X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא ממרכז יהודי חי ותוסס בפנמה יוצאים מיליוני שקלים, אלא מבנקים אפלים המזרימים מיליוני דולרים במסלול מפוקפק עד לנחיתה בקופת ארגון "אמנה", זרוע ההתיישבות של מועצת יש"ע, שגם אינה בוחלת בבניית מאחזים לא חוקיים
▪  ▪  ▪
התנחלות. מקבלת מימון מחו"ל [צילום: פלאש 90]

האמונה בגאולה בידי משיח נאזקה במשך אלפיים שנה באזיקי ציווי דתי "לא לקרב את הקץ". השחרור מאזיקי הציווי "לא לקרב את הקץ" החלה בשלהי המאה ה-19 וביתר שאת במאה ה-20, כשהחלו להתמקם להן האמירות על "אתחלתא דגאולה", ובעקבותיהן התמקמו בעולם הדתי ובמיוחד במפלגות הימין אמירות כמו: "יד ה' נראית מנהיגה את ההיסטריה ועתידה להביא את תהליך הגאולה להשלמתו".
הימין האידיאולוגי משוכנע, שמתוקף הבטחה אלוקית, אנחנו חייבים לחיות בכל חלקי הארץ. טיעון, הנשמע מפי שרים וחברי כנסת רבים בימין, מבטא את היכולת של הדת להעניק למאמיניה תשובות אקסיומטיות לכל תחומי החיים הוא משרת את חסידי הלאומנות המשיחית, שעימם נמנים כיום חברי מפלגת "הבית היהודי" והיא התנחלה בקרב חלק הארי ב"ליכוד" עם זרועות לעבר המרכז.
אך לחיים בכל חלקי הארץ ובמיוחד באזורים, המיושבים בצפיפות רבה על-ידי פלשתינים יש להזרים להם כמויות גדולות של חמצן ואפשרויות קיום בדמות סכומי עתק של כספים.
הכספים מוזרמים במספר אפיקים. על האפיק המרכזי אחראית ממשלת ישראל, ורק באלו הימים הוסיפה תקציב של מיליוני שקלים. אך מסתבר, שלאפיק המרכזי והלגיטימי מתלווים גם אפיקים אפלים של כספים בלתי כשרים. ואפיק בלתי כשר זה אפיק שמקורו בפנמה - ארץ מקלט להלבנת כספים בלתי כשרים - המזרים כספים הישר למתנחלים ביהודה ובשומרון.
לא ממרכז יהודי חי ותוסס בפנמה יוצאים מיליוני שקלים, אלא מבנקים אפלים המזרימים מיליוני דולרים במסלול מפוקפק עד לנחיתה בקופת ארגון "אמנה", זרוע ההתיישבות של מועצת יש"ע, שגם אינה בוחלת בבניית מאחזים לא חוקיים. לאחר מכן מגייסת "אמנה" את המערכת הפוליטית כדי להכשירן.
איל הון ארגנטיני בשם דייגו אדולפו מרימברג יש לו כביכול "משרד לטיפוח הרעיון הציוני" ברחוב Schermehorn 41 בברוקלין, שמתגלה משום מה כתיבת דואר בסניף דואר שכונתי בברקוקלין. באמצעות הכספים שעושים דרכם מארגנטינה דרך פנמה המלבינה את ההון והופכת אותו לצח, מוזרמים מיליוני דולרים ל"אמנה" וגם ל"אלע"ד", הפועלת לייהוד מזרח ירושלים. כמה מיליוני שקלים מופנים לעמותה לקידום ופיתוח איתמר. מי שיוצא מקופח זה רק חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ', העומד בראש עמותת "רגבים", הפועלת לייהוד קרקעות, עמותה שזכתה לקבל רק כמה מאות אלפי שקלים.
לפנינו אישות מפוקפקת, העונה לשם דייגו אדולפו מרימברג, שגרפה סכומי עתק בקשרים אפלים עם שלטון השמאל בוונצואלה של ג'באס, הלבין כספים בפנמה, ארץ מקלט מס, ומכשירו לכסף כשר למפעל ההתנחלויות.
הקרן לטיפוח הרעיון הציוני מפרסמת את תגובתה "כי תנועת "אמנה" וכן עמותת "הקרן לטיפוח הרעיון הציוני" פעלו ופועלות על-פי הדין ובהתאם להנחיות הרשויות...", אך קשה להבין מה הקשר בין סכומי הכסף היוצאים מפנמה "השוקקת חיים של כמיהה להפרחת שומרון ויהודה" לארגונים כמו "אלע"ד" ו"אמנה".
זה לא רק כסף לא כשר, זה כסף פיגולים ועל כך זעם הנביא ישעיהו בפרק א' "כַּסְפֵּךְ הָיָה לְסִיגִים סַבְאֵךְ מָהוּל בַמַּיִם". לעבר המזרימים כספים מארץ המקלט פנמה ולעבר המקבלים את הכסף שכל תככי ההלבנה לא הפיגו את ניחוחי צחנתו, צעק הנביא "אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה קִרְיָה נֶאֱמָנָה".

תאריך:  26/06/2016   |   עודכן:  26/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כסף כשר על-פי אמת מידה של ימין אידיאולוגי
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
תעמולה פלשתינאית בזוייה
מגיב ותיק  |  26/06/16 09:15
 
- דמגוג עלוב בשם מגיב ותיק
מקלט מס  |  26/06/16 10:00
 
- דמגוג עלוב בשם מגיב ותיק
מקלט מס  |  26/06/16 10:00
 
- דמגוג עלוב בשם מגיב ותיק
מקלט מס  |  26/06/16 10:00
 
- דמגוג עלוב בשם מגיב ותיק
מקלט מס  |  26/06/16 10:00
 
- בדיוק כמו שעשו לקיבוצים ולמושב
ב.ל  |  26/06/16 21:55
2
מתוך תחקיר הארץ
הנה הפרטים  |  26/06/16 09:31
 
- עוד ליצן
מגיב ותיק  |  26/06/16 12:06
3
ספר לנו על הכספים שהשמאל מקבל
יהודה דרורי  |  26/06/16 09:56
 
- עם כל הרזומה והתארים שלך,
שאלה למר דרורי  |  26/06/16 10:31
 
- יהודה דרורי מגיב כמו תינוק בגן
נערה צעירה  |  26/06/16 10:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלברט שבות
בשביל להוציא ילד מחיק אימו הרשויות מקבלות את ההחלטה - לא שום מאלתר, לא בדרגים הנמוכים ולא הגבוהים; כך נהגה החברה האנושית בכל הזמנים והתקופות
ראובן לייב
טועה ומטעה מי שעדיין סבור לתומו שהנורמליזציה עם טורקיה מבשרת על בואו של אביב הדדי ביחסים שבין שתי המדינות. על פני השטח ישובו, מן הסתם, הדברים להיות כפי שהיו בזמנים תקינים, אבל מאחורי הקלעים רוחש ארדואן, כשליט מוסלמי, איבה עמוקה למדינת ישראל
עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק איתן (פרנלדס)
בית המשפט ביטל את החלטתו של משרד הפנים, שלא לאפשר לאשתו האוקראינית של ישראלי להיכנס ארצה. בדרך, הזכירה השופטת אגמון-גונן למשרד כמה מושכלות יסוד בהתנהלות הממשל
ד"ר הרצל כהן, זאב פריי
הסודיות הבנקאית אינה נימוק מספק להימנעות הגורפת של הפיקוח על הבנקים מפרסום ממצאי ביקורתו בבנקים. יש לאזן אותה מול השקיפות ומול זכות הציבור לדעת מה קורה בגופים החשובים כל כך לו-עצמו ולמשק כולו
ד"ר חיים משגב
לא במפתיע, גם דוברה של מפלגת העבודה, או בשמה המכובס, "המחנה הציוני", שהוא גם שופרו של יצחק הרצוג, חושב את אותם דברים. כמו אשרת קוטלר מערוץ 10. לדידו, "המתנחלים" בכלל התיישבו במקומות שבהם הם יושבים רק כדי ליהנות מבריכות השחייה "שנבנו על הדם של ילדים שנרצחו" - וזה ציטוט מדויק מדבריו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il