X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הר החרמון מזוהה בדרך כלל עם השלג והחורף אבל ביקור בחודשי הקיץ במקום מגלה שבאתר הבינו את הייחודיות של ההר הכי גבוה בארץ - מעל 2000 מטר - תוך התאמת הטופוגרפיה של המקום
▪  ▪  ▪
החרמון. אטרקטיבי גם בקיץ[צילום: החברה להגנת הטבע]

הר החרמון מזוהה בדרך כלל עם השלג והחורף אבל ביקור בחודשי הקיץ במקום מגלה שבאתר הבינו את הייחודיות של ההר הכי גבוה בארץ - מעל 2000 מטר- תוך התאמת הטופוגרפיה של המקום.
ישנו כמובן הרכבל הידוע המגיע עד לפסגת ההר. אבל החידושים באתר מעניינים:
כך למשל, רכבי קרטינג יחידים מסוגם בישראל, תלת גלגליים לנהיגה עצמית במסלולים שיוכשרו באתר לתנועת הרכבים. הקרטינג אינו ממונע, אך מצטיין ביכולת עבירות גבוהה בשטח.
הנהיגה בקרטינג מתאימה לבני נוער ומבוגרים. מדובר בנסיעת שטח מהנה ובטיחותית מחד ומאידך חוויה מאתגרת יותר לאוהבי האקשן. אורך מסלול הקרטינג כ-850 מ' בירידה, לנקודת היציאה למסלול מגיעים ברכבל ומשם מתגלגלים בכלי החדש חבושים בקסדה (מגיל 15).
אטרקציה נוספת שתחל לפעול באתר החרמון במהלך הקיץ, היא גלישה יבשה באבובי קיץ (tubing summer) במדרון משופע וייחודי לחרמון.
בחרמון קיים גם מתחם "מזחלות האקסטרים", שמתפרש על פני מסלול באורך1 ק"מ, מזחלת האקסטרים נעה על מסילה ומגיעה למהירות של עד 45 קמ"ש, הגולש שולט באמצעות בלם יד במהירות המזחלת. המסלול בנוי מעליות, ירידות וסיבובים מפתיעים בין נופי החרמון הפראיים. השימוש במזחלות מותר מגיל 10 ומעלה (ומגובה 140 ס"מ). ניתן לגלוש במזחלת כבודד או בזוגות ומדובר בחוויה מלאת ריגוש והתלהבות.
האטרקציות הללו כאמור הופכות את המקום לחוויה מעניינת ומאתגרת לכל המשפחה גם בקיץ. אבל לא רק חוויות ואקסטרים אלא גם ידע היסטורי מעניין על המקום. מדריך שמסביר על כל עמדות צה"ל-החל מישראל ועד ללבנון; נוף מרהיב על גבול ישראל-סוריה וגם סיפורי הקרב המכוננים והמרתקים על כיבוש החרמון והקרבות במהלך מלחמת יום כיפור.
הר החרמון מתנשא לרום של 2814 מ' מעל פני הים, שיא הגובה נמצא בין סוריה ללבנון. הנקודה הגבוהה ביותר בשליטת מדינת ישראל היא מצפה שלגים (2224 מ'מעל פני הים). רכס החרמון משתרע על פני 80 קילומטר אורך ורוחבו (במקום הרחב ביותר שלו הוא 22 קילומטרים).
השנה הוכשרו גם לראשונה מסלולי הגלישה לטובת מסלולי הליכה רגליים לכל המשפחה (ללא הדרכה), בהם ניתן ליהנות מהנוף המרהיב של הגליל העליון, עמק החולה והרי הלבנון. ההליכה מתחילה במרומי החרמון, לשם מגיעים באמצעות רכבל המבקרים, ממשיכה לאורך מסלולי הסקי ומסתיימת בתחנה התחתונה של רכבל המבקרים. סה"כ אורך המסלולים כ-3 ק"מ.
גם הספורטאים שמחשיבים את עצמם למובילים בתחום יכבשו הקיץ את החרמון במסגרת מרוץ טיפוס החרמון ה-1. אתר החרמון בשיתוף חברת מרתון ישראל והמועצה האזורית גולן, חברו יחד לקיום אירוע ייחודי לחובבי ריצות השטח המאתגרות.

תאריך:  28/07/2016   |   עודכן:  28/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
מפגעי הטרור במדינות היבשת נועדו לזרוע בהן קטל, הרס ומבוכה פוליטית. בד-בבד הם נועדו לאלץ אותן לדאוג לשיקומם של הפליטים בקירבן, ולהבטיח את אזרחותם החדשה בהן
עידן יוסף
הצעת חוק השבת אינה מקובלת על חלקים גדולים בציבור. היא אפילו לא קרובה לרוח אמנת גביזון-מדן. במקום דיוני סרק יש להתחיל לאכוף את החוק
מנחם רהט
נתניהו לא מתאמץ לחפש פתרון הוגן לפשע עמונה שמבצבץ באופק    מפני שתמיד ייתמכו בו האידיוטים השימושיים    האל שהכזיב
רפי לאופרט
לאחר שהחליטו הגורמים המוסמכים בישראל שלמען טוהר המידות נדרש שגם הפרקליטות, בין היתר בגלל סמכויותיה הרחבות מאוד, תהיה נתונה לביקורת ציבורית, קמה הפרקליטות ומחליטה שהדבר אינו מקובל עליה
שמעון זיו
האם יגאל אמיר שמע על התאוריה של מוות לבוגד ותרגם אותה לשפת המעשה, כי רבין לא שמע על התאוריה הזו ולכן נרצח. ולכן הגיע הזמן כי יפסיקו לספר לנו על תאוריות כאלה ואחרות ויבינו כי תאוריות הורגות, ומין הדין היה להוציאן מהלקסיקון של התורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il