X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מפגעי הטרור במדינות היבשת נועדו לזרוע בהן קטל, הרס ומבוכה פוליטית. בד-בבד הם נועדו לאלץ אותן לדאוג לשיקומם של הפליטים בקירבן, ולהבטיח את אזרחותם החדשה בהן
▪  ▪  ▪

אינתיפאדת היחידים האיסלאמיסטית, הפוקדת חדשים לבקרים את ישראל, מתרחבת ומתפשטת באחרונה גם על פני יבשת-אירופה. פיגועי הטרור שבוצעו בבלגיה, צרפת וגרמניה, אינם אלא עדות מאיימת למה שעוד צפוי להתחולל במדינות היבשת, אחרי שזו קלטה אל קירבה גל גדול של פליטים, בהנחייתה ובעידודה הבולט של גרמניה. .
לטרור האיסלאמי, השוטף את יבשת-אירופה, יש יעד מובהק וברור, אף אם איננו אכן מאורגן. בראש ובראשונה הוא נועד לזרוע אימה ופחד בקרב תושבי היבשת, ומבחינה זו מן הראוי להודות שכבר השיג, לא במעט, את מטרתו הנכספת. עם זאת יש בטרור הזה כדי לאותת באורח ברור לשלטונותיהן של המדינות ביבשת, שמוטלת עליהם לא רק החובה שלא להערים קשיים על שיקומם של הפליטים חסרי-הבית בין כותליהן, אלא גם לדאוג להתאזרחותם המהירה בתוכן, כ"צעד אנושי המובן מאליו".
אחיזה איתנה
אין כל ספק שאינתיפאדת היחידים תורמת בכך לא במעט להגשמת מאווייהם הכמוסים והאפלים של גופים איסלמיסטיים קיצוניים, נוסח דאעש ואל-קאעידה, המתכוונים להשריש בדרך זו את אחיזתם האיתנה ביבשת, ולנגן תוך כדי כך במיוחד על נימיה הרגשניים של קנצלר-גרמניה, אנגלה מרקל, המתייסרת יסורי-איוב בקומפלקס המביך של איך לא לבלוע ולא להקיא את הפליטים.
פיגועי הטרור האיסלאמיסטיים מסייעים בתוך כך גם לטקטיקה איסלאמית ברורה, שנועדה לזרוע, בצד הרס, גם מבוכה פוליטית לשמה, ולחולל בה בעת אי-שקט בקרב הנהגות המדינות המעורבות בקליטת הפליטים, ובכך לפצל ולהחליש עד כמה שניתן את כוחן. על הטקטיקה הזו בונים הגורמים האיסלאמיסטיים את תקוותם ואמונתם שיעלה בבוא היום בידיהם להשליט את רוחם על פני היבשת.

תאריך:  28/07/2016   |   עודכן:  28/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות דאעש
עליס בליטנטל
עד לאחרונה סברו בעולם שבעיית הערבים היא ישראל ותו לא. כעת, להוותו של העולם, מתחוור שבעיית הערבים היא כל העולם המערבי - הנוצרים, היהודים וכל מוסלמי שאינו סוני. אולם הטמנת הראש בחול של התקשורת העולמית והמקומית ושל המנהיגים בעולם, כגון אובמה באמריקה, והולנד הצרפתי - היא בגדר הענקת אורך נשימה לארגון דאעש של המדינה איסלאמית להמשיך במסע הכיבוש של האיסלאם בכל רחבי העולם.
עידן יוסף
נהג המשאית שרצח בניס למעלה 84 איש הוא מוחמד לחוואג' בוחלל    בעל עבר פלילי הכולל אלימות במשפחה    נבדק אם קיבל סיוע    משאית חבלה נמצאה בסמוך לזירת הפיגוע    המחבל לשוטרים במחסום: "הבאתי גלידה לחוגגים"
אריאל י' לוין
אם הפיגוע בצרפת הוא מבית היוצר של דאעש, זוהי הוכחה נוספת להשפעתה חוצת הגבולות של האידיאולוגיה של הארגון
איתמר לוין
אירופה חייבת להבין עם איזה טרור היא מתמודדת, חייבת לקלוט שזכויות אדם לא שוות כלום בלי חיי אדם, חייבת לתאם את העברת המידע המודיעיני ואולי גם תבין עם מה אנחנו מתמודדים
איתמר לוין
100 פצועים, מהם לפחות 18 במצב קשה, בפיגוע שביצע צרפתי יליד תוניס    נסע לאורך 2 ק"מ בין חוגגי יום הבסטיליה    הולנד: המדינה כולה נמצאת תחת איום הטרור האיסלאמי    משרד החוץ: אין ישראלים בין הנפגעים
רשימות נוספות
כתבי אישום נוספים בגין תמיכה בדאעש  /  אריאל י. לוין
המחבל תועד נופל ומפוצץ עצמו  /  איציק וולף
דאעש ביצע פיגוע משולב באיסטנבול  /  עידן יוסף
'המדינה האיסלאמית' בחלוף שנתיים - קורסת?  /  יורם שוייצר
לא רק איסטנבול  /  אריאל י. לוין
אין בנמצא מחבלים טובים   /  חיים שטנגר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il