X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
משה יעלון, מי שרואה עצמו מועמד להנהגת המדינה, זה מאוד לא אמין, שאחרי שנות עבודה רבות בצמרת הליכוד - תמיד לצדו של ראש הממשלה - אתה מגלה לפתע, מה שמכונה בפיך - "הנהגת מפלגה נגררת, מתלהמת ומסוכנת"
▪  ▪  ▪
יעלון. שבירת כלים פתאומית[צילום: AP/Matthias Schrader]

זה לא היה לפני עידן ועידנים, שאתה משה יעלון, שר ביטחון לשעבר, פיזזת בכינוסים שערך חבר הכנסת לשעבר משה פייגלין, ודבריך תאמו להפליא את כל מה שביקש הקהל באותם כינוסים לשמוע. קהל רב שתמך בך בהמוניו בבחירות הפנימיות בתנועת הליכוד.
אודה, שלמרות הסכמתי עם הביקורת הנוקבת שלך, מר משה יעלון, על דרך התנהלותו של ראש הממשלה, אני חש דחייה, אפילו מידה רבה של חוצפה לבקר אדם, שעד לפני כמה שבועות היה נשוא הערצה שלך. ולא אגזים אם אומר, שהתנהלת בסיבתו כעבד נרצע.
מספר שנים נתת גיבוי לראש הממשלה, שידרת לציבור אימון הדדי והרמוניה מוחלטת של עבודת צוות מסודרת בין ראש ממשלה ובינך כשר הביטחון.
קשה לקבל את שבירת הכלים הפתאומית שלך, משה יעלון, שבירת כלים הנוברת בסדקים ישנים, בדרך הפעולה ובדרך ההתנהלות במשבר האירני, "שהפחידו אותנו לשווא".
משה יעלון, מי שרואה עצמו מועמד להנהגת המדינה, זה מאוד לא אמין, שאחרי שנות עבודה רבות בצמרת הליכוד - תמיד לצדו של ראש הממשלה - אתה מגלה לפתע, מה שמכונה בפיך - "הנהגת מפלגה נגררת, מתלהמת ומסוכנת".
נכון, שיש לנו לא מעט רמטכ"לים ושרי ביטחון שכיהנו תחת בנימין נתניהו בעשור האחרון, ויצאו נגדו בביקורת חריפה. מכל ארבעת שרי הביטחון שיצאו בביקורת חריפה נגד ראש הממשלה, היית אתה היחיד, משה יעלון, שהמעבר היה מאתמול מהלל ומשבח למחר מבקר ומוכיח.
בכנס הרצליה אמרת, משה יעלון, דברים נכוחים ונכונים. הצבעת על הסכנה בהסתה נגד המיעוט הערבי אזרחי מדינת ישראל, על הסכנה בהסתה חסרת המעצורים נגד בית המשפט העליון, על תפקידה של דמוקרטיה ותקשורת חופשית. אך מה קרה שהם צצו לפתע. לא ראית את כל זה אתמול ושלשום.
משה יעלון, ההתקפה על בנימין נתניהו מבלי להזכיר את שמו והמלל כביכול דמוקרטי אין בהם בשורה, כי נשאר אותו משה יעלון, שמשאיר את החברה הישראלית על שרטון מסוכן, שהיחלצות ממנו מותנית רק בתעוזת החלטה אמיצה - להפסיק לשלוט על חייהם של מיליוני פלשתינים.
משה יעלון, התקפה על נתניהו מבלי להזכיר את שמו לא תחלץ אותנו מאימת סיבובי מלחמות בביצות שנאת חינם הגובות מחירי דמים יקרים משני הצדדים.
משה יעלון, לצערי, אין כל חדש. אתה כתשת את עזה בעברית רהוטה עם ניחוח צברי. הפקודה ההבאה תנוסח בעברית רהוטה עם ניחוח של מי שרכש את השפה בשנות היקלטותו בארץ. היא תישמע בדיוק אותו דבר.
משה יעלון, אתה היית ונשארת שלם עם כתישת חמש מאות ילדים בעזה, מחליפך מבטיח להיות נאמן לאותו קו, ודוברים במשרד הביטחון מבטיחים לנו שהפעם התוצאות תרקענה רק כלפי מעלה.
משה יעלון, אינני מאמין לביקורת שלך נגד מי שלא ציינת את שמו. אתה מצליח לתעתע בנו, כי הבשורה היחידה שלך היא שניתן להמשיך בשליטה על עם אחר ולהרגיש עם זה מצוין.

תאריך:  19/06/2016   |   עודכן:  19/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
משה יעלון, אינני מאמין לך
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
אין הבדל בין יעלון ובין ליברמן
אין הבדל   |  19/06/16 11:32
 
- קאפו לא רק באלנבי
ב.ל  |  19/06/16 20:17
2
בוגי משיח שקר
זהירות רבה   |  19/06/16 11:46
3
יעלון בדיוק כמן נתניהו
צפורה בנאי  |  19/06/16 13:48
 
- יש רק הבדל משמעותי ביניהם
ה.א  |  19/06/16 14:44
 
- כל אחד מקבל את מה שמגיע לו.
אתה צודק  |  19/06/16 17:32
4
ספוסר הטרור מילל על
מגיב ותיק  |  19/06/16 20:52
 
- רצח ילדים בעזה זה פשע
505 ילדים  |  20/06/16 14:02
 
- יהודי המגן על עצמו הוא פושע מל
ב.ל  |  20/06/16 16:41
5
מדינת ישראה נמצאת ל"ת
במכירת חיסול  |  19/06/16 21:25
6
יעלון , מדוע שתקת כשהיית שר
מדוע ?  |  20/06/16 15:12
7
לכל
שמ  |  20/06/16 20:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון זיו
השלטון היה איתן בדעתו כי עם טרוריסטים לא מנהלים משא-ומתן, אז נדרש שחרור של 46 טרוריסטים ומדינת ישראל לא הסכימה. לעומת 1027 מחבלים שהמדינה שחררה לטובת שחרור חיל אחד. מאז הוקמה ועדת שמגר, אבל החלטה אין, הגיע הזמן לקבל החלטה חקוקה בסלע = אין שחרור מחבלים לטובת שחרור חטופים
יוני בן-מנחם
ראש הממשלה נתניהו מודאג מאוד מ"מתקפת הגנרלים" עליו והשפעתה על דעת הקהל בישראל. נתניהו יאמץ מחדש את "אסטרטגיית ההפחדה" שהינה לדעתו האמצעי היעיל ביותר להסיח את דעתו של הציבור
אהרון שחר
הנאורים משתוללים בעולם ומטילים את חיתתם על כל מי שמעז לומר מילה כנגד האיסלאם    הסימביוזה בין הטרור האיסלאמי ובין הטרור הרוחני של השמאל הנאור, מושלמת    זה עוזר לזה, זה קיים הודות לזה, זה משמיד את זה
צ'לו רוזנברג
היעד ברור לכל כפי שברק טען: "קידום זוחל וערמומי, מבלי להודות בכך, של אג'נדת "מדינה אחת" מהירדן לים - אג׳נדה המהווה איום ישיר על עצם זהותה ועתידה של ישראל ועל הפרויקט הציוני כולו". מי שמודרך על-ידי אמונה עיוורת ולא לפי רציונליות, סופו שיוביל לאסון. על כן, "יהיה על כולנו, כן, כו-ו-ו-לנו - לקום ממקומות מושבינו, הנוחים והפחות נוחים-ולהפילה, דרך מחאה עממית ודרך פתק הבוחר - לפני שיהיה מאוחר מדי
אברהם הללי
כֹּל כּוֹעֵס בַּחֲלוֹף כַּעְסוֹ נִרְגַּע וְכֹל שֶׁיֹאמַר בְּכַעֲסוֹ סוֹפוֹ לְהִָּוַדע גִּבּוֹר הוּא הַשּׁוֹמֵר לְשׁוֹנוֹ מֵרַע וּמַבְדִּיל בֵּין טוֹב לְרַע וּמִלְּשׁוֹן הָרַע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il