X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גידופים והטחת עלבונות זה בזה הם, אומנם, חלק בלתי-נפרד מכל מערכת-בחירות שהיא, אבל בקמפיין הנוכחי בארה"ב הם הגדישו הפעם את הסאה
▪  ▪  ▪
טראמפ. בוטה [צילום: AP]

שלושה חודשים לפני סיומו, מתדרדר קמפיין הבחירות בארה"ב אל התהום. את האמת אין עוד להסתיר: הלשון הבוטה בו עוברת כל גבול, ומעולם לא הגיעה לשפל דומה. העובדות בשטח מוכיחות בבירור כי המרוץ הנוכחי לנשיאות מתאפיין יותר ויותר בהעדר של רסן הפה.
יחד עם זה מן הראוי להודות שגידופים והטחת עלבונות זה בזה הם חלק בלתי-נפרד מכל מערכת-בחירות שהיא, אלא שבקמפיין הבחירות הנוכחי בארה"ב מתברר בעליל שהדברים המושמעים במהלכו - פשוט יוצאים מכלל שליטתם של דובריהם.
אזהרה: סכנה
היה זה הנשיא הדמוקרטי המכהן, ברק אובמה, שמצא הפעם לנחוץ להזהיר את ציבור הבוחרים מפני בחירתו של היריב המפלגתי דונלד טראמפ. לדברי אובמה, אין המועמד הרפובליקני לנשיאות כשיר לשאת בתפקיד הנכבד, פשוט משום שאינו מסוגל לעמוד בו. וכדי לחזק את משמעות-אזהרתו, התוודה אובמה בפני קהל-שומעיו שאומנם מעולם לא נהג בעבר לפסול יריב רפובליקני כלשהו, ואם הוא עושה זאת הפעם, הרי זה משום הסיכון שבטראמפ.
מניעת חורבן
האמת ניתנת להיאמר כי גם ללא דבריו של אובמה, נמאס ככל הנראה כבר מזמן דונלד טראמפ על ציבור לא-מבוטל של רפובליקנים, הפוחדים לתת בו את אמונם. לא מן הנמנע שהם יצביעו עבור מועמד עצמאי, או לחלופין יימנעו באופן הפגנתי מבחירה, ואולי ברוב ייאושם גם יתנו את קולם להילרי קלינטון היריבה, רק כדי למנוע את בחירתו האפשרית של טראמפ.
אלא שה"פצצה" שהטיל אובמה לחלל האוויר היא, מן הסתם, כאין וכאפס לעומת הדברים הבוטים המיוחסים עתה לדונלד טראמפ, שמהם כביכול משתמע עכשיו שהמועמד הרפובליקני קורא לציבור הבוחרים לעצור את המרוץ של יריבתו, הילרי קלינטון, על-ידי לא פחות מ...התנקשות בחייה, "כדי למנוע חורבן מארה"ב". אם אכן נאמרו הדברים, הגיעה העת להסיק מסקנות.

תאריך:  11/08/2016   |   עודכן:  11/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי בוסל
אם נפחית ממספר זה את י״א הישראלים שנרצחו, הרי שאנו למדים שהעולם עדין לא יכול להתייחס אלינו כאל שווים בין שווים    ישראל היא עדיין התגלמות ה״רשע״ בעולם, על לא עוול בכפינו
עמוס גלבוע
היו שם מדינות זערוריות, הייתה שם המשלחת של בשאר אסד הטובח בעמו, הייתה שם משלחת פליטים שברחו ממעשי הטבח שהעולם שותק בגינם. לא הייתה שם משלחת כורדית. מפת המזרח התיכון משתנה, אך הקהילה הבינלאומית מסרבת להכיר בזכות ההגדרה העצמית של המיעוט הלאומי הגדול ביותר בעולם (עד 40 מיליון) שאין לו מדינה
אריאל י. לוין
הארגון משדרג את יכולות הלחימה הימיות שלו מצד אחד, וממשיך להתעלל בתושבי הרצועה מצד שני. האם תושבי יהודה ושומרון יבינו את האמת לקראת הבחירות למוסדות הרשות הפלשתינית?
רבקה שפק ליסק
פטריק קלבר מדבר בגלוי על מלחמת אזרחים המתנהלת באירופה ומצביע על "המדינה האיסלאמית" הפועלת בקרב האוכלוסייה המוסלמית במגמה להביא לסולידריות עם המיעוט הקיצוני. המטרה של "המדינה האיסלאמית" והאירגונים האיסלאמיים "המתונים" היא להשליט את חוקי השריעה בכל אירופה
רפי לאופרט
הביורוקרטיה בישראל נובעת מעודף רגולציה, מפיצול סמכויות בין משרדים וגופים שונים ומהעדר הגדרת אחריות אחת, שלימה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il