X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חלקת הילדים בבית-העלמין הישן בחיפה ליד מחנה העולים "מחנה דוד" [צילום: יוסי בלום הלוי]
פרשת גנבת ומכירת ילדי העלייה המזרחית
בכתבה זו אנסה לנתח את תפקידן של רשויות המדינה וגורמים ציבוריים, ותקשורתיים בחיפוי על-כנופיות הפשע שביצעו את החטיפה והמכירה של הילדים חסרי הישע, שנקרעו באכזריות נפשעת מחיק משפחותיהם האומללות
חלקת הילדים בבית העלמין הישן בחיפה ליד מחנה העולים "מחנה דוד" [צילום: יוסי בלום הלוי]

גנבת ילדים "ומסירתם לאימוץ" איננה סתם פשע - אלה מעשים שהם בגדר פשעים נגד האנושות, שכל מדינה המגדירה עצמה "דמוקרטית, ליברלית, המכבדת את כבוד האדם וחירותו" הייתה צריכה כבר מראשיתו של מעשה הנבלה והאיום והנורא הזה, לא רק לעצרו באיבו, אלא גם לחקור, להעמיד לדין ולהעניש את גונבי הילדים בכל חומרת הדין.
מי אשם בפרשה זו? על מי מחפות 3 ועדות החקירה שהוקמו מאז קום המדינה? מדוע נהגו בחבורת עוזי משולם כאילו היו הגרועים שבמחבלים, וירו למוות בצעיר מחבורה זו באמצעות צלף של הימ"ם?
בכתבה זו אנסה לנתח את תפקידן של רשויות המדינה וגורמים ציבוריים, ותקשורתיים בחיפוי על-כנופיות הפשע שביצעו את החטיפה והמכירה של הילדים חסרי הישע, שנקרעו באכזריות נפשעת מחיק משפחותיהם האומללות.
מדינת ישראל של שנות החמישים נשלטה על-ידי מה שקרוי "שלטון מפא"י", שאם נרצה ואם לאו, היה זה ממסד טוטליטרי בעל עוצמה חסרת תקדים, שניכס לעצמו את היומרה לשלוט לא רק על חייהם, פרנסתם וקיומם הפיזי של מיליון וחצי עולי שואת אירופה, ופליטי יהדות ארצות ערב, אלא להחליט, לית דין ולית דיין, לגזול מעולים אלה את היקר מכל - את הילדים הרכים, שהם בגדר ציפור הנפש האנושית היקרה ביותר לאדם, כמו לכל יצור חי אחר עלי אדמות.
וכאן עולה הזעקה: מי שמכם לעשות כנבלה הזאת? האם היו אלה פשעי המניפסט הקומוניסטי והטוטליטריות הפשיסטית הסוציאליסטית, שהיו מורי דרכה האידיאולוגית של הנהגת מפא"י וגרורותיה, בקום המדינה? אלה, שלדעתם המדינה היא המרכז, והאדם הוא חפץ בידיה?
פשעים כאלה כבר היו ידועים ומודעים לשלטון באותן שנים. גניבת ילדים בוצעה דווקא על-ידי אומות שהן היום נושאות את דגל "זכויות האדם" באשר הוא: ארה"ב וקנדה, שחטפו במאה ה- 19 ואף לאחריה, ילדים אינדיאניים שהתגוררו "בשמורות" הילידים Reservations Natives, כדי "לחנכם" לתרבות המערב, ולעקרם מהתרבות "השבטית הפרימיטיבית" שבהם חיו, לדעתן המוטעית דאז. כך גם נהגה בלגיה בפשעים הנוראים שבצעו על-ידי המלך ליאופולד בקונגו בילידים האומללים, שאולצו בכוח הנשק והשוט לצאת לעבודת עבדות של ממש במטעי הגומי, כך גם האוסטרלים שבמאה ה- 20 גנבו את ילדי האבוריג'ינים "לחינוכם מחדש" בבתי הלבנים, הצרפתים בקולוניות שלהם, והסעודים, גם כיום בסחר של ילדים אפריקניים לעבדות מחפירה בארמונות הנסיכים ובתי עשירי הנפט.
אכן, שלטון מפא"י נמצא "בחברה טובה" של חוטפי ילדים, ולגזל הזה היו שותפים אנשים שונים שתמורת בצע כסף ושלמונים, אישרו במשרד הפנים את האימוץ של הילדים החטופים, כשבין אלה היו, קרוב לוודאי, בעלי שררה בסוכנות היהודית, עובדים סוציאליים במשרד הסעד, פרקליטים ואנשי משטרה שלא חקרו בזמן אמת את "מותם" של הילדים בבתי החולים, שכן לפי החוק - מות אדם מכל סיבה שהיא מחייבת חקירה משטרתית. המשטרה אפילו סירבה בהנחיה מגבוה או על-פי "רוח המפקד", לחקור אף את מעט התלונות שהוגשו מיד עם החטיפה, כדי לא להתעמת עם בתי החולים, וכך נהג משרד הבריאות, שבתוך מוסדותיו בוצעו החטיפות (לפחות בבתי החולים הממשלתיים כדוגמת רמב"ם בחיפה ותל השומר ברמת גן -רשימה חלקית).
ואיך לא? התקשורת המגויסת של מפא"י ועושי דברה, העיתונים "דבר", בטאון ההסתדרות, "על המשמר", של מפ"ם, ובעצם העיתונות העברית כולה, כולל מתקני העולם של "העולם הזה", ששתקו על מעשה החטיפה והסתירו אותו במסווה של "שמירת הסדר הציבורי וטובת הציבור".
אין ספק שהמדובר בכנופיות מאורגנות של אנשים, שקבלו "הזמנות" מזוגות עריריים חסרי ילדים והעבירו אותן לאחים ואחיות רחמניים בחדרי המיון ובמחלקות בתי החולים, כאשר עובדים סוציאליים מסייעים בידם, ורשמי משרד הפנים בבתי החולים מעלימים עינם מהפשעים, ומאשרים תמורת בצע כסף, או אף מסיבות "אידיאולוגיות" - מסירת ילד חטוף למאמציו השודדים בארץ ובחו"ל, שכן לדעתם, ככל הנראה, "מדובר בילד מעברה מסכן", אח לעוד עשרה אחים ואחיות, "שלא נורא אם יילקח מהוריו" מרובי הילדים ממילא, אלה החיים באוהל או בצריפון דולף, כדי "שיחיה חיים טובים ותרבותיים יותר" אצל מאמץ אשכנזי או אפילו ספרדי, שיכול לשלם את מחיר הגניבה הזו.
ולכנופיה הזו היו קשורים, ככל הנראה, גם גורמי חברה קדישא, שתמורת תעודת פטירה מזויפת אפשרו לקחת ילד "מת" חי ולהעבירו לאימוץ. ואם אין אמת בדבר, הכיצד היו הורים שבמלאת 18 לילדם "המת", קבלו זימון ללשכת הגיוס ומשטרה צבאית הגיעה לביתם כדי לחייבו בגיוס...?
מי ששמע השבוע את דברי גנז המדינה, הד"ר יעקב לזוביק, שרואיין השבוע בערוצי הטלוויזיה, יכול היה להתחלחל אך גם להבין כיצד ה-דנ"א ההרסני של הטוטליטריות המפאי"ניקית חלחלה לנציג בכיר של השירות הממלכתי: כאשר נשאל מדוע נגנזו חומרי החקירות בארכיון המדינה לשבעים שנה אמר: "עשינו זאת בשל צנעת הפרט של המעורבים פרשה זו".
וכאן לא יכולתי שלא לפנות למערכון סטירי של הגששים: "אז הבנת את זה ברוך..?" כן ד"ר לזוביק! הבנתי גם הבנתי! ביורוקרטיה, בעלת תפיסת עולם בולשביקית ונאו-פשיסטית לא יכולה להשתנות.
למה?, תשאלו.
כי כאשר מדינה הפושעת ביודעין נגד אזרחיה ומאפשרת גניבת ילדיה מתן החסינות לפשע הנורא הזה, באמתלה של "צנעת הפרט" - המשך הסתרת המידע הוא המשכו של הפשע הראשוני בחומרה יתרה.

תאריך:  26/06/2016   |   עודכן:  26/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרשת גנבת ומכירת ילדי העלייה המזרחית
תגובות  [ 16 ] מוצגות  [ 16 ]  כתוב תגובה 
1
לדעתי אלה היו כנופיות חרדיות
הירונימוס  |  26/06/16 11:54
 
- אתה כבר כתבת הרבה שטויות
קראתי   |  26/06/16 14:58
2
ליוסי בלום "אין ספק" בכלל !
שלמה המגיב  |  26/06/16 14:36
 
- ישר כח על הדברים
הירונימוס  |  26/06/16 16:23
 
- סתם שאלה: למה לא ראינו כמו
בני בנקר  |  26/06/16 17:36
 
- התייחסות לבנקר
שלמה המגיב  |  26/06/16 20:49
 
- ראיות ובדיות על פרשת החטיפה
יוסי בלום הלוי  |  26/06/16 17:51
 
- ולמה פרקו את הפלמח?
הירונימוס  |  26/06/16 21:44
 
- סוגיה של הבנת הנקרא....
יוסי בלום הלוי  |  27/06/16 11:54
 
- ומי כן "מבין את הנקרא" ?
שלמה המגיב  |  27/06/16 14:00
3
ועוד על "מניפולציות" נוסח יוסי
שלמה המגיב  |  26/06/16 16:14
 
- אכן משולם היה שרץ לא קטן
הירונימוס  |  26/06/16 16:45
 
- כמה שקרים ואי דיוקים בדבריך
ישראל עמיאל  |  26/06/16 22:49
 
- מי כאן "לא מדייק ושקרן"עמיאל?
שלמה המגיב  |  26/06/16 23:41
4
הרב מנחם פורוש:"אני חושב שזה ה
קורןנאוה טבריה  |  27/06/16 07:51
5
כעומק החקירה...
אלו שלא שוכחים-73  |  27/06/16 23:04
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יעקב שטרכר
האוצר מנהל את התקציב כבעל בסטה בשוק    תמיד אין לו וגם כשהוא נכנע הוא מסכים תוך זריעת מוקשים
איתן קלינסקי
לא ממרכז יהודי חי ותוסס בפנמה יוצאים מיליוני שקלים, אלא מבנקים אפלים המזרימים מיליוני דולרים במסלול מפוקפק עד לנחיתה בקופת ארגון "אמנה", זרוע ההתיישבות של מועצת יש"ע, שגם אינה בוחלת בבניית מאחזים לא חוקיים
אלברט שבות
בשביל להוציא ילד מחיק אימו הרשויות מקבלות את ההחלטה - לא שום מאלתר, לא בדרגים הנמוכים ולא הגבוהים; כך נהגה החברה האנושית בכל הזמנים והתקופות
ראובן לייב
טועה ומטעה מי שעדיין סבור לתומו שהנורמליזציה עם טורקיה מבשרת על בואו של אביב הדדי ביחסים שבין שתי המדינות. על פני השטח ישובו, מן הסתם, הדברים להיות כפי שהיו בזמנים תקינים, אבל מאחורי הקלעים רוחש ארדואן, כשליט מוסלמי, איבה עמוקה למדינת ישראל
עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק איתן (פרנלדס)
בית המשפט ביטל את החלטתו של משרד הפנים, שלא לאפשר לאשתו האוקראינית של ישראלי להיכנס ארצה. בדרך, הזכירה השופטת אגמון-גונן למשרד כמה מושכלות יסוד בהתנהלות הממשל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il