אומנם עיתונים ארציים ומקומיים לא חסרים, אך דומה שעיתונקיר הוא העיתון הדינמי, החי והתוסס של הקהילה, המהווה 'מוסד' בפני עצמו. העיתון מאופיין בתוכן ובסגנון קלילים, ומתעדכן בהתאם לחדשות. הוא כולל שיר אקטואלי, חדשות פיקנטיות, סיסמאות, ומשהו לפרשת שבוע ומהווי הקהילה. קריאה מהנה!
שיר בניחוח אביבי תפילה \ לאה גולדברג לַמדני אלוקַי
בָּרֵךְ והתפלל
על סוד עלֶה קמֵל, על נוגה פרי בָּשֵׁל
על החרות הזאת: לראות, לחוש, לנשום,
לדעת, לייחל, להיכשל
לַמד את שפתותי ברכה ושיר הַלל
בהתחדש זמנך עִם בוקר ועִם לֵיל
וּלְבַל יהיה יומי עלי כתמול שלשום
לְבַל יהיה עלי יומי הֶרגל
בצֵל יום הזיכרון:
גשם יורד (יהודה עמיחי) גשם יורד על פני רעַי
על פני רעַי החיים
אשר מכסים ראשיהם בשמיכה
ועל פני רעַי המתים
אשר אינם מכסים עוד
בשיר ...וּבאוֹמֶר: אמרות לחיים (אוסף) תִּצְמְחוּ עלי
להפוך יום גרוע ליום רגוע
לתת זה לקבל מתאמנים בצחוק מרוויחים ברצינות
את\ה מיוחד\ת: כשהמציאו אותך, יצרו מלאכת מחשבת
הידעת? דגל מיוחד כמיטב המסורת גם השנה חילק
בנק הפועלים לקראת יום העצמאות את דגלי המדינה לציבור. הדגלים, שהניפו אזרחי ישראל ביום העצמאות, הם, לא אחרת, מפְּרי עבודתה של האוכלוסייה המיוחדת. להיות ראשון זה מיוחד!
מסע מיוחד - סימנו 'וי' ולא רק ביום העצמאות. גם ביום הזיכרון לשואה ולגבורה לא נפקד מקומה של הליגה המיוחדת.האין זה הניצחון של החלשים והמוגבלים, שאותם ביקשו הנאצים לחסל? והנה הם כאן, נציגי מדינת היהודים, מפגינים את נוכחותם במחנות ההשמדה.
פרס מיוחד ולקינוח פרס ישראל ניתן לאלוף
דורון אלמוג על הקמת כפר ערן למיוחדים בדרום, על שם בנו המנוח.
זרקור על מועדון ירושלמי, והפעם הקלאבהאוס באגריפס 10: מדוע קלאבהאוס?
זו לא פרסומת זו מציאות.
ק' הוא מועדון שהוא בית למתמודדים.
ק' הוא קהילה חמה בגובה העיניים.
ק' הוא חלון ההזדמנויות שלך.
יחד - בק' אין הפרדה בין צוות לחברים.
מעורב ירושלמי - בק' חברים מכל הקשת החברתית והדתית ללא הבדל צבע, מין וגיל.
בַּנְקלַאב - כל חבר תורם בתחומו (קשרי חוץ, קולינריה או תעסוקה) ומקבל שירותים בתחומים אחרים.
קְלַאבְּחִירָה - קלאבהאוס היא הבחירה הנכונה.
קְלַאבּמֶרֶץ - לא, זו לא מפלגה ולא פוליטיקה.
הידעתם שיש רחוב שביל המרץ בתל אביב? מי אמר שזה טוב רק בעיר ללא הפסקה? למה לא בירושלים הבירה?
לקראת יום העצמאות ה-68 למדינה אנו מכריזים בזאת על חנוכת שביל המרץ הירושלמי בעירנו.
ולקינוח משהו על הפרשה, פרשת בהר. הפרשה פותחת בשנת שמיטה, המכונה 'שבת שבתון'. בכינוי סופרלטיבי זה זכה רק יום כיפור. משמע, שנת שמיטה היא יום כיפור של האדמה, המיטהרת ואוגרת כוחות לקראת פעילותה בשש השנים הבאות. אבל היא מגיעה לפיסגת ההיטהרות לא רק מבחינה אקולוגית, אלא בזכות הערכים שהיא מקנה לבעליה. בראש ובראשונה מידת החסד, בעצם הפקרת פרי האדמה לאחרים. זאת לא לפני שהאדם משתחרר מתפיסת 'כוחי ועוצם ידי', ומשליך יהבו על ה', בפרט, ומתפיסות מטריאליסטיות בכלל.