X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המאבק בין שר התחבורה ורה"מ, כביכול על שמירת קדושת השבת, רק מסמל את התלות הגוברת והולכת של העם בישראל, רובו חילוני, בצווים חדשים לבקרים של הרבנים והחרדים. האם סופה של מדינת ישראל כמדינה דמוקרטית הולך ומתקרב? האם נהפוך למדינה קלריקלית אטומה לצרכי העם, המשמשת רק כלי להזנת החרדים שאינם ממלאים את כלל חובותיהם כאזרחים?
▪  ▪  ▪
[צילום: יצחק קקון/יום ליום]

לאט-לאט, עם המון כוח והשפעה ולחצים מתמשכים, מצליחים החרדים להשליט על עם ישראל את כל ה"הלכות" שגזרו עלינו במאה חמישים השנים האחרונות ראשי הדת שלנו. גזרות שאינן כתובות בתורה, ושאלפי שנים לא היו נהוגות - צצו ופורחות בערי ישראל כאילו היו תורה מסיני. כמה נלעגים נראים כל החרדים החדשים לבושי המעילים השחורים, המגבעות מפרוות צובל, כשגם ילדים רכים מבית רבן עוטים תחפושות אלו- כל זאת בחום הלוהט של ישראל, ומקור המדים הללו שהובאו לכאן מה"שטייטל" במזרח אירופה, לשם היו מתאימים.
צנין הכמיהה של היהודים הצפון אפריקנים להידמות לחסידי ליטא, וגורמת להם להתנהג בארצם החופשית, כמו היו נזקקים לבגדים אלה כסמל מסחרי למהותם ולדתם. כעין גזענות-עצמית. משהו שהם מטביעים על עצמם כחותמת, שתגן עליהם מפני הסיטרא אחרא. ומדוע בארצות הברית היהודים החרדים עובדים למחייתם, (שלא כמו חלק ניכר מהם כאן), ואינם מהווים קבוצת לחץ בשלטון המחדירה חוקים ארכאיים שכלל לא רלוונטים לימינו? אלו שאלות שעלינו לשאול את עצמנו, ולחשוב טוב טוב כיצד להיחלץ מהפח שטמנו לעצמנו. פח שעלול לקרב את קץ קיומה של המדינה היהודית.
על פועלו של שר התחבורה הנמרץ ישראל כץ אין עוררין. מעשיו וכושר החלטיותו לקדם את מצב התחבורה בישראל, כדי להיטיב עם העם - מזכירים דמות אחרת בהיסטוריה הקרובה שלנו, שהייתה אף היא כזה בולדוזר באותו תחום של תחבורה - אריק שרון. מה שמשותף לשני אלה, היא הנמרצות והכוחניות בה הם נוהגים כדי להתחיל ולסיים מפעלי עשייה. אולי יש בזה כעין רמז לנחישותו של כץ להגיע לצמרת העשייה בזכות העשייה שלו בדרך. נקווה שלא יהפוך לשרון מספר שניים, שהקריב חלק מהעם כדי להגיע למשרת רה"מ.
אך לא רק כץ מצוי על סדר היום. ראש עיריית תל אביב, חושב שיאדיר את שמו-הוא, אם יעניק זכויות של אזרח ישראלי לכל ילדי המסתננים הבלתי חוקיים, אלה שמייצרים כל שנה באופן אוטומטי עוד תינוק לכל זוג. ובגלל "דאגתו" של הראיס לעתיד הילדים הכושים בארצנו, הוא מוכן לפרק בית ספר מעולה בדרום ת"א בטענה "שרוב הילדים בשכונות דרום ת"א וסביבותיה הם כושים, לכן להם מגיע בניין בית הספר ולא לילדים הישראלים החוקיים".
מתי יגיע הרגע, שיהיה לשלטון עמוד שידרה, והוא יחל לסלק מארצנו כל מי שנמצא בה ללא רישיון? אתם רוצים כוח עבודה זול? אוקיי, חלקו רישיונות במספר קצוב על-פי הצורך, רק לאדם אחד, לא לזוגות ולא לאפשר להם לזכות באזרחות הודות לילדים שהם מייצרים לשם כך.
האם אין הם שם למעלה, מבינים שתל אביב כבר מרובדת בשחורים, ועומדת לאבד את צביונה הישראלי והיהודי? אין זה ענין של גזענות. פשוט מאד: ישראל אינה זקוקה לאפשר לאוכלוסייה אפריקנית לזכות ביותר ממה שעולים יהודים חוקיים זכאים לו. ישראל אינה כלי קיבול לקליטת ההגירה הבלתי חוקית של אפריקה.
הפתרון: הגיע הזמן שפועלים ואנשי עמל בישראל יקבלו משכורות הולמות, ולא יווצר מצב בו אין לנו פועלים ועובדים, מלבד הכושים חסרי המקצוע, השפה והיכולת לתפקד, החודרים לכל מקומות העבודה הפיסית שישראלים ממאנים לעשות בעבור פרוטות.
יש לטפח בתי ספר מקצועיים כמו "שבח" "עמל", "אורט" וכמו זה שרצו לסגור עבור הכושים, בהם יטפחו את מקצועות המסגרות, ההנדסאות, החשמלאות, הנגרות והחשוב ביותר: הבניין. ואם יחסרו לנו פועלי בניין - אפשר לייבא לארץ כאלה שהיו פה, טרם גרשנו את כולם עקב ההחלטה הנואלת בזמנו.
כשפועל בניין מגיע עם ויזה למספר קצוב של שנים, ללא משפחה - אין חשש שייצר פה אוכלוסייה מסוג שאינו יהודי. אלה שבאים לעבוד עם רישיון ויידע - אינם מהווים חומר אנושי לפשיעה, אונס, רצח ושוד, כפי שמייצרים פה המסתננים מאפריקה. ונמאס כבר לשמוע את יפי הנפש שלא יצאו מתחום מדינת שיינקין-רוטשילד, שזועקים את זעקת הכאב של המסתננים, כאילו היו "פליטים". כולם שילמו עמלות לאלה שהעבירו אותם באופן לא חוקי לתוככי ישראל, כדי לעבוד ולחיות כאן.
אם אנו מענישים יבואני נערות ממזרח אירופה לצורך זנות, מדוע שנעניק חוקיות למסתננים שמספרם כבר מתקרב למאה אלף או יותר? והם מתרבים בקצב של כמה עשרות אלפים בשנה רק הודות ללידות, שמזכות אותם על חשבוננו באשפוז וכל התנאים כמו היו אזרחי ישראל? כי אם המצב הנוכחי יימשך - ייתכן שבאמת נזדקק לתלבושת-מדים שייבדלו אותנו מהגויים המציפים אותנו.
מזמן לא שמענו כיצד מתממשות התוכניות להחזרת המסתננים לארצם. האם אין כבר חוק בעולם? מותר להגר למדינה שכנה בגלל מלחמה - אך לא זה מקרה כאן. לישראל מגיעים כאלה שעברו כמה גבולות עד שהגיעו להסתנן ולחדור לכאן, לאלדוראדו.
ישראל ניצבת בפני בעיות הרות גורל, שעלולות לשנות את עתידה. לכן, אל לנו להיות תלויים בחסדי מיעוט קלריקלי רק בגלל שאין השמאל מוכן לחבור לימין, לשנס מתנים יחדיו, ולחשוב כולנו פעם אחת סו"ס על טובת העם וגורלו. הגיע העת להיות עם עצמאי בארצו. די לכיבוש הדתי. ושכל אחד בדתו יחיה.

תאריך:  04/09/2016   |   עודכן:  04/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יובל ברנדשטטר
האמת נחשפה: אירלנד היא רק מקלט מס    מקום ירוק ונעים שבו חשקו לשכון חברות הטכנולוגיה העילית כגון אינטל, גוגל וכמובן אפל, בבת עינה של הטכנולוגיה העילית
ראובן לייב
כוונתו של ראש עיירית תל אביב, רון חולדאי, לסגור את המוסד החינוכי-האליטיסטי שבדרום תל אביב, ולהקים במקומו בית-ספר לילדי הפליטים, היא חרפה פדגוגית, שתפגע בסופו של דבר בכולם
חיים שאולזון
עוד שני בחורים חרדים התאבדו השבוע בניו-יורק. מדובר בתופעה מתרחבת, הנובעת ככל הנראה מהסבל שעוברים בחורים וילדים מצד מורים ומחנכים, שהם למעשה סוטים
דוד בדין
התניית התרומה לסוכנות במעבר מליבוי השנאה לשיקום הפליטים    המרכז לחקר מדיניות המזרח התיכון מפיק סרטונים המשקפים את אופן ההסתה במוסדות החינוך של אונרא
עידן יוסף
הנהלת רכבת ישראל ידעה מראש על הכוונה לעצור את העבודות ולמרות זאת בחרה להתחיל אותן תוך פגיעה חמורה ביותר בנוסעים והפרה של החוק. על נתניהו להחזיר את הרכבת למקומה הטבעי כגוף מבצע של הוראות הממשלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il