X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפשיזם האדום מרים ראש בתקופות מסוימות, ומתחבא בתקופות אחרות, פושט צורה ולובש צורה. בנקודת הזמן העכשווית, משפט אליאור עזריה הוא אחת מהתגלמויות הפשיזם האדום
▪  ▪  ▪
משפט אליאור עזריה [צילום: פלאש 90]

הפארסה המתרחשת לנגד עינינו בדמות התחדשות משפט אליאור עזריה היום היא כבר לא רק ניצנים. אלה הפכו כבר לענפים ועצים. הפשיזם האדום הבולשביקי שלט בארצנו בעת שלטון השמאל, לא נעלם עם המהפך של עליית הליכוד לשלטון בשנת 1977, וממשיך לשלוט במערכות השלטון עד היום. (הימין ניצח בבחירות? - האומנם?)
הפשיזם האדום מרים ראש בתקופות מסוימות, ומתחבא בתקופות אחרות, פושט צורה ולובש צורה. בנקודת הזמן העכשווית, משפט אליאור עזריה הוא אחת מהתגלמויות הפשיזם האדום. עכשיו נפלה לידיהם הזדמנות פז: חייל ירה והרג רוצח פלשתיני, שדקר חייל אחר, כשהפלשתיני היה "מנוטרל" אבל עדיין חי.
זו הזדמנות שאין להחמיץ, והמערכת הצבאית גויסה למשימה. המודל: רוסיה הסובייטית, וחיקוי מדויק של משפטי הראווה של סטאלין שנערכו ברוסיה הסובייטית החל משנות השלושים של המאה העשרים, כולל משפט סלאנסקי בפראג בשנת 1952, שבו כיכב גם פעיל מפ"ם, אורן-אורנשטיין.
המנגנון הוא כזה: ראשית חייבים למצוא / להמציא את "אויב העם" ואחר כך מנהלים משפט ראווה, כאשר פסק הדין נקבע מראש וכל המערכת מתיישרת ומיושרת אתו. המשפט הסובייטי במיטבו!
כלפי חוץ מוצג משפט, יש שופטים, יש תובע וגם, כביכול, סניגור. מתנהל מהלך משפטי שנראה, כלפי חוץ, תקין, והוא מכוון, בראש וראשונה, ליצור רושם ולקבל לגיטימציה בחוץ - בארצות המערב (ה"נאור"): כלפי חוץ נערך משפט, כביכול, כדת וכדין, היו עדים ונשמעו עדויות בפני שופטים, כביכול, "ניטרליים, הגונים, וישרים" והם חרצו "משפט צדק ואמת".
גם אצלנו, הפשיסטים האדומים, המתקראים "נאורים" רוצים, בהתרפסותם לעולם, להראות שאנו "יפים", מוסריים ("טוהר הנשק"), וכו', כשמסבינו מפציצים האמריקנים, הרוסים, הסורים, ועכשיו גם הצדיקים הטורקים, אוכלוסייה אזרחית בערים ובכפרים, והורגים מדי יום אזרחים, נשים, זקנים וילדים, ואיש לא מצייץ ופוצה פה, ואיש לא מדבר על מוסר ולא מקים ועדות חקירה.
כשהורגים איש דאעש לא מקיימים תחקיר, גם לא כשמטילים פצצה ומוחקים כפר שלם על כל תושביו האזרחים (מדווחים על נזק סביבתי - לעץ ולצומח?). מדוע זוכה הרוצח הפלשתיני ליחס שונה ומיוחד?
אצלנו, בית המשפט, לשמחתי הרבה, ידע כבר מלכתחילה לרסן את תאוותה והתלהמותה של התביעה הצבאית, שמהרגע הראשון הייתה להוטה ואחוזת בולמוס הרשעה במשפט שדה מהיר, ודרשה כליאת החייל עד תום ההליכים - וזאת בטרם מוצתה החקירה, ובוודאי טרם הוכחה כל אשמה. בתבונתו פסק השופט מעצר במחנה צבאי סגור. ואני מאמין שבית המשפט יידע להמשיך בקו זה.
ראינו את התקרנפותם המבישה של כל מפקדיו של החייל, שהתיישרו כאיש אחד עם סגן הרמטכ"ל, הרמטכ"ל וכל הצמרת, והפקירו והשליכו לכלבים את החייל. כל המערכת הצה"לית מגויסת נגד חייל צעיר בודד אחד. לעומת זאת עם ישראל מחה על כך בהמוניו.
להבנתי, ההשראה וההכוונה באים מרוחו של סגן הרמטכ"ל, המוכן להקריב את חיי חיילי צה"ל למען האויב הפלשתיני. איש זה, שאני מתעבו, משרה, להבנתי, רוח רעה וחולה המתפשטת כסרטן בצה"ל במקום שיהיה מועף מצה"ל, הוא משמש השראה לגדולים ממנו: לרמטכ"ל, לשר הביטחון (לשעבר - וטוב שכך), ולצבא פרקליטים, בכורסאותיהם, במשרדיהם הממוזגים, המחפשים לקדם את הקריירה שלהם.
עם התחדשות המשפט, אני תקווה כי יבואו עדי ההגנה וישנו את התמונה מן הקצה אל הקצה, וצדקתו של החייל תצא לאור. אני גם מקווה כי שר הביטחון החדש, וראש הממשלה יתעשתו, יסלקו מצהיל את כל גופי השמאל והגורמים הפוליטיים ה"מחנכים" הפועלים בצבא לאינדוקטרינציה "נאורה" של "זכויות אזרח" (לאויב בלבד), ויחזירו לצה"ל את רוחו המקורית ותפקידו המקורי של הגנה על מדינת ישראל, ניצחון על אויביה והכרעתם.
צה"ל צריך לחזור להיות צבא ההגנה לישראל, ולא צבא ההגנה לפלשתין.

תאריך:  29/08/2016   |   עודכן:  29/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ניצני פשיזם אדום
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
גיבובי שטויות
הירונימוס  |  29/08/16 14:18
 
- מה כל כך קשה להבין?
אלטע קאקער  |  1/09/16 16:00
2
הפאשיזם של השמאל ובית המשפט1
שפרירית  |  29/08/16 19:12
3
הפאשיזם של השמאל ובית המשפט2
שפרירית  |  29/08/16 19:21
4
הפאשיזם של השמאל ובית המשפט3
שפרירית  |  29/08/16 19:31
5
הפאשיזם של השמאל ובית המשפט4
שפרירית  |  29/08/16 19:39
 
- הינך בקי מאד במצב.1984... ל"ת
ניתוח מעמיק.  |  30/08/16 15:10
 
- 1984 מזויע הרבה יותר
שפרירית  |  30/08/16 17:01
6
ללא שמירה קוד אתי בצה"ל
בוריש  |  30/08/16 00:37
7
דוגל בגירוש 850.000 יהודים
ע.שוקן שופר השמאל  |  1/09/16 12:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם רהט
מעריב כמשל: איך סיכל העיתון, פרסום מידע חיוני בדבר היעדר פתרונות למגורשים, לטובת ספין שיקרי שהמציאה תעשיית השקרים של פורום החווה
יצחק מאיר
האיזונים הפנים קואליציוניים הפכו לאבני הלוגו בהם נבנית הלכה למעשה ההתייחסות של המפלגות הדתיות לצידוק קיומן. הטריז בין המדינה לבין השלטון הוא טריז פלדה. מדינת ישראל אסור לה למלט את נפשה לתוך ריבוי פרצופי הפרהסיה שלה. היא תלקה באובדן זהותה. האיזונים הפנים קואליציוניים יכולים להציל שלטון. לא מדינה
עו"ד אסף שילה
השימוש באגרה ככלי נגד תביעות ייצוגיות בלתי ראויות, דומה לריסוס הגינה כולה במקום לעקור עשבים שוטים. יש דרכים אחרות, מידתיות יותר ונכונות יותר, לטיפול בבעיה
אליהו קאופמן
אם באמת נציגי יהדות התורה וש"ס חפצים לקדש שם שמים, אזי, יואילו בבקשה להתפטר מכל תפקידיהם הכרוכים בהעברת תקציבים ובפיתוח ישראל החילונית והכופרת. ועד אז שיניחו בבקשה לסכין השחיטה ולא ינסו להכשיר דרכה את טומאת השפן הטרף
יוני בן-מנחם
נשיא מצרים ומלך ירדן פועלים יחדיו לנסות ולמנוע ניצחון חמאס בבחירות בשטחים. השניים דורשים מיו"ר הרש"פ להתפייס עם מחמד דחלאן כדי להשיג אחדות בתנועת פתח אך מחמוד עבאס מתחמק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il