X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ממי בדיוק כבשה ישראל את "השטחים הכבושים" ב-1967? ואולי השאלה השנייה עניינה הוא לא בטריטוריה, אלא אולי בעם כבוש? ובכן, ה"עם" הזה או יותר נכון, האוכלוסייה הזאת, לא הייתה מעולם ישות עצמאית. ארץ ישראל על אוכלוסייתה הדלילה, המוזנחת, והנגועה במחלות הייתה במשך מאות שנות השלטון הטורקי חלק מהפרובינציה הסורית באימפריה העותומאנית
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

לאור הכוכב החדש שזרח בשמי ישראל, גדי שמני, אלוף אקיבוש, שהעלה את אקיבוש לדרגת אמנות, מצאתי לנחוץ לכתוב ולהעלות שתי שאלות. חוסר תגובות להגיגיו של האלוף מראה, להבנתי, כי מאס הציבור בעיסוק המתמיד בפלשתינים, ב - אקיבוש ובפתרונות השווא של השמאל
כנראה, לאחר מחשבה מעמיקה מכריז גם האלוף על "פתרון קסם". פתרון כל כך פשוט, כה פשוט ש-איך לא חשבנו עליו עד כה?
להיפרד מן הפלשתינים!. האומנם? ועוד מוסיף האלוף כי אם לא "ניפרד" ישתלט החמאס על יהודה ושומרון (כאיש ביטחון היה עליו לדעת כי ההפך הוא הנכון - רק השליטה של צ.ה.ל ונוכחותו מונעים השתלטות החמאס)
כבר נפרדנו מהם: בהסכם אוסלו, בהסכם Y, ב-"הינתקות" (כדי לכסות על השחיתות של הדיקטטור שרון - וכדי לכסות על שחיתותו גם אולמרט תכנן "התכנסות" - והתכנס למעשיהו), וגם המפלגה אובדת הדרך יוזמת "היפרדות" ועומר ברלב יוזם "פינוי - פיצוי" (של יהודים - אלא מי?). ומה קיבלנו ונקבל? מחבלים ומרצחים מגיל 12 ומעלה, רקטות, טילים, ומנהרות. האין האלוף מודע לכך? מה הוא רוצה? - לקבל עוד הרבה מאותו דבר?
האלוף גם רואה באבו-מאזן פרטנר לשלום. האמנם? האלוף, להבנתי, הוזה הזיות, אטום למציאות ולוקה בעיוורון מוחלט. טחו עיניו ולא יבין כי אותו "פרטנר" עוסק רק בהסתה, בדה-לגיטימציה של ישראל בעולם, ובשאיפתו להשמדתה
, ומתחמק בשיטתיות מכל צעד חיובי לקראת הסדר או הסכם עם ישראל. (ואולי, בסך הכול, האלוף נוהג בציניות וחפץ בכותרת שתסלול את דרכו לאחת ממפלגות השמאל).
אבל ברצוני לשאול שתי שאלות, והאלוף מוזמן לענות עליהן (אולי יסתייע גם בעוד מומחים בשטח, זהבה גלאון וחברותיה, ציפי לבני וחברותיה למפלגה, האינטלקטואלים, הפרופ' זאב שטרנהל, עמוס עוז, המועמד הכמעט נצחי (מטעם עצמו וחבריו) לפרס נובל, ואולי תשובה פסיכואנליטית מקצועית מאת הפרופ' יורם יובל).
איזה יהודי יכול להתכחש ל-3000 שנות היסטוריה, מורשת ותרבות יהודית, ולקרוא ליהודה ושומרון, מולדתו, ארצו ההיסטורית, וערש תרבותו של העם היהודי - איזה יהודי מסוגל לקרוא ליהודה ושומרון שטחים כבושים?
ממי בדיוק כבשה ישראל את "השטחים הכבושים" ב-1967? ואולי השאלה השנייה עניינה הוא לא בטריטוריה, אלא אולי בעם כבוש? ובכן, ה"עם" הזה או יותר נכון, האוכלוסייה הזאת, לא הייתה מעולם ישות עצמאית. ארץ ישראל על אוכלוסייתה הדלילה, המוזנחת, והנגועה במחלות (ראה מרק טווין "מסע לארץ הקודש" 1865) הייתה במשך מאות שנות השלטון הטורקי חלק מהפרובינציה הסורית באימפריה העותומאנית. לאחר 1918 הייתה נתונה לשלטון בריטי, מ-1948 עד 1967 הייתה תחת כיבוש ירדני ונאנקה תחתיו. מ-1967 עד 1992 הייתה תחת שלטון ישראלי, ואלה היו שנות הזוהר שלה, בה זכתה לשגשוג כלכלי וחופש אזרחי יותר מאשר הייתה אי-פעם (ערביי עזה התבטאו בעת מבצע צוק איתן כי הם מתגעגעים לתקופה לפני ה"שלום"). מ-1992 היא נתונה תחת שלטון מושחת ואכזרי של אש"פ וחמאס, שהם גרועים יותר מכל השלטונות הכובשים שבעבר.
לפחות עד שנות השבעים של המאה הקודמת הם אפילו לא קראו לעצמם פלשתינים. בנוסף לכך, ה"עם" הזה (ומנהיגותו) אינו מעוניין כלל במדינה עצמאית משלו, וכמובן גם בכלל לא מעוניין בשלום ובשכנות טובה עם ישראל. לו הושקעו המשאבים המושקעים כיום בנשק, בפצצות ובטרור, לן הושקעו בחינוך, בפיתוח, בכלכלה, ובשיפור ועליית רמת החיים של כולם - הדבר היה מביא לפיתוח ולשגשוג בכל המזרח התיכון.
כבר ב-1948, יכלו ערביי ארץ ישראל להיפרד ולהקים מדינה משלהם, אך לא היו מעוניינים בכך. עניינם היחידי הוא הרצון בהשמדת ישראל. גם בעקבות "חזונו" של הנשיא בוש משנת 2005, והכרזותיו, כי עד סוף השנה (2005) תקום מדינה פלשתינית, וגם עד היום, לא קמה, לא הוקמה, ואיש אינו מעוניין במדינה פלשתינית, פרט לשמאל הישראלי ההוזה וההזוי).
ה"עם" הזה. זה בלוף שנוצר ע"י הערבים לצורך מלחמה בישראל, (כפי שהתוודו בעצמם ערפאת וחבר מרצחיו). גם השמאל הישראלי - אותה קבוצה ששונאת את עצמה, את עמה ואת ארצה, ואוהבת ומתרפסת לאויביה - המציא ומטפח את השקר הזה, את ה"עם" הפיקטיבי הזה . ה"עם" הזה נוצר ממהגרי עבודה שנדדו לארץ ישראל כאשר המתיישבים היהודים, ושלטונות המנדט הבריטי יצרו מקורות עבודה. (הנושא נדון בהרחבה בספר "מאז ומקדם" של ג'ואן פיטרס, והקורא מוזמן לעיין בו). גם שירותי הרפואה שהביאו אתם המתיישבים היהודים תרמו להקטנת תמותת התינוקות וגידול האוכלוסייה. אנו גם רואים את המשך התהליך הזה לנגד עינינו יום יום: אלפים ורבבות סודנים, אריתראים, ומוסלמים אחרים, שאין להם שום זיקה לארץ ישראל, בחרו להסתנן דווקא למדינת ישראל היהודית (מהגרי עבודה), שבה (כביכול) המוסלמים "מדוכאים". וגם הם ייהפכו עם השנים לחלק מה"עם" הפלשתיני.
ה"עם" הזה, הוא ישות טרור רצחנית השואפת להשמדה פיזית טוטאלית של מדינת ישראל. אין זה "פרטנר לשלום". את זה צריך כל ישראלי בר דעת להבין ולהפנים, ורבים כבר מבינים זאת. יתרה מכך, הטרור הוא עסק משתלם כלכלית לאוכלוסייה עצלנית שאינה חפצה בחיי עבודה. מקבלים תרומות מכל העולם לבור ללא תחתית. לא צריך לעבוד, לא צריך לקיים מדינה מסודרת על כל השירותים שהיא מעניקה לתושביה. הכסף זורם, מממן טרוריסטים, שהופכים לשאהידים "גיבורים" זוכים לגן עדן עם 72... וכו'. (חלק מהם חי חיי פנסיון במלון מפואר בכלא הישראלי, זוכה להשכלה עד הדוקטורט). המשפחות מקבלות קצבאות, הכלכלה (והשחיתות) משגשגת, אנשי השלטון ומקורביו מתעשרים, הכול נפלא.
אז ממי כבשנו את "השטחים הכבושים"?
ואסכם, אקיבוש ה"עם הפלשתיני", "השלום", ה"הינתקות ", ה"התכנסות", "ה"היפרדות", ה"פרטנר לשלום", וכל המלים המכובסות מהטרמינולוגיה של השמאל הישראלי - הם פשוט שקרים . שקרים שממציא השמאל, עוטף אותם במלים מכובסות, מפיצם בארץ ובעולם ומאמין לשקרים שהוא עצמו המציא.

תאריך:  05/09/2016   |   עודכן:  05/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אקיבוש - השקר הגדול של השמאל
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
היום
שמ  |  5/09/16 15:49
2
ערימת קשקושים אינפנטיליים
הירונימוס  |  5/09/16 18:32
 
- תגובתך צפויה מראש
עמעד  |  5/09/16 23:25
 
- אדון עמעד
הירונימוס  |  6/09/16 02:05
3
אז מה הפיתרון , רפופורט ?
שלמה המגיב  |  5/09/16 18:48
 
- שלמה, אמר פעם מישהו חכם
מגיב ותיק  |  5/09/16 23:46
 
- הפתרון: במלחמה כמו במלחמה
רפופורט  |  5/09/16 23:51
 
- ומהו "ההסדר" הראוי, רפופורט?
שלמה המגיב  |  6/09/16 08:58
4
אני חושד במר שמני שהחסיר כמה
נתין מדמנת ישראל  |  5/09/16 21:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
מערכת החינוך בישראל היא מערכת ענקית בממדים מקומיים, הכוללת כ-180,000 מורים, וכ-2.2 מיליון תלמידים - גדולה מצה"ל
דוד סנדובסקי
הגוש הנגדי לקואליציית נתניהו חייב לרוץ לכנסת בהסכמה, ברשימה משותפת, עם מנהיג שיבחר בפריימריז פתוחים, תוך שילוב אישים איכותיים ואטרקטיביים
שמעון זיו
יושבים ויושבות פרשנים באולפן וכל מה שהם מפיקים זה צעקות והפרעות האחד לשני בדבריהם, עד שמרוב להג לא ניתן להבין מה הם רוצים    מירי רגב רק שנה בתפקיד וכבר הביאה את המהפכה המזרחית למימוש
יובל לובנשטיין
היכן היה בנק ישראל למשל? היכן היה המפקח על הבנקים? ועדות הביקורת של הבנקים?
יוני בן-מנחם
טענותיו של אהוד ברק על מחדל הביטחון של נתניהו לא יורדות מסדר היום ומחייבות בדיקה יסודית. גורמים מדיניים בכירים מעריכים שאהוד ברק קיבל את המידע מגורמים מוסמכים בממשל אובמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il