X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לראות ולשמוע את הצמד חפץ וכהן, משתלחים כלפי העובדים כשבית המשפט פעם אחר פעם פוסק לזכותם, זה לא רק מביך זה פשוט מגוחך וגורם לשאט נפש מהם ומהמסרים שנתפסים בלתי אמינים בעליל
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

הזוג נתניהו נימצא באחד מרגעי השפל שלהם, אין ספק. את "הכבוד" המפוקפק יכולה אשת רה"מ לנכס לעצמה. נידמה שבכל יום עוד פרטים על התנהלותה כלפי עובדים והתנהגותה בכלל דולפים לתקשורת.
ומה עושה הצוות הקרוב של יועציה, בראשות הדובר ניר חפץ ועו"ד יוסי כהן? תוקף את כולם ללא אבחנה.
מילא העובדים, מילא התקשורת, אבל לתקוף את השופטת אישית? את בית המשפט? ואיפה ראש הממשלה בסיפור הזה? הוא לא יכול במעמדו לשבת על הגדר ולהסכים לפארסה הזאת.
מבחינה עניינית ומקצועית, כדוברי הזוג ובמיוחד כדובריה של שרה, זו טעות חמורה שמוסיפה שמן למדורת התיעוב והסלידה שמרגיש רוב הציבור מהסיפורים סביב הגברת ומעלליה.
לראות ולשמוע את הצמד חפץ וכהן, משתלחים כלפי העובדים כשבית המשפט פעם אחר פעם פוסק לזכותם, זה לא רק מביך זה פשוט מגוחך וגורם לשאט נפש מהם ומהמסרים שנתפסים בלתי אמינים בעליל היוצאים מפיהם. הופעותיהם בתקשורת הופכות לנלעגות ורק מגבירים בצדק את האנטגוניזם ללקוחה שלהם.
במקום לכבד את בית המשפט ומערכת החוק, הם בשחצנות וביהירות, דורשים אם זה לפסול את השופטת כפי שביקש אדון כהן, ולחלופין חברו חפץ תוקף אישית את העובד שזה עתה בית המשפט קיבל את גרסתו, וטוען ששרה נתניהו "צחה כשלג".. למרות אין ספור העדויות כנגד התנהלותה המוזרה והדוחה.
מגיע יישר כוח למני נפתלי שמול הכוחות והמשאבים הבלתי מוגבלים שניצבו מולו, ללא מורא נילחם את מלחמתו, ואף תבע דיבה את יועצי נתניהו שהכפישו אותו באמירות מבזות, כי יש גבול לשיכרון הכוח.
ככל שמתפרסמים העדויות ופסקי הדין ע"י בתי המשפט, במיוחד לאחרונה, מסתבר שיש לנו אולי ראש ממשלה ידוע, אבל מי שבעצם מנהל את "הממלכה" ובוחש ומחליט כמעט על כל מהלך, בוודאי בבית, זו הגברת נתניהו, שחושבת שאולי היא יכולה לעשות כרצונה, באופן מביש, גם כלפי עובדים מסורים.
יועציה יכולים להמשיך לתקוף את בית המשפט, התקשורת, וכל העולם, אבל לציבור ברובו נימאס.
טוב יעשו מקורביה ויועציה אם ישימו גבול להצהרותיהם, יביעו כבוד לבית המשפט, ויפסיקו בצביעות והתחסדות לדבר בסיסמאות כמו "הקוזאק הניגזל", כמה מסכנה שרה וכמה היא "צחה כשלג", כשבית המשפט פוסק בתביעות העובדים לזכותם מול גרסת אשת רה"מ.
דומה שבדברי החלטתו של רשם ביהמ"ש מ 29.5.16 בביה"ד הארצי לעבודה, שאין זכות לשרה נתניהו לערער על פסה"ד במשפטו של מני נפתלי, ובמיוחד במשפט: "הגם שגב' נתניהו תרמה, אפילו תרומה משמעותית, לסביבת העבודה הפוגענית של מר נפתלי", ולמרות הספין והניסיונות לכאורה להטלת הדופי של יועצי שרה נתניהו בכל מי שמסתמן כ"אויב" או תובע את מעון ראש הממשלה, יכול להבין הציבור במי ובמה מדובר, מי פה הקוזאק ומי פה הקורבן.

הכותב הוא מומחה לתקשורת דוברות ויחסי ציבור.
תאריך:  01/06/2016   |   עודכן:  01/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשיועצי רה"מ תוקפים - הם משיגים את ההפך
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
די ברור למה כהן וחפץ תוקפים...
החייל שוויק   |  2/06/16 01:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אסתר שניאורסון גרי
שר הביטחון החדש חייב לטפל בכוחם העולה של אויבי ישראל. להתחיל וללמוד את המציאות. כל עוד ימשיך בהכרזות חסרות תוכן לא נוכל לבנות את כוח ההרתעה. בשל המגבלות הגאוגרפיות החמורות של ישראל, יש להכניס ממד חדש על-מנת לאפשר לה יכולת
ראובן לייב
בעקבות הביקורת שנמתחה על הזוג נתניהו - מתבשל בימים אלה בכנסת חוק חדש להצרת צעדיו של מבקר המדינה
יוני בן-מנחם
היוזמות המדיניות של צרפת ומצרים מחזירות את הבעיה הפלשתינית לראש סדר היום הבין לאומי. הזירה הפלשתינית המפולגת ומצבו של מחמוד עבאס הנמצא על סף פרישה מתפקידו יקשו על כל משא-ומתן עם ישראל
חן בן אליהו
ברור שגם ליברמן, כמו שרון, מסוכן מאוד להתיישבות ולביטחון מדינת ישראל. ליברמן יודע היטב מאיזה צד מרוחה החמאה על הלחם. בכדי למצוא-חן בעיני החונטה השמאלנית המשפטית-תקשורתית ועל-מנת לפאר עצמו ברחבי הגלובוס יהיה מוכן בלי להניד עפעף להרוס ישובים ביו"ש ובכלל זה אף את ביתו שלו ואת בתיהם של מי שפעלו באיוולתם למינויו. ימין? איזה ימין?
יוסי בלום הלוי
היום הוסרו כליל כבלי המצפון היהודי והמוסר האוניברסלי מחלקים ניכרים של היהדות האמריקנית. ארגון J סטריט, ובמיוחד ארגון הקורא לעצמו "יהודים למען קול השלום" JVP הם הטרנד האמיתי של היהדות הצעירה של אמריקה, הצעירים, דור העתיד, דור שהוא מנוכר כליל מערכי היהדות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il