X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "רוסטיקו" שבשדרות רוטשילד בתל אביב ידעה זמנים טובים יותר בימיו של השף האיטלקי המיתולוגי, דינו סרטיראני, שהאציל עליה מרוחה של קולינריה איטלקית במיטבה
▪  ▪  ▪
מסעדה איטלקית

עשר שנים כבר הספיקו לחלוף מאז שדינו סרטיראני, בן לשושלת-מסעדנים איטלקית, ניהל ביד רמה את מטבחה של מסעדת "רוסטיקו", הממוקמת בשדרות רוטשילד 15 בתל אביב. בינתיים זרמו מים רבים בירקון וממטעמיו של דינו נותרו - מלבד מתכון אחד במסעדה, הקרוי עדיין על שמו - רק הכיסופים והזיכרונות המתוקים.
אלא ש"רוסטיקו", של ימי-ראשיתה, הייתה רק אחת מני מספר מסעדות איטלקיות בישראל, שדינו הטביע עליהן את חותמו האישי. כאלה היו, למשל, "ג'ויה" ו"פורטופינו" שבהרצליה פיתוח, שכוכביהן דרכו כל אימת שדינו כיכב במטבחיהן.
אכזבה
נאמנים בכל זאת לזיכרונות הטובים, החלטנו לפקוד את "רוסטיקו" בצהריו של יום-קיץ לוהט, לתפריט של עסקית מפתה למדי. המסעדה, הממוקמת במקום אסטרטגי, המתה אותה שעה המוני סועדים, עד כדי כך שבקושי נמצא שולחן פנוי עבורנו.
מן המנות הראשונות החלטנו להתנסות במנת-אנטיפסטי של קרעי-מוצארלה, עם עגבניות-שרי, בצל סגול, זיתים ובזיליקום. הייתה זו מנה בהחלט מרעננת ופיקנטית בטעמה. לבת הזוג, לעומת זאת, לא שיחק המזל בבחירה. היא הימרה על פסטת פירות-ים, שהבטיחה גדולות, אך נחשפה בקטנות. פסטת הספגטני הכילה, אומנם, את מה שהובטח בה - שילוב מרובע של שרימפס, קלמארי, מולים וטונה - אבל הסך-הכל היה מאכזב, ברמה של "תפסת מרובה - לא תפסת".
לא מלהיב
בהגיע תור העיקריות, נפלה בחירתי על ניוקי מתוצרת ביתית, ובצידם תרד, שעועית ירוקה ואפונה. המנה לא גרמה לי לצאת מגדרי, באשר כבר אכלתי טובות פי כמה ממנה. שותפה לגורל המאכזב הזה הייתה גם בת הזוג שלידי. פילה הדניס, שנח בצלחתה, כשהוא אפוי במעטפת, עם ניוקי, ירקות עונתיים וחמאת-עשבים, לא הלהיב אותה כלל וכלל.
אקורד הסיום היה טירמיסו, שטעם הגבינה שבו היה דומיננטי מדי, בעוד שהעדר טעם-ליקר בקירבו הפך את הקינוח לבלתי מוצלח. והיו, כמובן, גם קפה מהביל, וסודה שציננה את הנפש של שנינו.
החשבון הסתכם ב-290 שקל והוספנו תשר של 12% לשרות שהיה בהחלט די צולע. את "רוסטיקו" זיכינו ב-6 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו.

תאריך:  29/06/2016   |   עודכן:  29/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
יותר מאשר המכה שחטפו פוליטיקאים בבריטניה, ומעבר לזעזועים זמניים בבורסות העולם, החלטת בריטניה לפרוש מהאיחוד האירופי היא סטירת לחי לגרמניה, שעלולה לערער את היציבות המדינית באירופה ובכל העולם
יוסף צרויה
המתח בין הפוליטיקאים ומקבלי ההחלטות לבין ראשי מערכות הביטחון במדינת ישראל הוא מתח מבנה וקשה למנוע אותו
סיידמן גסטון
יש מקום לאופטימיות זהירה    מדובר על תחילתה של מערכת יחסים שעד לפני 10 שנים נראתה בלתי אפשרית
בעז שפירא
מנהיגי ישראל, ככל שניתן לכנותם כך, הפגינו לאורך זמן עמדה מפויסת, מתפשרת, כמעט מתחנפת במטרה לשכך את הזעם הטורקי הגואה, לבלי הועיל
נסים גבאי
רוצים לנחות לרגע בישראל ולשוחח על עניין משאל העם כאן? זוכרים את ההבטחות "הדרמטיות" של כל ראשי הממשלות שברגע שנצטרך להחליט אם לסגת לגבולות 67 או לא, יהיה משאל עם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il