X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מפתיעה אותי שתיקתם של בנט וליברמן בתגובה להתקפה המתוזמרת של ברק ויעלון בכנס הרצליה בפעול הגנרלים במיל' תקפו לא את נתניהו אלא את בנט ואת ליברמן האם הם שמחים לאידו של ראש הממשלה המותקף?
▪  ▪  ▪
ליברמן. ניבא קריסת הממשלה [צילום: מרק ישראל סלם/פלאש 90]

ההתקפה המתוזמרת של הגנראלים במיל' על נתניהו לא הפתיעה אותי. זה היה צפוי מצדו של יעלון שאיבד את הכיסא שלו בגלל הרחבת הממשלה. אהוד ברק, אשר החזיק מעמד שנה וקצת, כבר מזמן מנסה להוריד את נתניהו מהשלטון מפני שהוא לא סובל את המחשבה שאחרי עוד קדנציה נתניהו רשמית יהפוך לראש הממשלה החשוב ביותר בתולדות המדינה ויזיז ממקום זה את בן-גוריון.
זה היה צפוי - וגם הפמפום התקשורתי של הנאומים שלהם.
מה שבאמת הפתיע אותי - שתיקתם של שני חברי הממשלה הבכירים: נפתלי בנט ואביגדור ליברמן. רק זאב אלקין הבודד התייצב מול המיקרופונים וניסה להגן על נתניהו ועל מדיניות הממשלה. לא הייתי מגדיר את השתיקה כרועמת. מעוררת אולי בוז.
בנט באמת לא מבין או עושה את עצמו? ההתקפה בכנס הרצליה הייתה בפועל לא על נתניהו. "ניצנים של פשיזם" - את זה ברק אמר לא על נתניהו אלא על בוחרי הבית הלאומי. "אין איום קיומי על ישראל' - באמירתו זאת משה יעלון מתווכח לא עם נתניהו אלא עם השר בנט אשר רק לפני שבועיים איים להפיל ממשלה אם לא ימונה מזכיר צבאי. בנט טען שהעדר מזכיר כזה יחרב עולמה של מדינת ישראל.
ללא תגובה
כשבנט מתח ביקורת על ניהול המבצע 'צוק איתן' הוא התכוון בעקר לשר הביטחון. בנט הסביר לכולם שיעלון כשל בתפקידו, וישראל ניצלה רק בזכות שר הכלכלה דאז, קצין זוטר במילוים שהתרוצץ בגבול עזה, הפעיל את קשריו בצבא, גילה מידע חיוני, פתח את עיניהם של שאר חברי הקבינט והסיר את האיום הקיומי על ישראל. למה בנט עכשיו משאיר את הפעילות החבלנית (מבחינתו) של יעלון ללא תגובה?
ברק אמר בפה מלא: 'הליכוד - מפלגה חטופה', קרי - נחטפה על-ידי בנט וליברמן הקיצוניים.
רק לפני שבועיים אביגדור ליברמן ניבא קריסת הממשלה תוך חצי שנה כי לאור האיום הקיומי על ישראל רק הוא, ליברמן, ולא פוליטיקאי חלש בשם יעלון, חייב לשבת במשרד הביטחון; למה עכשיו ליברמן שותק? או שהוא מפרש את דברי יעלון כך שברגע שליברמן תפס את מקומו במשרד אין יותר סכנה קיומית על ישראל?
למה הם מילאו את פיהם מים? האמנם בגלל הפחד מפני התקשורת שמהווה סכנה קיומית על כל פוליטיקאי שיעז לשבש את התוכנית להפיל את נתניהו בכול מחיר? לא יאמן.
יש לי הרגשה שההתנהגות הזאת נובעת לא מפחד אלא משמחה - משמחה לאידו של נתניהו. השניים הסתתרו בבתיהם ומחככים בהנאה ידיים. הם כבר רואים איך בגלל ההתקפות האלה דעת הקהל תשתנה לרעתו של הליכוד, בבחירות הבאות הליכוד יאבד מנדטים ושני הבתים - הבית היהודי וביתם של תומכי ליברמן - יקבלו כל אחד מנדט או שניים נוספים.
מפני ששני הפוליטיקאים מבינים שאם לא נתניהו וליכוד אז רק מועמד התקשורת ירכיב ממשלה בה לא יהיה מקום לא לבנט ולא לליברמן - אז המסקנה המתבקשת היא שעיקר דאגתם לא לארץ ישראל, לא לביטחון, אלא למספר 10 ברשימות שלהם.
תמשיכו לשתוק. אך דעו לכם: הים הם באו אחרי נתניהו. מחר הם יבואו אחריכם.

תאריך:  19/06/2016   |   עודכן:  19/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שתיקת הכבשים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
בנט עובד רק נגד נתניהו
בוחטיני  |  19/06/16 13:08
 
- צודק.נפתול תעלול מסוכן לימין  ל"ת
ירדנה  |  19/06/16 18:56
2
להתעלם מהמושתנים ברק ויעלון ל"ת
יהודה דרורי  |  19/06/16 20:49
 
- תגובה לקורא
יורי מור  |  20/06/16 13:19
3
נתניהו יצליח ללכד נגדו
דב הלמן  |  20/06/16 07:48
 
- אתה מתכוון לימין'המתון והטיפש'
קורןנאוה טבריה  |  20/06/16 08:42
4
קישקוש חסר בסיס
קורא בעיון  |  20/06/16 09:23
 
- תגובה לקורא
יורי מור  |  20/06/16 13:13
5
בנט חש עצמו שפוט של ביבי
הגוי..  |  22/06/16 12:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - קוזק נגזל, מדהים ביכולתו ובאמינותו, גבורת הטייסים, קונים תוצרת אמריקנית, המצאות ומחאה
איתן קלינסקי
משה יעלון, מי שרואה עצמו מועמד להנהגת המדינה, זה מאוד לא אמין, שאחרי שנות עבודה רבות בצמרת הליכוד - תמיד לצדו של ראש הממשלה - אתה מגלה לפתע, מה שמכונה בפיך - "הנהגת מפלגה נגררת, מתלהמת ומסוכנת"
שמעון זיו
השלטון היה איתן בדעתו כי עם טרוריסטים לא מנהלים משא-ומתן, אז נדרש שחרור של 46 טרוריסטים ומדינת ישראל לא הסכימה. לעומת 1027 מחבלים שהמדינה שחררה לטובת שחרור חיל אחד. מאז הוקמה ועדת שמגר, אבל החלטה אין, הגיע הזמן לקבל החלטה חקוקה בסלע = אין שחרור מחבלים לטובת שחרור חטופים
יוני בן-מנחם
ראש הממשלה נתניהו מודאג מאוד מ"מתקפת הגנרלים" עליו והשפעתה על דעת הקהל בישראל. נתניהו יאמץ מחדש את "אסטרטגיית ההפחדה" שהינה לדעתו האמצעי היעיל ביותר להסיח את דעתו של הציבור
אהרון שחר
הנאורים משתוללים בעולם ומטילים את חיתתם על כל מי שמעז לומר מילה כנגד האיסלאם    הסימביוזה בין הטרור האיסלאמי ובין הטרור הרוחני של השמאל הנאור, מושלמת    זה עוזר לזה, זה קיים הודות לזה, זה משמיד את זה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il