X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יש בארצנו חילוניים, אך הם לעולם לא הזדהו עם הרפורמים. הם מרגישים שזה מין זיוף, מין ליצנות. רובם ככולם מכבדים את התורה ומחבבים את התורה
▪  ▪  ▪
יהודים ללא זהות יהודית [צילום: סבסטיאן שיינר/AP]
לא לחורבן
הבאתם חורבן על יהדות גרמניה, הבאתם חורבן על יהדות אמריקה, לא ניתן לכם להביא חורבן על העם היושב בציון

כיוון שהדת הרפורמית מומחית בהסברת פנים, בעזרת השקעה של מיליונים בפרסום, והאזרח הישראלי התמים עלול להיות מולך שולל - יש צורך להזכיר מהי הדת הזאת ואיזה חורבן היא הביאה ומביאה על היהדות.
כאשר היא החלה בגרמניה, המנהיג הגדול הרב שמשון רפאל הירש הודיע: לא יהיה להם דור שלישי! וכן היה. הם הובילו להתבוללות. בעקבותיהם נמחק חלק גדול של עמנו.
אחר כך הגיעו לאמריקה וחזרו על מהלכם זה המחפיר והנורא. שאל רבנים באמריקה והם יתארו כיצד הדת הרפורמית הביאה הרס עצום. גם שם אין דור שלישי. הם נעשים גוים לגמרי. גם הקונסרבטיבים כמעט נעלמו. זה המסלול העגום: קונסרבטבי - רפורמי - יהודי ללא שום זהות יהודית - גוי.
אכן 70% מהם מתחתנים עם גויים. אין להם שום דת יהודית. שום זהות יהודית. אומנם יש רפורמים שטוענים שהם מייצגים 80% מיהדות אמריקה, אך אין זה נכון. הם הולכים ונעלמים. אין זה סוד. עוד מעט ייצגו 0%. גם פה הם מייצגים פחות מחצי אחוז.
הדת הרפורמית באמריקה גרועה לאין ערוך מזו בגרמניה. למשל שם הכניסו בבית כנסת עוגב מופעל עלי די גוי וטענו שזה מותר על-פי ההלכה: "שבות דשבות במקום מצוה". עכשיו באמריקה רפורמי מנגן בשבת בכל כלי זמר בלי חשיבה שזה יכול להיות אסור! באמריקה זה חורבן גמור. רבני אמריקה מזמן חדלו להילחם נגדם. אין צורך להילחם. הם מכלים את עצמם.
כיוון שנוחלים שם כשלון חרוץ, החליטו להביא כאן את החורבן, בעזרת מיליונים שהם משקיעים בתקשורת ובפוליטיקה ובקמפיינים אגרסיביים. הם מומחים בטיעונים דמגוגיים כגון: "מה, אנו לא יהודים כמו כולם?", "אם לא תתנו לנו לעשות כאן כאוות נפשנו, אתם עושים פילוג בעם ישראל!".
אך באמת, זה בדיוק להפך. הם המכניסים כאן פילוג. למשל, הם המציאו גיור שאין לו שום ערך, כך שעם ישראל יתפלג לשניים - יהודים אמיתיים וגויים במסווה של יהודים. סרטן לאומי.
וכן, הם מציעים דת אלטרנטיבית כמו שבזמנה עשתה הנצרות. וכמו הנצרות, הם טוענים שהם היהדות האמיתית ויותר טובים מהיהדות המקורית. נצרות חדשה.
יש בארצנו חילוניים, אך הם לעולם לא הזדהו עם הרפורמים. הם מרגישים שזה מין זיוף, מין ליצנות. רובם ככולם מכבדים את התורה ומחבבים את התורה. למשל בעשרת ימי תשובה באים לכותל, לכותל הקדוש של כל הדורות.
אז פתאום הדת הרפורמית מתאהבת בכותל. כיוון שיש להם כסף, הם קונים פוליטיקאים שונים ועסקנים שונים. אבל אנו למדנו היסטוריה. אנו זוכרים שבמשך דורות הם לא תמכו במדינת ישראל. אנו זוכרים שבזמן השואה הם לא תמכו בדרישה להפגיז את פסי הרכבות למחנות השמדה. אני זוכרים שהם תמכו בהסכם העכשווי עם אירן. אנו זוכרים את הכל. אנו עם קטן עם זיכרון גדול.
ועכשיו פתאום, רוצים לחדור כאן, לזרוע הרס, לגרום פילוג, לקנות אותנו בכסף, להרוס את הסטטוס-קוו שהוא השומר את גחלת התורה בישראל וגחלת האחדות בישראל. הם חותרים להרוס את הרבנות הראשית לישראל שהיא חיל המשמר של המדינה היהודית.
הרי יש להם מיליארדים, אז שיבנו בתי הכנסת שלהם ויניחו לנו. שיבנו מקוואות שלהם ויניחו לנו. שיבנו אפילו כותל שלהם איפה שהם רוצים, אפילו בניו-יורק ויניחו לנו. פה לא ניתן להם מילימטר אחד של הכותל, מילימטר אחד של לגיטימציה.
שיקימו לעצמם צבא, ולא יחדרו לצבא שלנו, שיקימו מערכת חינוך שלהם, ולא יחדרו לחינוך שלנו. אנו לא צריכים את הכסף שלהם. כסף זה לא הכל בחיים.
ומסביב לרבנות הראשית לישראל, נתחזק ונתאמץ בישראל, ומי כמוך ישראל, גוי אחד בארץ ישראל.

הכותב הוא רב הישוב בית אל וראש ישיבת עטרת ירושלים
תאריך:  30/06/2016   |   עודכן:  30/06/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כלי זמר
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הדת הרפורמית - סרטן לאומי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
תשמע,אדון אבינר-
אבנר צפוני  |  1/07/16 07:30
 
- מספיק והעיקר שבתעודת זהות
סיישל  |  2/07/16 09:02
2
היהדות - גזענות נטו!
עזרא מנצור  |  2/07/16 21:21
3
מאמר מעולה וקולע
אלברט שבות  |  4/07/16 03:41
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עמוס גלבוע
ההצבעה החזירה את אנגליה לתא הלאומי היסודי שלה    הרוב הגדול באנגליה (להבדיל מהגרעינים הלאומיים של סקוטלנד ואירלנד) הצהיר בבחירה שלו שהוא קודם כל אנגלי ולא "אזרח אירופי"
גרשון אקשטיין
כאן המקום לומר, שיש לפרסם את מסקנות ועדת שמגר, שאומרת בין היתר, שלא משלמים בשחרור מחבלים על גופות חיילנו. ולהורי הנעדרים, יש לאמצם ולחבקם ולומר להם, מצטערים לא עכשיו
רפי פרידמן
הוא מסוכן, קל-דעת, נכלולי ואכזר. הוא משחק במניות הרגישות ביותר של שיבת-ציון החדשה, כי כבר אין לו אבא... הוא מחדש את האימפריה העות'מאנית (שכבר עברה מהעולם לפני יותר ממאה שנה) ובלבד שיעביר דף נוסף ביומן ראש הממשלה. הוא הוא בנימין נתניהו
מנחם רהט
המערכת הישראלית מפקירה עצמה לגחמות הטרור: משלמת תג מחיר למחבלי המרמרה, מפקירה את הר-הבית לטרור הווקף, ומסתמן שגם בפרשת אזריה ינצח הטרור    מנהיגים וחיתולים יש להחליף לעיתים קרובות, מאותה סיבה ממש
איתמר לוין
התנועה הרפורמית היא אויבת פנימית של היהדות, המחלישה אותה מול אויביה החיצוניים. אך אין להתעלם מכוחה הפוליטי הניכר בארה"ב. הדבר מחייב פשרה בבעיית הכותל בפרט ובכל היחסים איתה בכלל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il