X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היום הוסרו כליל כבלי המצפון היהודי והמוסר האוניברסלי מחלקים ניכרים של היהדות האמריקנית. ארגון J סטריט, ובמיוחד ארגון הקורא לעצמו "יהודים למען קול השלום" JVP הם הטרנד האמיתי של היהדות הצעירה של אמריקה, הצעירים, דור העתיד, דור שהוא מנוכר כליל מערכי היהדות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP/Amr Nabil, File]

זה עתה סיימתי את הצפייה בכתבה של ערוץ 10 על התפשטות החרם בקרב הקהילה יהודית בארה"ב. ראיינו שם פרופסורים ערביים רהוטי אנגלית שהשנאה התהומית לישראל, הבוז והשמחה לאיד על רצח ודקירות סכינים, אינם חדשים למי שמכיר את המנהיגות של שכנינו הפלשתינים.
אבל יהודים שונאי ישראל, כך הצטייר מהכתבה הממצה והמקיפה של ערוץ 10 השמאלני, זה נראה לכאורה כמו דבר חדש. אבל למי שמכיר את ההיסטוריה של יהדות אמריקה במלחמת העולם השנייה - לא צפויה כל הפתעה מרעישה.
אז בואו נזכיר כמה דברים מהעבר של אמריקה כמשל לקורה היום. הנשיא פ.ד רוזוולט היה אחד האשמים הגדולים בהשתקת השואה, משום פחדו הקמאי "שמא יאמרו הנאצים שמלחמת העולם היא מלחמה של היהודים ודם אמריקני יישפך בגללם, כביכול..." ומה הייתה עמדת הרוב המוחלט של יהדות ארה"ב בימים האפלים הללו? תמיכה והשתקה של טבח 6 מיליון יהודים!
כך הייתה השואה שעתה הרעה של רוב המנהיגות היהודית בארה"ב, זו שנתנה גיבוי למדיניותו של הנשיא רוזוולט, שמנעה הגירה של פליטים יהודים לארה"ב, ובהמשך, אף סירבה להצטרף לקריאה להפציץ את מחנות הריכוז, בעוד עורך הניו-יורק טיימס, היהודי ארתור זלצברגר האב, מו"ל הניו-יורק טיימס, העיתון המשפיע ביותר על דעת הקהל בארה"ב ובעולם, התיר רק לקומץ של מאמרי מערכת להיכתב על השואה, זאת לאחר שכבר התפרסמה בהרחבה, ברוב עיתוני העולם ב-1944.
ארתור זלצברגר גם לא הכיר ביהודים כעם, והוא קבר את הסיפורים על הזוועות נגד היהודים, בפרטים קצרים, עמוק בעמודיו האחוריים של עיתונו. בצד מנהיגים שכאלה, קם קומץ של מנהיגים יהודיים חסרי מורא, שעשה רבות למען פליטי השואה היהודיים במלחמת העולם, ובראשם הלל קוק והעיתונאי בן הכט, שמול הפחדנות המבישה של המנהיגות היהודית, החתימו עצומות ענק בסדר גודל של מיליון איש למען הצלת יהדות אירופה, וערכו כינוס המונים בן מאה אלף איש בניו-יורק, בקריאה להצלת הפליטים, ולמחאה נגד מסתיריה היהודיים של השואה, ובכך אילצו את ממשל רוזוולט והקונגרס, להקים קרנות הצלה לפליטים, ולאפשר לאלפים להגר לארה"ב.
הקמת מדינת ישראל, ובמיוחד התקופה שקדמה למלחמת 6 הימים ייסרה את מצפונה של החברה היהודית ששתקה בשואה. אבל היום הוסרו כליל כבלי המצפון היהודי והמוסר האוניברסלי מחלקים ניכרים של היהדות האמריקנית. ארגון J סטריט, ובמיוחד ארגון הקורא לעצמו "יהודים למען קול השלום" JVP (זה העומד ממן את ה- BDS ונוטל חלק מרכזי בפעילויותיו) הם הטרנד האמיתי של היהדות הצעירה של אמריקה, הצעירים, דור העתיד, דור שהוא מנוכר כליל מערכי היהדות, מהסולידריות היהודית, דור מתבולל שאיננו מכיר ולו מעט מהעובדות על הסכסוך הערבי יהודי במזרח התיכון.
זהו דור שטוף מוח, בור וחסר דעת שאיננו מוכן לשפוט את העובדות אלא רק את התעמולה השטנית של שקרים בוטים נגד מדינת ישראל. מוצאים בין האידיוטים הללו רופאה בגיל העמידה בשם ד"ר רוטשילד שמנאצת את מדינת ישראל במילים חריפות מאין כמוהן, אחד איתן פלד, ישראלי יורד כבן 30, האומר שהחמאס הוא ארגון שחרור לגיטימי הפועל בצדק נגד ישראל הכובשת, את פרופ' נועם חומסקי שכתב ערוץ 10 מתאר אותו "כבכיר הבלשנים והפסיכולוגים בעולם", האומר "שלא ניתן להשוות את האפרטהייד של דרום אפריקה לזה של מדינת ישראל, משום שאין השוואה בין סתם גזענות, לגזענות הישראלית השואפת לרצח של העם הפלשתיני".
גם מצאנו שם את גבריהו הידוע לשמצה, "השתול" של "שוברים שתיקה", "המרצה על מדיניות הכיבוש של ישראל" באחת האוניברסיטאות האמריקניות, האומר לנו "שהוא רוצה דווקא בטובתה של ישראל, ולאחר סיום הכיבוש (היכן בדיוק?) יסתיים תפקיד ה- BDS".
וכך שומעים מיהודים שכאלה, "שישראל הולכת ומאבדת את עצמה לדעת בשל הכיבוש המתמשך", כביכול.
למרבה האירוניה, דווקא יהודים אלה הולכים ומאבדים עצמם לדעת, כשלושה רבעים מהם נישאים לגוים, אין שמירת מסורת יהודית ונישואים רפורמיים של רב עם כומר נוצרי הם עניין שבשגרה. יהודים אלה דומים ליהדות המתבוללת של גרמניה וממרכז אירופה בתקופה ההשכלה, אלה שהמירו את דתם בין אם בימי גירוש ספרד ופורטוגל - ובין אם מרצון להיות ככל שאר הגויים. את הנוצרים של ספרד ופורטוגל כינו הקתולים הקנאים "מורנוס" - חזירים והם לא שכחו את יהדותם גם עשרים דורות אחרי המרת דתם.
כך יהיה גורלה של הרופאה הד"ר רוטשילד, גורלו של איתן פלד ושל אלה הקוראים: "Free Palestine", ומתכוונים להכחדתה של מדינת היהודית כולה.
אלה הם הרודפים והמוסרים של בני עמם, הגרועים שבעת מונים מהקאפו והזונדר-קומנדו של ימי ימי השואה, אלה שרדו בבני עמם מאונס ומכפייה נאצית, בעוד הרודפים והמוסרים של ה- JVP עושים זאת בשנאת חינם שעוד עלולה לשרוף אותם באחד הימים מעל פני האדמה האמריקנית. אז נראה אותם כשחרב האיסלאם והאנטישמיות השורשית תכה בהם. ולהיכן יברחו כעכברים, היהודים הבוגדניים הללו? אלינו, אל מדינת ישראל כמובן.
בסיום הכתבה רואיינו ראשי האוניברסיטאות בישראל והזילו דמעות תנין על מצב החרם האקדמי. מהטכניון ואוניברסיטת חיפה ועד אוניברסיטת בן-גוריון בנגב. וגם כאן לא נשאלה שאלה ראויה, אחת ויחידה: "מה אתם עושים נגד אותם 200 מרצים ופרופסורים במגדל השן האקדמי שלכם, שקוראים ומטיפים לחרם על ישראל ?" נורית פלד לדוגמה, באוניברסיטה העברית. וגם היכן הסטודנטים שלנו שמוכנים תמורת תואר למכור את נשמתם לפרופסורים בני השטן הללו במקום לגנות, להשפיל, לרמוס ולרדוף אחר המנוולים הללו במסדרונות האקדמיה - לא פחות מכפי שראינו כיצד חבריהם באקדמיה האמריקנית עושים לאוהדי ישראל.

תאריך:  01/06/2016   |   עודכן:  01/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ערוץ 10 / Cannel 10
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יהודים באמריקה תומכי ה-BDS
תגובות  [ 28 ] מוצגות  [ 28 ]  כתוב תגובה 
1
פאשיסטים נבערים.
בבון זה קוף.  |  1/06/16 09:23
 
- תשובה קופית לבבון
יוסי בלום הלוי  |  1/06/16 11:06
 
- יוסי, אל תקח את הטיפש ברצינות
מגיב ותיק  |  2/06/16 01:13
2
יוסי-
לכל אורך  |  1/06/16 09:34
 
- איפה מקבלים
באום  |  1/06/16 16:37
3
התבלבלת-ישראליות אינה יהדות
אלטע קאקער  |  1/06/16 12:11
 
- לקאקער הישיש-התנהגות ארה"ב ל"ת
במלח"ע 2-מהי???  |  1/06/16 17:30
 
- תשובה לאלטע קאקר
יוסי בלום הלוי  |  1/06/16 18:10
 
- הציונות היא הסוהר של היהדות
הפוך גוטה  |  2/06/16 02:49
 
- תשמע גוטה הפוך:
יוסי בלום הלוי  |  2/06/16 08:21
 
- מלחמת 48 אף היא מפגע,
הפוך גוטה,  |  2/06/16 20:33
4
מה אתה רוצה מ-BDS
משקיף בבית המשפט  |  1/06/16 13:32
 
- הים הוא אותו ים, והשופט ג׳וברא
יצחק שמיר  |  1/06/16 20:10
 
- סוס טרויאני בביהמ"ש העליון ל"ת
עוכר דין  |  1/06/16 21:09
 
- הים הוא אותו ים, והשופט ג׳וברא
יצחק שמיר  |  1/06/16 21:56
5
נראה לי שלא הבנת את הכתבה
ע.ג.  |  1/06/16 16:04
 
- לא עדיף
באום  |  1/06/16 17:22
 
- מעולה ל"ת
אל: באום  |  1/06/16 21:05
 
- העובדות לא מבלבלות את ע.ג
יוסי בלום הלוי  |  1/06/16 18:27
 
- יוסי-
בהתפלפלות  |  2/06/16 07:36
 
- ועידת פריז יכולה לנשק לנו ב...
יוסי בלום הלוי  |  2/06/16 08:12
 
- איך אתה יודע
שיהיו  |  2/06/16 11:24
6
קודם כל ננקה את האוניברסיטות
שבץ חלובה  |  1/06/16 16:30
7
מילא
שמ  |  1/06/16 16:45
8
סוף סוף כותב עם עיניים פקוחות ל"ת
קורא מזדמן  |  1/06/16 17:53
9
האידיוט השימושי בשרות
בני בנקר  |  1/06/16 18:10
 
- חומסקי הוא גם מכחיש שואה
אהוד פרלסמן  |  2/06/16 01:13
 
- כולם אידיוטים וכולם לא מבינים
אז מה פרלסמן,  |  2/06/16 02:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד גיל נדל, עו"ד דייב זיתון, עו"ד אורית חניה
יבואנית רכב אספנות יוקרתי לא הצליחה לשכנע את המכס ששוויו נמוך כפי שטענה, ולכך נוספה הימנעותה מלצרף מסמכים חיוניים. התוצאה: עוד 34,000 שקל
אפרים הלפרין
ומה יקרה כאשר יגיע הסוף של כולנו? האם הסוף של כולנו קרוב? האם הוא רחוק? האם יהיה מי שיבכה? האם יהיה מי שיצטער?
אסתר שניאורסון גרי
ערב מלחמת ששת הימים סבבו רבנים בפרברי תל אביב וקידשו חלקות אדמה לבתי קברות המוניים
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - דיוקנה של תקופה, אין תקציב, החטיאו, להמציא שוב את הגלגל ועקב אכילס
ציפורה חלפון
פעם נוספת המעסיקים יואכלו אותה, התפוקה תרד וחברות יברחו מן הארץ. האבסורד הוא שמי שמקבל את ההחלטות, לא עבד יום אחד בחיים שלו במגזר הפרטי. לא העסיק עובדים. זה מה שקורה כאשר בטלנים ופרזיטים מקבלים החלטות עבור המגזר היצרני
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il