X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הנאורים משתוללים בעולם ומטילים את חיתתם על כל מי שמעז לומר מילה כנגד האיסלאם הסימביוזה בין הטרור האיסלאמי ובין הטרור הרוחני של השמאל הנאור, מושלמת זה עוזר לזה, זה קיים הודות לזה, זה משמיד את זה
▪  ▪  ▪
תרבות פרימיטיבית [צילום: מועמר אוועד/פלאש 90]

קונספירציה איומה מאיימת על קיומנו. הדרך לגיהינום של השמדה עצמית רצופה בכוונות נפלאות של נאורים, שהתגייסו להסתיר מאתנו את פגעי האיסלאם כדי למנוע הסתה וגזענות כביכול.
כבר שנים ארוכות שהאנושות חיה ומתה תחת טרור רוחני מזעזע של השמאל הנאור! הטרור האיסלאמי מוכר יותר, הטרור הרוחני הנאור המגן עליו, מוכר פחות. אצלנו קצה הקרחון המעיד על התופעה מוכר לציבור בכינוי הלעג "צעירים". כולנו יודעים שכאשר התקשורת מפרסמת שצעירים ביצעו פשע כלשהו, לרוב זהו שם קוד שנועד להסתיר שמדובר בערבים.
מפקד המשטרה לשעבר בקלן התנצל על הסתרת ממדי האונס. יש עדויות מזעזעות על ניצול נערות ישראליות המוסתר מהציבור. הנה קישור נוסף. הגדיל לעשות מנהיג העולם החופשיעי חוסיין אובמה שאסר להשתמש במונח "איסלאם קיצוני", זאת בשעה שהסכנה האמיתית לעולם היא בכלל האיסלאם. אני הצעתי להעמידו למשפט ולדרוש גזר דין מוות על כך שנמנע מלמגר את דאעש בזמן ובכך גרם לשואת היאזידים.
הנאורים משתוללים בעולם ומטילים את חיתתם על כל מי שמעז לומר מילה כנגד האיסלאם. הסימביוזה בין הטרור האיסלאמי ובין הטרור הרוחני של השמאל הנאור, מושלמת. זה עוזר לזה, זה קיים הודות לזה, זה משמיד את זה. הרעיון הגאוני שלי להחתים את כל מנהיגי הדתות על אמנה נגד אלימות כדי לאפשר לאיסלאם להבדיל עצמו מהאיסלאם הקיצוני, התקבל בהתעלמות.
סיבת המוות של רבים מאתנו היא רצח על-ידי מוסלמי. הנאורים אוהבים לבלבל את עצמם עם הפרטים. פעם המוסלמי מעורער בנפשו, פעם הוא רוצח (או אונס) על-רקע רומנטי, פעם על-רקע הומופובי, פעם על-רקע שנאה, פעם על-רקע פלילי, פעם לאומני, פעם הוא לוחם חופש נגד כיבוש, פעם הוא נער שובב ופעם היא חוששת שתרצח על כבוד המשפחה.
סיבת הרצח איסלאם! התחביב של המוסלמי הרוצח / אונס / גונב / משתולל בכביש / או מבצע כל פשע אחר אינו משנה. מוסלמים מזיקים לאנושות מכיוון שהם תרבות כזו! זו לא גזענות, זו תרבות, זו לא הסתה, זאת עובדה! זו תרבות פרימיטיבית, ברברית, פרזיטית, שטופת שנאה, קנאה, דם, טבח וזוועות. מיליארד אנשים שלא מסוגלים לנהל דמוקרטיה אחת. היכן שתשים אותם הם ירצחו, פשוט לא מסוגלים להתאפק.
כמובן שאלימות בלי סקס לא הולך, אז התרבות שלהם גם רוויה בשלל סטיות מין קשות ובהן מילת נשים, דיכוי נשים, ריבוי נשים, הכאת נשים, הסתרת נשים, פדופיליה ממלכתית, רצח על כבוד המשפחה, נישואי קרובים, נישואי תענוג, סקילת נואפות, חטיפת שפחות, שי צנוע של אורגיות עם 70 בתולות צנועות וחסודות כמיטב המסורת לשהידים מצטיינים. אם שכחתי סטייה, עמה הסליחה.
חוקי השריעה שלהם מזוויעים. אם גואל רצון היה מקים כת עם כל כך הרבה סקס ואלימות היו עוצרים אותו מיד. דווקא בגלל שהכת הרצחנית הזו מונה מיליארד בני אדם, העולם מתייחס אליה בכבוד. צריך לקרוא לכלב בשמו! ערבים מעורבים בפשיעה בשיעור ניכר גבוה מהרגיל. כדי לתאר זאת בפשטות נדמיין את הסרת השקף של האיסלאם מכדור-הארץ. בו ברגע העולם הופך לגן עדן!
משווים את הצביונות לגזענות
הנאורים חובבי חופש הביטוי מקדישים חלק ניכר מזמנם לסתימת פיות ולטרור רוחני. הם נעזרים בכלים כמו שלטון החוק כדי לסתום לנו את הפה ולמנוע מאתנו לומר את האמת. השיטה שלהם היא צרחות: גוואלט הסתה, גזענות. בכך הם מבצעים פשע כנגד הציבור והאנושות! עוצמים את עיניו ומונעים ממנו לדעת את האמת על הסכנות להם הוא חשוף!
הם אונסים אותו לקבל לתוכו ערבים כסוסים טרויאנים כפויים. מאלצים אותו להיות חשוף לרצח, אונס, תאונות ופשיעה. אוסרים עליו לעשות סלקציה. הנאורים המנוולים אוסרים על האנושות לקיים את הדבר הכי טבעי לחברה אנושית: צביון! הלונה גל והסחנה מלאים בערבים. אם הסופר לנד מנסה לסנן ערבים מיד מתייגים אותו כגזען. לא ניתן להיפרד מן הערבים אנו חייבים לאפשר להם להיכנס לנו לוורידים.
הם אונסים עלינו את הערכים המעוותים שלהם. סגן הרמטכ"ל הודה בגלוי, בגאווה אפילו, שיש להקריב את חיילינו כדי להגן על אזרחי האויב. ואכן עשינו זאת נפלא בצוק איתן, 70 בנים קברנו כדי לממש את ערכי הזוועה הנאורים הללו. כל הכבוד להורים המוכנים לקבור את בניהם למען ההגנה על המשפחות הערביות השולחות את ילדיהן לשחוט את ילדינו. אודה ואבוש, אני לא כזה מוסרי.
העולם תחת מתקפה! כפולה! התת-תרבות האיסלאמית מתקדמת יפה בתוכניתה לכבוש את העולם, והציוויליזציה הנאורה לוקה ביצר שאינו בר כיבוש לסייע לה לכבוש את עצמה ולהשמידה. התרבות המערבית לוקה בכשל חיסוני נרכש, והיא אינה מסוגלת להגן על עצמה מפני תרבות ברברית המנסה להשתלט עליה ולהשמידה.
זאת משום שהיא גזרה על עצמה רב תרבותיות! זהו הניסוי הגדול ביותר בבני אדם. הניסוי האידיוטי ביותר, הכושל ביותר והעקוב מדם ביותר. מישהו צריך לקרוא לכלב בשמו להכריז על כך בקול רם. עדיף לפני שנושמד. אגב, להיות מושמד על-ידי מוסלמים זה לא כל כך נעים. בדרך כלל זה נעשה בסבל רב. תודה.

תאריך:  19/06/2016   |   עודכן:  19/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
סיבת הרצח איסלאם
תגובות  [ 18 ] מוצגות  [ 18 ]  כתוב תגובה 
1
אהרון-
אבנר צפוני  |  19/06/16 13:08
 
- אבנר
אהרון שחר  |  19/06/16 18:53
2
שעדיפה תרבות המערב הנאורה,
אין ספק  |  19/06/16 14:15
 
- אין ספק
אהרון שחר  |  19/06/16 19:18
 
- לא לבזבז זמן על השטויות שלך ל"ת
הכי עדיף  |  20/06/16 09:05
 
- היטלר, סטאלין, מוסוליני,
אין חדש תחת השמש  |  20/06/16 09:49
 
- דו שיח של חירשים
אהרון שחר  |  20/06/16 17:51
 
- היטלר כן דיבר על מוסר,
אתה טועה  |  20/06/16 20:05
 
- כן, זה מזכיר לי מישהו חחחח
אהרון שחר  |  20/06/16 21:14
 
- כמו שאמר פעם ריבלין- גם וגם
הבנתי, שאתה טועה  |  20/06/16 23:44
 
- גם היטלר לא רצה להשמיד
אליבא דנתניהו  |  21/06/16 09:50
3
גל של קשקשת מוטרפת
הירונימוס  |  19/06/16 17:28
 
- כל גודל טירלולו של השחר. ל"ת
כגודל כסילותו,  |  19/06/16 18:06
 
- היא הנותנת
אהרון שחר  |  19/06/16 20:38
 
- סתם שטויות
הירונימוס  |  20/06/16 10:50
 
- השטויות האלו אשר אנוכי
אהרון שחר  |  20/06/16 18:20
4
תקשיבו לאימאם, תבינו הכול !
רון ה.  |  20/06/16 05:59
5
כל הכתוב במאמרו של שחר
הכסילים ה"נאורים"  |  22/06/16 06:46
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
היעד ברור לכל כפי שברק טען: "קידום זוחל וערמומי, מבלי להודות בכך, של אג'נדת "מדינה אחת" מהירדן לים - אג׳נדה המהווה איום ישיר על עצם זהותה ועתידה של ישראל ועל הפרויקט הציוני כולו". מי שמודרך על-ידי אמונה עיוורת ולא לפי רציונליות, סופו שיוביל לאסון. על כן, "יהיה על כולנו, כן, כו-ו-ו-לנו - לקום ממקומות מושבינו, הנוחים והפחות נוחים-ולהפילה, דרך מחאה עממית ודרך פתק הבוחר - לפני שיהיה מאוחר מדי
אברהם הללי
כֹּל כּוֹעֵס בַּחֲלוֹף כַּעְסוֹ נִרְגַּע וְכֹל שֶׁיֹאמַר בְּכַעֲסוֹ סוֹפוֹ לְהִָּוַדע גִּבּוֹר הוּא הַשּׁוֹמֵר לְשׁוֹנוֹ מֵרַע וּמַבְדִּיל בֵּין טוֹב לְרַע וּמִלְּשׁוֹן הָרַע
יוסף אליעז
ברק וגם בוגי הזהירו מפני "סימני פָשִׁיזְם" שהם ראו פֹּה. מסופקני. ברק גם טען שהם מסוכנים לדמוקרטיה. אולי. מצד שני - אנו אוהבים ומכבדים כל רמטכ"ל (כמעט) בהיותו לבדו. אך כאשר אתה רואה 4 גנרלים מבוססים יחדיו (בנעלי צנחנים גבוהות בקריה, בוגי) בביצה הפוליטית - החוש הדמוקרטי בקרבך מתחיל לפרפר
אריה גל
האם יש איזושהי סיבה לכך שבדיוק אותו המיתווה אשר היה אז, בתש"ח, הדרך הנכונה האחת והיחידה, לא יהיה נכון ומתאים לחלוטין גם היום, ולא יבוצע שוב בדיוק-בדיוק כמו בתש"ח כשנבין שלהישאר הם ואנחנו ביחד פירושו שישראל תהפוך חד-משמעית למדינה עם רוב ערבי, וכדי להינצל מכך, ניפרד הם ואנחנו, עם הסכמתם או בלי
עמי דור-און
כול בעלי השררה ורוב היועצים הבכירים בצמרת השלטונית חובשים כיפה. הכיפה הסרוגה מאפיינת גם חלקים נרחבים מקציני הצבא הבכירים שהינם בוגרי ישיבות, אשר בצד הכיפה תלוי על שכמם תת-מקלע לכול מקרה שלא יקרה. אך בכך לא די ועוד הכיפה נטויה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il