X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
באין יכולת לנצח בקלפי כצפוי מדמוקרטיה מתוקנת משתמשים בריוני השמאל במה שהם הכי מומחים בו בהסתה, בהכפשה, בגזענות, בעלילה ובשנאת-חינם!
▪  ▪  ▪
ברק. מנהיג גרוע [צילום: AP Photo/Bernat Armangue, File]

"האמריקנים משלמים ללשעברים במערכת הביטחון שיתבטאו ברוח עמדותיהם" (אילה חסון, ערוץ 1, 1.8.14).
אם יש משהו שמפחיד אותי בלשעברים במערכת הביטחון הוא זיהוי תהליכים מעוררי חלחלה שהתרחשו בממשלת מפא"י וגנרליה (בחלקם) טרום מדינה ואחרי הקמתה, אז לפני 50 60 ו-70 שנה, ומציאת עדות להם בקרבנו היום ב-2016. הרי אין קל יותר ופשוט מלהסית, לבגוד, לנאץ, להתיר דמים ולשנוא בחינם את היהודים מהמחנה הלאומי. אין קל יותר ופשוט מלעורר חרדות ולהלך אימים מפני ה'פשיזם', 'פשיזם', 'פשיזם'...'חורבן' 'הדמוקרטיה' ו'חופש הביטוי'.... אין קל ופשוט מהתבהמות, התקרנפות, התחסדות והכי הכי צביעות!
ותודה לאלוף יאיר גולן!
עובדתית עד למהפך ב-1977 חיינו תחת שלטון בולשביקי-דיקטטורי-גזעני ורק בזכות 'הפשיסט' הכי דמוקרטי שהיה בדורו מנחם בגין, הונהג לראשונה שלטון הדמוקרטיה במדינת היהודים!
"ברק הוא המנהיג הגרוע והמסוכן ביותר שהיה לאיזושהי מדינה דמוקרטית במאה ה-20" (ג'ורג' וויל, פרשן אמריקני)!
באין יכולת לנצח בקלפי כצפוי מדמוקרטיה מתוקנת משתמשים בריוני השמאל במה שהם הכי מומחים בו בהסתה, בהכפשה, בגזענות, בעלילה ובשנאת-חינם! זה הסיכוי היחיד ומפלטם האחרון של בריונים לשוב לשלטון. שום מצע אידאולוגי, שום אהבת-חינם, שום תקווה,שום קשר ליהדות ולנצח ישראל - נהפוך הוא - הם מעדיפים כל אויב, זר, עוכר ומסתנן על פני יהודים ה'חושבים' אחרת- רק סיסמאות נבובות ריקות מתוכן וחלומות מזרח שימוניות באספמיה!
כך נהגה מפא"י הבולשביקית לדורותיה וגלגוליה כלפי המחנה הלאומי ומנהיגיו. כך נהג בן-גוריון, משיקול אלקטוראלי, בז'בוטינסקי הענק ומנחם בגין "הפשיסט" אותו כינה "טיפוס היטלריסטי מובהק", ובזכות עלילת-דם "המרד" שהצדיקה רצח יהודים ומנהיגם ב'אלטלנה', חרף הדגל הלבן, נאלץ בגין לשבת עשרות שנים באופוזיציה-עד למהפך הדמוקרטי.
כך נהג יצחק רבין, משיקול אלקטוראלי, בנתניהו ותומכיו אותם כינה: 'סייעני החמאס' ולא היסס לקדש עליהם את 'השמפניה' לפרובוקציות ועלילות סרק במטרה לכפות את הסכמי אוסלו - וזה רק נס גלוי שבלעם אברמוביץ' חשף את זהותה של ה'שמפניה' כסוכן שב"כ שימושי-פוליטי, שהיה היחיד שהסית והדיח בגלוי לרצח רבין בשליחות השב"כ של רבין וגילון ובהכשר הפרקליטות של ביניש וארבל-אחרת לא יכולנו להוכיח את אשר ידענו ברובנו אודות 'השמפניה' - ותשאלו את אבישי רביב, עמי איילון ומיכאל איתן!
וישמן הקיבוצניק ויבעט!
מכות נמרצות
כך נהג ועדיין נוהג משיקול אלקטוראלי גם אהוד ברק כלפי 'הפשיסטים' ומנהיגם. כזכור ב-1999 לא היסס הברק לקדש עלינו עמותות מושחתות יחד עם בוז'י וקרן קמליה כנגד החוק, ותשאלו את מיכאל איתן. ברק השתמש בבריונים אלימים מ'סיירת ברק' הפוליטית שגויסו לקמפיין של 'ישראל אחת' לקראת הבחירות לכנסת החמש עשרה ונהגו אלימות חסרת תקדים בפעילי ליכוד- ואחד הפעילים רחמים חברוני ז"ל מת כתוצאה ממכות נמרצות שחטף, וערפדי התשקורת שגויסו להם יחדיו לסייע לברק שתקו, השתיקו והתעלמו כדי לא לקלקל ל'צעצוע' של ביל קלינטון לנצח את נתניהו והמחנה הלאומי.
ההשתלחות התורנית של המגלומן ברק, ראש הממשלה הכושל ביותר שהיה לנו, נגד נתניהו בכנס פעילים של התנועה החד"שה בישראל: "דרכנו" להפלת נתניהו, מעידה על אבדן עשתונות והתנשאות אופיינית ואלימה למי ש'גנבו להם את המדינה' בחוצפתם ולא למדו דבר. במקום שברק יתעסק עם החקירה נגד גבי אשכנזי המושתקת שחתר תחתיו כשר ביטחון, הוא נטפל לנתניהו אתו ישב בהנאה צרופה באותה ממשלה?!
אז אולי שמישהו יסביר לבריוני השמאל הגזעניים והפטרונים-לשעברים שהם חיים במדינת היהודים ולא להפך, ושעם ישראל ברובו, שאפשר לומר עליו הרבה דברים חוץ מאשר שהוא מטומטם ששכח מה זה להיות יהודי בארץ ישראל. לכן רוב העם בז למפלגה שקידשה עלינו הסכמים עם ארכי-טרוריסט ערפאת ועם יורשו מכחיש השואה אבו-מאזן שאינו מכיר כלל במדינת היהודים, מפלגה בה דמויות כ: 'שוברים שתיקה', בצלם, 'קרן אברהם', הקרן החד"שה, סרסורי השלום', עסקני 'הכיבוש', דראוויש, אראל מרגלית, בוז'י, ציפי, סתיו שפיר, זוהיר בהלול, יוסי יונה ומרב מיכאלי הם הם 'גיבורי התרבות' המועדפים והשווים יותר אליבא ד'ברק - אז תודה לאל שרוב העם חושב הפוך ונצח ישראל לא ישקר!
רק פעם אחת הזדהתי עם התבטאות אחת צודקת שהופנתה כלפי השמאל מפיו של הבריונר אהוד ברק: "מספיק עם הסינר של פרס והקבר של רבין"! ('מקור ראשון', 1/10/97)!

תאריך:  21/08/2016   |   עודכן:  21/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הוא פשוט בריונר לא פחות ולא יותר!
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
כול מילה - זהב !
מגיב ותיק  |  21/08/16 14:17
 
- צודק ל"ת
ירדנה  |  22/08/16 07:50
2
צער
שמ  |  21/08/16 22:16
3
בריונר - יותר ויותר
אסתר שניאורסון גר  |  24/08/16 11:14
4
לי זה נראה
באום  |  24/08/16 17:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חסדאי
הישראלים הם אנשים חמי לב מאוד    תורת ישראל הלא לימדתנו: האומה היא משפחה    כל חילוקי הדעות שבה, יש להם צלילי חריף של מריבות משפחה
רפי לאופרט
במשך כל מסע הבחירות, היו נתניהו, אשתו וסביבתו המשפחתית והקרובה נתונים למערכת השמצות והאשמות אישיות, רובן מתחת לחגורה
עו"ד ארתור בלאייר, עו"ד יצחק איתן
מחזיקי משקים חקלאיים נוהגים לחשוב שזכותם לעשות בהם ככל העולה על רוחם, לרבות העברתם בירושה. אלא שהדין שונה בתכלית ואי-ידיעתו עלולה להביא לתוצאות קשות
צ'לו רוזנברג
ברק טועה טעות מרה, לעניות דעתי, בחושבו שנתניהו עומד לפול    זה לא יקרה גם במחיר ביטחוני שישראל עלולה לשלם
יהודה דרורי
ביסודה, הליברליות הפוליטית, הקיימת כבר כ-200 שנה, מאמינה בטוב שבמין האנושי, בזכויות האדם ושלכל משבר וסכסוך בעולמנו יש פתרון של שלום    אצלנו, במדינת ישראל, שלא בצדק, מכנים כל מי שחושב כך "שמאלן", אולם הכינוי האמיתי ל"ליברל פוליטי" במאה ה-21 הוא טיפש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il