X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לפחות 75 אזרחים סורים נהרגו, זה היה בטעות. אילו זה קרה לנו, הייתה מתחוללת רעידת אדמה עולמית. אבל במקרה הסורי-קול דממה דקה. הרג שגרתי שמלווה בהרס שיטתי של השטח הבנוי בעירק ובסוריה בהפצצות אוויר כבר למעלה משנתיים, והיד נטויה
▪  ▪  ▪
מטוסי קרב אמריקנים [צילום: AP/Vadim Ghirda]

עניינו של מאמר זה בהסתרת האמת ע"י ארה"ב והמערב, בעצימת עין מול מעשי זוועה. אין כמו מדינת ישראל שיודעת מה הן הדילמות והקשיים להילחם בטרור הפועל מתוך אוכלוסייה אזרחית והמשתמש באוכלוסייה אזרחית כמגן אנושי. כל אימת שישראל עומדת בפני מצב שבו אזרחים חפים מפשע נהרגו בהפצצות חיל-האוויר או ירי ארטילרי, זוכה האירוע לתהודה עולמית מהירה כברק. תמונות של הרוגים, לפעמים נשים וילדים, מופיעות על כל מסך בעולם, גינויים מכל עבר, מנהיגי עולם בוכים על הילדים, ישראל מואשמת בפשעי מלחמה וברצח עם.ובישראל עצמה ישנה תחרות תקשורתית מי ישמיץ הכי טוב את צה"ל וממשלת ישראל. צה"ל פותח בחקירה, ההסברה הישראלית מנסה להסביר שהייתה טעות, או שהבניין שהופצץ שימש לירי נגד אזרחי ישראל. יהיה אשר יהיה, אוי לה לישראל מעולמנו הנאור ומפיו של דובר משרד החוץ האמריקני. זאת המציאות שהפכה לתופעת טבע קבועה.
ובכן, מי יודע שביום שלישי, 19 יולי בשעות הבוקר, מטוסי הקואליציה נגד דאעש (בראשם ארה"ב) הפציצו קבוצת בתים בכפר תוחאר שליד העיירה מנג'ב שבצפון סוריה ממזרח לחלב והרגו 117 אזרחים סורים. בוודאות זוהו רק 75 גופות, מתוכם 35 ילדים ו-20 נשים. שאר הגופות לא ניתנות לזיהוי כי נשרפו כליל או שלא נשאר מהם כמעט זכר. הסבר קצר. מזה כחודשים ניטש קרב מר על העיירה מנג'ב בין דאעש, המחזיק בעיירה, לבין גוף צבאי הנקרא "החזית הדמוקראטית הסורית" הממומן, מחומש ונתמך בהפצצות אוויר ע"י ארה"ב. החזית הזאת אינה דמוקראטית, אינה סורית, אלא כורדית. למנג'ב וסביבתה חשיבות אסטרטגית מהמעלה הראשונה, כי אם היא תישמט מידי דאעש הוא יאבד את ציר המעבר העיקרי לטורקיה. מה שקרה בבוקר ה-19 יולי הוא שקבוצה של אנשי דאעש שהייתה בכפר נטשה אותו, ולמעלה מ-200 אזרחים בקשו מקלט בקבוצת הבתים שכנראה אנשי דאעש היו בהם. המידע על מיקום אנשי דאעש, שכאמור נטשו, הועבר ע"י הכורדים לאמריקנים, שהפציצו.
מה קרה לאחר מכן? פיקוד מרכז האמריקני, האחראי להפצצות הוציא הודעה שגרתית שהיו 3 תקיפות אוויר ליד מנג'ב, הרסו עמדות לחימה של דאעש ו-12 כלי רכב. אין מילה וחצי מילה על אזרחים. אבל, לא עובר יום והזוועה מתגלית, ואז דובר אמריקני בכיר בבגדד מוסר שהוא ער לדיווחים על האזרחים ההרוגים, והוסיף שהוא לא מופתע, ויתכן שהגורם לאבדות היא העובדה שדאעש משתמש באזרחים כמגן אנושי.
תהיה חקירה? לדבריו הבדיקה תימשך חודשים. האם היה רעש בעולם? האם אובמה בכה על הילדים? חלומות באספיה. כי הרג אזרחים באלפי הטונות של ההפצצות האמריקניות (שלא לדבר על הרוסים) הוא עניין שבשגרה. כאשר ארה"ב מודיעה שמאז קיץ 2015 נהרגו רק 36 אזרחים זאת בדיחה, זה לא אמין, ומזכיר את דיווחי השקר האמריקנים ממלחמת וויטנאם.
צריך להבין ולהפנים. ההרג המזוויע של דאעש, אינו מתקרב להרג שהמליציות העירקיות מבצעות באוכלוסייה הסונית. אבל, העולם מעלים עיין, אין תקשורת מערבית שתסקר. יתר על כן. מזה למעלה משנתיים מתבצע ע"י חילות האוויר של הקואליציה בראשות ארה"ב הרס שיטתי של כפרים ועיירות וערים בעירק ובסוריה, כשהרוסים מצטרפים בברוטאליות ב-7 החודשים האחרונים. לזה יידרש שיקום לדורות, אם בכלל.
אז, בואו ונהיה גאים בצה"ל, בוודאי מול צבאות המדינות הכי "נאורות" בעולם.

תאריך:  28/07/2016   |   עודכן:  28/07/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כשמטוסי ארה"ב הורגים אזרחים סורים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
הייתי יותר גאה לו צה"ל היה
מגיב ותיק  |  28/07/16 17:56
 
- תודה על ההפניה. אפשר להשתגע
אהוד פרלסמן  |  29/07/16 02:04
2
קיימת אימרת שפר
אורי פ  |  28/07/16 19:45
3
צביעות אמריקנית
א.ל. רמת-גן  |  28/07/16 21:54
4
החיבור הזה
שוחר-שלום  |  29/07/16 07:49
5
משוא פנים לגבי ישראל
קורא  |  29/07/16 08:10
6
לא שיכנעת את זהבה גלאון
דניאל143   |  5/08/16 10:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות דאעש
אריאל י. לוין
כאשר מדברים על דהירה, חושבים על סוסים ולא על זברות. כאשר שומעים על פיגוע, חושבים על מוסלמי ולא על נוצרי או יהודי. זו לא חשיבה גזענית, אלא הכרה במציאות
ראובן לייב
מפגעי הטרור במדינות היבשת נועדו לזרוע בהן קטל, הרס ומבוכה פוליטית. בד-בבד הם נועדו לאלץ אותן לדאוג לשיקומם של הפליטים בקירבן, ולהבטיח את אזרחותם החדשה בהן
עליס בליטנטל
עד לאחרונה סברו בעולם שבעיית הערבים היא ישראל ותו לא. כעת, להוותו של העולם, מתחוור שבעיית הערבים היא כל העולם המערבי - הנוצרים, היהודים וכל מוסלמי שאינו סוני. אולם הטמנת הראש בחול של התקשורת העולמית והמקומית ושל המנהיגים בעולם, כגון אובמה באמריקה, והולנד הצרפתי - היא בגדר הענקת אורך נשימה לארגון דאעש של המדינה איסלאמית להמשיך במסע הכיבוש של האיסלאם בכל רחבי העולם.
עידן יוסף
נהג המשאית שרצח בניס למעלה 84 איש הוא מוחמד לחוואג' בוחלל    בעל עבר פלילי הכולל אלימות במשפחה    נבדק אם קיבל סיוע    משאית חבלה נמצאה בסמוך לזירת הפיגוע    המחבל לשוטרים במחסום: "הבאתי גלידה לחוגגים"
אריאל י' לוין
אם הפיגוע בצרפת הוא מבית היוצר של דאעש, זוהי הוכחה נוספת להשפעתה חוצת הגבולות של האידיאולוגיה של הארגון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il