|
תאריך:
|
11/09/2016
|
|
|
עודכן:
|
11/09/2016
|
השמאל המתרסק על-פי מינה צמח |
|
1 |
|
|
בחזות מדעית,שמצטרפת אליה לאומנות פנטית- אני מתחיל לחשוש לגורל העם היהודי.
אולי אדון פרלסמן,המומחה לכל עניין ודבר,יוכל להסביר לקוראים
את כוח החיות וההתחדשות הבלתי ייאמן של גישת השמאל. איך זה
ש"כאשר יענוהו כן ירבה וכן יפרוץ" ?
אף אחד מהשמאל(חוץ מהפוליטיקאים) לא צריך שהשמאל ינצח בבחירות. מספיק לנו:
שבגין "הפך לשמאלני"
שרבין "הפך לשמאלני"
ששרון "הפך לשמאלני"
שאולמרט "הפך לשמאלני"
שרובי ריבלין "הפך לשמאלני"
שליברמן "הפך לשמאלני"
אי אפשר לזכות בהכל.
תיזכו אתם בבחירות,ותיזכו לקדם את רעיונותינו.במהרה בימינו.אמן. |
|
כתובת IP: |
212.143.217.205 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר צפוני |
|
|
|
|
|
החל מהסגידה העוורת לרוצח ההמונים יוסיפ סטאלין, ועד הסכם אוסלו וגרוש היהודים והחרבת גוש קטיף, השמאל הביא הישגים והצלחות, ובעקר שלום עולמים (אפילו לפיוס בין אש"ף לחמאס הפלשתינונאצים לא מצליחים להגיע - אז אתם מאמינים בשלום איתנו?) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עמעד |
|
|
|
|
|
שקר ואחיזת עיניים הם דרך חיים שלך ושל דומיך , מה? בגין הפך לשמאלני?? לפחות עשה ז את רק אחרי שרוב העם היה לצידו. והשכר ? שלום עם האוייב המר ביותר שלנו. רבין הפך לשמאלני? למה מתי הוא היה ימני? שרון הפך לשמאלני? נו בטח...שנייה לפני שהיה נכנס לכלא הפך את עורו ובגד בבוחריו ובמפלגתו. אגב מה אצה מהלל? ראה את תוצאות(החרבת גוש קטיף) מעשיו,את מחיר הדמים שאנחנ משלמים על כך. אולמרט הפך לשמאלני? ראה אריאל שרון.רובי רבלין? שמאלני? אם שינאה וקנאה בנתניהו זה שמאלני אז אני מודה. אגב נתניהו נבחר ציבור , רובי "בני עמי בחרו בטרור" ריבלין , נבחר קומבינה. ליברמן שמאלני??? אז למה הוא בממשלה הימנית? רפואה שלמה אבנר. אמן סלה. |
|
כתובת IP: |
221.219.125.128 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אמנון111 |
|
|
2 |
|
|
הסגנון הרדוד , פופוליסטי , מתלהם , רווי השנאה והמעוות של השיח הישראלי הנפוץ לאחרונה במקומותינו , שבו כל בעל אידיאולוגיה ימנית , הינו פאשיסט , גזען ולא רוצה שלום , וכל מי שבעל אידיאולוגיה שמאלית , או אפילו שמאלנית או קומוניסטית , הינו , שונא ישראל , בוגד , אוהב ערבים , אנטישמי וכיוצ"ב , נראה היה שהוא לא מקובל על בלוגר רציני כמו פרלסמן והופתעתי לרעה. נו באמת , אהוד , אתה בהחלט מסוגל לשלול ולנמק את התנגדותך לבעלי אידיאולוגיה זו או אחרת , מבלי לאפיין אותם באופן רדוד , לא צודק ואפילו מטופש שכזה. אף אדם רציני שמנתח , מפרשן ומאפיין את הסופר סוציאליסטים , קומוניסטים ( להגדרתך ) , שבמפלגת העבודה , לא יגדירם - "שונאי ישראל ". אני אישית שולל לחלוטין את האידיאולוגיה הקומוניסטית , ואפילו איני שמאלני ( רחמנא ליצלן ) , אך אהבת המדינה או השנאה אליה , אינו יכול להיות קשורה לוגית בשום סיטואציה , לבעלי אידיאולוגיה כלכלית מדינית שהיא קומוניסטית וצר לי מאד שבמקום לנמק מדוע אידיאולוגיה זו מזיקה , או מטופשת , לטעמך , אתה מייחס לבעליה מאפיין של "שנאת ישראל" , שהוא סתמי , לא נכון , לא קשור , לא צודק , וברוב המקרים ( ויש דוגמאות לרוב מהעבר ) גם עושה עוול משווע לפטריוטים אמיתיים שתרמו רבות לתקומת ישראל והם "קומוניסטים" ( רחמנא לילן). ראוי שתחזור בך , פרלסמן ואפילו לשם המוניטין שלך כאדם רציני ולא איזה טוקבקיסט בסגנון של שוק. תהיה לי בריא. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
|
|
|
ראה תגובה (4) , של טוקבקיסט מן השורה , שאינו חריג בסגנונו כאן באתר וגם בשיח הציבורי .פרי ( חבר כנסת ולשעבר ראש השב"כ ) , מיקי לוי ( לוחם יממ ומפקד מחוז במשטרה בעברו וממשפחה שכולה ) , סגלוביץ ( לוחם צנחנים וראש אגף החקירות והמודיעין במשטרה בעברו ) ,עופר שלח קצין צה"ל בעברו ונכה מלחמת לבנון הראשונה ובנו של אחד הנועזים בלוחמי הצנחנים של שנות החמישים , הרצוג ( רס"ן במילואים , בנו של אלוף בצה"ל ונשיא המדינה ונכדו של הרב הראש בעבר ) , אינם " פרו ישראלים " , לטעמו של הטוקבקיסט הדגנרט בתגובה (4) !!. אתה הבנת איך נראה האיפיון שלך , מי "שונא ישראל" ומי "אוהב ישראל " ? אתה מבין עכשיו איך נראה מבחוץ , הסגנון הזה של אספסוף בשוק ? אתה הבנת להיכן זה עלול להוביל , פרלסמן ? - " שונא ישראל..אינם פרו ישראלים " , עאלאק ! . ממש מביך . נ.ב. איני תומך "נלהב" בכל הדמויות הפוליטיות שצויינו , ואין לי שום קשר אישי איתם , אך קצת הגינות וקצת "רוגע" , לא תזיק בשיח הציבורי המתנהל לאחרונה במדינה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
שלמה המגיב |
|
|
3 |
|
|
אצלך, כמו אצל הכסיל פרלסמן, יש שיבוש קשה בהגדרות. לאומן ציוני אדוק, שהוא גם אדם הגון, שמדבר עם ערבים בגובה העיניים (ריבלין) הוא לא שמאל. מי שמגרש כעשרת אלפים יהודים שחיים כאדוני הארץ ברצועה מביתם, כדי שיוכל להפוך שני מליון עזתים לאסירים של ישראל הוא לא שמאל. ליברמן מציע לערבים חיים של השפלה בנוסח ״אגודות הכפרים״, והקשר בין זה לבין שמאל קלוש אפילו הרבה יותר מאשר הקשר בין מר״צ לבין שמאל. רק מי שנשתבשה עליו דעתו רואה בכל אלה ימין. באותו אופן, רק אנשי ימין תמכו בהסכם אוסלו, שמטרתו היתה המשך הדיכוי באמצעות קבלני משנה פלסטינים ( הרש״פ, הבטחון המסכל). אצל פרלסמן המצב קשה במיוחד, וזה הביא אותו בשעתו לשאוג יחד עם חבריו בככר ציון, שיש לחסל את רבין הבוגד. הסקר לא מראה על שום שינוי אמיתי. המחנה הציוני ולפיד הם יותר ימין מימין. עד הבחירות מהיו עוד ברבה תזוזות במנדטים, ואולי עוד כמה מפלגות (בוגי? סער? אשכנזי?) כולם חלק מקרקס הפרעושים הימני. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר ידידי, |
|
|
4 |
|
|
המשפט הזה מעלה חיוך על פני אנשים חדי עין. ללפיד יש עוזרים נאמנים שמאלנים מאד, יעקב פרי, מיקי לוי, סגלוביץ', והגרוע מכל - עופר שלח. כל אלה, השקפותיהם (וגם השקפת הראש שלהם) משתווה להרצוג ולבני יחימוביץ' ופרופ' יונה. אי אפשר לקרוא למפלגה זו "פרו-ישראלית". בוחרים פונים אליה מחוסר ברירה וכן בשל החול שלפיד זורה בעינים בחצי שנה האחרונה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הזיוף של לפיד |
|
|
|
|
|
הצעירים בישראל אינם טמבלים, והם יבינו את הזיוף של לפיד, וישליכו אותו לטובת כחלון למשל (ואף ילכו לליכוד ולבית היהודי) - ובלבד שנשכיל בס"ד לפרסם ולהסביר את הזיוף הנ"ל, שהוא זהה לזיוף השמאלני הכללי.
§¥§¥§
לפיד כמו כל הסמול הארור, לא מבין ואלי שוכח, שאם תגלה את הקלפים שלך לפני מו"מ ותפרסם מראש על מה ישראל מוכנה לוותר, הרי לצד השני אין מה לבוא למו"מ יותר, אלא יתבצר בעמדתו ואף ימתין לליצנים שלנו שימשיכו להצהיר על ויתורים מקובלים מבחינתם - קל וחומר שהצד היריב מאמין כי הזמן פועל לכאורה לטובתו באפיק הדמוגרפי, והסתת הנוער נגד ישראל רק משתכללת!
§¥§¥§
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
|
|
|
כחלון. גם הוא שמאל. מי מגן מפעם לפעם על בית המשפט העליון וזורק לאויר שאוי לו מי שיגע בשופטים? מי? מר הראל? ואם יש מישהו הנוהג כך - הוא איש שמאל, רחוק מן הימין. וזו דוגמא אחת על אדון כחלון, יש עוד לא מעט אירועים בהם הוא פונה שמאלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
לאדון הראל |
|
|
|
|
|
רק הבית היהודי לקחו עד כה על עצמם באמת לטפל באסכולת השיפוט הרקובה (וגם נתניהו אמר שלא יתן יד להרס המשפט וכו'); לכן כחלון מעדיף לתת לבית היהודי להוביל בצעדים מדודים בנושא! לדוגמא, חוק נציבות הביקורת על הפרקליטות עבר סופית בתמיכת כחלון כמובן.
§¥§¥§
ובכלל כחלון לא מעוניין במאבקים בחזיתות רבות מדי (בנוסף לדיור, בנקים ויוקר מחיה), וטוב שכך.
§¥§¥§
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
5 |
|
|
עולם הולך ונעלם. אבל זה תהליך של אבולוציה חברתית, ויקח עוד לא מעט זמן עד שתרבות הנאורות תכחד במתכונתה השמאלנית אוילית. צפוני צודק בריבוע, בפועל תרבות השמאל הנאור שולטת ולכן מי שמגיע לחלונות הגבוהים הופך לשמאלן. ודבר אחרון: לפיד הוא שמאל, וכנראה גם כחלון. גם ביבי, אגב.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
6 |
|
|
והעיקר הוא השמאלנים המטמטמים את עצמם לדעת כדי שלא להבין שהבחירות מוכרעות על פי גודלם של המחנות - ימין-דתיים מול שמאל-ערבים. יומיים לפני הבחירות פרסם אורי משגב את תחזית המנדטים שלו בעיתון הארץ, והכותרת היתה "הרצוג ירכיב את הממשלה הבאה". והנה תחזית המנדטים שלו, וכפי שתוכלו לראות, מחנה הימין-דתיים מונה 64 מנדטים: ***** המחנה הציוני: 26, הליכוד: 19, הרשימה המשותפת: 13, הבית היהודי: 11, כולנו: 12, יש עתיד: 12, ש"ס: 7, יהדות התורה: 6, יחד: 5, ישראל ביתנו: 4, מרצ: 5. ***** ולמרות שברור כשמש שלו אלה היו תוצאות הבחירות, היה נתניהו מרכיב את הממשלה בדיוק בהרכבה הנוכחי, ובצרוף יחד (של אלי ישי), משגב המטומטם עד לשד עצמותיו אפילו לא הזכיר אותה בתור אפשרות. להלן קישור למאמר שלו, שבאמת כדאי לקרוא אותו כדי להעריך את יכולת ההונאה העצמית של השמאלנים: המטמטם עצמו לדעת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
והוא נשמע כמו מטיף אבנגליסטי רפובליקני, מהמילייה של נתניהו. משגב זה לא הסיפור, וגם לא עיתון הארץ, או אפילו הליכודניקים הלא מרוצים (כץ סער וכו׳), אלא הלחץ של נתניהו מהלפיד הבוער בעוצמה, שחומו העז מאיים על שלטונה האבסולוטי של משפחת המלוכה וגורם לה למצוקת אמת. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
זה מאד פשוט |
|
|
|
|
- חחח |
|
אהרון שחר | 12/09/16 11:06 |
|
|
"תחזית הבחירות של "משגב לעם" מתעדכנת: מחנה ציוני 26, ליכוד 19. הרצוג ירכיב את הממשלה הבאה". 14.03.15 מצחיק מאוד.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
|
|
|
היית צריך לראות את כל המטומטמים האלה, שטמטמו את עצמם לדעת, ביום שאחרי הבחירות. עם איזה פרצופים של תשעה באב הם הגיעו לעבודה. אבל אני חושב שלפחות בינתיים הם למדו משהו, כי שמעתי את השדרנים בטלויזיה אחרי פרסום הסקר הזה של מינה צמח אומרים שלפיד הוא המפלגה הגדולה ביותר, אבל הוא יתקשה להרכיב קואליציה. לפני הבחירות, כשהרצוג היה במצב דומה לזה של לפיד היום, הם לא אמרו שהוא יתקשה. הם חגגו את נצחונו. הנה יונית לוי המטומטמת אומרת לנתניהו שעל פי הסקרים הוא לא ראש הממשלה הבא: הדבילית והגאון. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
שאחרי הבחירות ביכו את ״החמצת הסיכוי לשלום״ בממשלה בראשותם. הטענה כאילו יש איזה שהוא פלסטיני הגון עם כבוד עצמי שיכול לדבר עם הימין הלאומני הזה של מרצ והמחנה הציוני על הסדר שלום צודק היא אחת הבדיחות הכי טובות ששמעתי. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הכי מצחיקים, |
|
|
|
|
|
עובדה שבקדנציה של אולמרט 2006-2009 לא הייתה משמעות לגושים (19 מנדטים לליכוד &מפד"ל/איחוד לאומי, מלבד ליברמן שגם הצטרף אח"כ לממשלה);
§¥§¥§
החרדים אינם באמת ימין, ואילולא הסתכסכה צ. לבני עם החרדים - אין סיבה שלא הייתה מרכיבה ממשלה לפני בחירות 2009 וגם לאחריהם.
§¥§¥§
לכן עלייתו לכאורה של לפיד אינה מבשרת טוב; היום הוא לוקח משמאל, ומחר יקח חלילה מכחלון וליברמן;
§¥§¥§
לכן אסור להכשיר את השרץ הסמולני; וכי ממתי לפיד נלחם בשונאי ישראל? זה נכון שהתבטא נגד "שוברים שתיקה", אך הוא גם נלחם למען היפרדות חד-צדדית, כלומר מדינה פלסטינית בכפיה בינ"ל ללא מו"מ ישיר!
§¥§¥§
לכן יש להוקיע היום בקול ברור את לפיד, ולפרסם את הזיוף והבלוף שלו כלפי צעירי ישראל, ראה גם תגובה 4 לעיל.
§¥§¥§
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
|
|
|
כי המושגים עצמם ימין ושמאל מתערבבים זה בזה. שרון שמאל, אולמרט שמאל, ביבי לא מעט שמאל. כחלון שמאל, לפיד שמאל. דווקא רבין המסכן נראה שלא נתנו לו הזדמנות לחזור לימין. כל המדינה הזאת בעצם שמאל. הביישנים קוראים לזה מרכז. אין מנוס חייבים להתרפס בפני לחץ העולם, האום, אירופה, ארהב, בית המשפט הבינלאומי, בית המשפט שלנו. בקיצור, חייבים להתנהל שמאל.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהרון שחר |
|
|
7 |
|
|
במפלגת העבודה יש גזע אך אין צמרת, במפלגתו של לפיד אין גזע ואין צמרת, האופוזיציה מונהגת על ידי גמדים בעשיה, בפוליטיקה, בחזון. מפלגות ה"מרכז" בכלל ומפלגת לפיד בפרט הן אסון לפוליטיקה הישראלית, אין להן עבר, אין להן עתיד, ומי שייתן להן את ההווה בקלפי, הוא חסר אחריות באורח קיצוני. על ערש דווי ועל סף סכנה של התחזקות המרכז הדליל והדחליל יש לקוות שמפלגת העבודה תעיף את גמדיה ממין זכר וממין נקבה המוליכים אותה, ותמליך עליה מלך בסגנונם של אבותיה, וכל הסקרים האלה יהיו שווים אז כקליפת השום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
אין מה להגיד, הניסוח ממש מבריק, אבל התוכן? איפה ההיגיון? אני אומר לך שהקומוניסטים משתלטים על מפלגת העבודה. הם שולחים את האנשים שלהם להרשם בתור חברי מפלגה, ולהזיז אותה שמאלה, ובינתיים הצליחו כבר עם מרב מיכאלי, יוסי יונה וסתיו שפיר, ששלושתם מצויים שמאלה ממרצ. ואתה אוטם את אוזניך מלשמוע, וחולם על בן גוריון, אשכול וגולדה. כל הסקרים מהזמן האחרון מראים שהבוחרים נוהרים מהעבודה ללפיד, וזה לא בגלל שהרצוג ויחימוביץ' פחות חתיכים מלפיד, כי שלושתם נראו בדיוק אותו דבר לפני שנה וחצי, אלא בגלל שהרצוג ויחימוביץ' חוגגים על כל התבטאות אנטי-ישראלית שנשמעת בעולם, ולפיד מנסה להילחם בשונאי ישראל האלה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
על גולדה איני לוחם, היא הייתה בורה ועמת הארץ ממש כמו לפיד הבן, ואת התוצאות למדנו על בשרנו. הנחיתה של מפלגת העבודה נגרמה בגלל הפיכתה קומוניסטית על ידי שלי יחימוביץ' ציפי לבני ואחרות, ועל כי הפכה למרגרינה מדינית ביטחונית חברתית על בוז'י וחבריו. הקומוניזם והמרגרינה הם בני חלוף, עם הנהגה ראויה כל הרוויחה הזו תיעלם מצמרת המפלגה המרגרינה תחבור לערבים, וגזע יחבור ליהודים. הגזע איתן כתמיד ועליו ניתן לצמוח ענפים ועלים ירוקים, עליהם אפשר לחדש את ימי המפלגה כקדם. אהוד ואתה יודע עד כמה הסקרים שווים כאשר מנהיג הנחשב בעל שיעור קומה שם עצמו על כף המאזניים .ע"ע שרון) |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
עכשיו ראיתי בויקיפדיה שקוראים לחיפושית הזאת חדקונית הדקל האדומה, וזה בדיוק מתאים להשתלטות הקומוניסטית האדומה על הגזע הזה של מפלגת העבודה, שאתה בטוח שהוא בריא, ואני סבור שהוא נאכל מבפנים על ידי החדקונית האדומה הזאת. נחכה ונראה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
כל אחד מהם בתורו הביס את הליכוד והעמיד את נתניהו ככלי ריק. העניין הוא, שכל אלה ריקים, וגם פוחזים, לא פחות ממנו. הרצוג הוא סמרטוט וכלומניק וזו הסיבה היחידה שנתניהו ממשיך לנצח בבחירות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
משחק של כסאות |
|
|
8 |
|
|
1. אתה כותב שלפיד הוא לא ימני, וצריך להסביר את זה לצעירים שהצביעו לעבודה ותומכים עתה בלפיד. אבל זה בדיוק מה שהם רוצים - שמאל פרו-ישראלי. מתשובתך ניתן להבין שאתה חושב שהצעירים האלה הם ימניים שהצביעו בטעות לעבודה כי חשבו שהיא מפלגת ימין, ועכשיו חוזרים על הטעות ותומכים בלפיד כי הם חושבים שגם הוא מפלגת ימין. ואתה טועה. הם שמאלנים פרו-ישראלים רוצים להצביע למפלגת שמאל פרו-ישראלית! ***** 2. אתה טוען שתורת הגושים התנפצה בבחירות 2006, ואתה טועה בגדול. בענק! מי שהתנפץ בבחירות 2006 היה מחנה הימין-דתיים שקיבל רק 50 מנדטים, ולכן הממשלה הורכבה על ידי ראש מחנה השמאל-ערבים אהוד אולמרט. האמת? יש לי הרגשה שאתה לא מבין מה אומרת תורת הגושים, אז אסביר לך. על פי תורה זו, מי שעומד בראש המחנה המנצח הוא זה שמרכיב את הממשלה, וכך היה כבר עשרים פעם אחרי עשרים מערכות בחירות, ללא יוצא מן הכלל. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
התוצאות של הסקר הנוכחי לא הושוו לתוצאות הבחירות, אלא לתוצאות הסקר האחרון שנערך לפני הבחירות על ידי מינה צמח. אם תסתכל טוב, תראה שיש אפילו קישורים לשני הסקרים באמצעו קוים שמתחת למילים "הסקר האחרון" ומתחת למילים "שהיא ערכה", המופיעות בפסקה הראשונה של המאמר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
ומייחסת חשיבות מזערית עוד פחות ל"הבדלים" בין המפלגות ולשאלה מי "ינצח" בבחירות (ראה דברי בתגובה האחרונה לתגובה 7), ולכן פיספסתי את הרישא למאמר שלך. כך או כך, עד הבחירות הבאות יצוצו מן הסתם עוד מפלגות מהסוג שיש כבר ממילא כדי להשתתף במשחק הכסאות הנלעג הזה, ולכן סקר תורן כזה או אחר הוא חסר חשיבות כמעט כמו השאלה איזה עכוז יתיישב על כסא ראש הממשלה אחרי הבחירות הבאות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה צודק. |
|
|
|
|
|
בעדכון היומי של העיתון לוס אנג'לס טיימס נרשם יתרון של 3% לטראמפ, בעוד שאתמול קלינטון הובילה ב-0.3%. זה השינוי הגדול ביותר שחל ביום אחד מאז שהם החלו לפרסם עדכון יומי בתחילת יולי. זינוק השיא הקודם היה של קלינטון - ב-2.6%, בין 12 ל-13 באוגוסט. אז את יכולה לצפצף על סקרים, אבל אני חולה על סקרים, וגם יודע איך להסתכל עליהם, ולכן חזיתי בעקביות את נצחון מחנה הימין-דתיים בבחירות האחרונות. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
וממליצה לך לקרוא ספרים. אני ממליצה לך על "אתה שוטר בירושלים", שהוא אחד הספרים הטובים ביותר שקראתי בעברית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
חולה על סקרים? |
|
|
|
|
|
וגם בעדכון היומי של גאלופ, שבו לפני שבועיים וחצי היה פער של 7% לטובת קלינטון, הפער הצטמצם ל-2% בלבד. ובשורה התחתונה: בשבועיים - שלושה האחרונים חלה תזוזה של בערך 5% בכיוונו של טראמפ. ולמען הסר ספק, בניגוד לסקרים שנערכו לפני מערכת הבחירות האחרונה אצלנו, שמהם ניתן היה להסיק שסיכוייו של הרצוג נמוכים מאוד, וכך גם כתבתי, לגבי הבחירות באמריקה הכל פתוח לחלוטין. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
ומועמד שהוא בינוני ומעלה היה לוקח בלי לעשות קמפיין בכלל. שהרי איזה אדם הגון יצביע לגזען אנטישמי, שרפובליקאים אדוקים מתביישים בו וקולין פאואל אפילו מכנה אותו "חרפה לאומית"? |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
סגור הרמטית. |
|
|
|
|
|
באופן מפתיע, ובניגוד למגמה, אכן גדל ביום אחד הפער לטובתה(!) של קלינטון מ-2% ל-4%. בניגוד לך, אני לא מתימר להבין אפילו את הישראלים, שלא לדבר על האמריקאים, ומסתכל רק על הסקרים, שאכן, מורים על יתרון שלה, הנמצא במגמת צמצום. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
אתמול סיימתי את "נִצָּב כָּל הַלֵּילוֹת", הגרסה המקורית של "אל תיגע בזמיר", שהוא טוב ממנו בהרבה, אבל בכל זאת מאד מומלץ, לא רק למי שאל תיגע בזמיר הוא ספר מכונן עבורו (כמוני). מה שכתבתי אתמול הוא, שהבחירות בארצות הברית הוכרעו מזמן לטובת קלינטון, אלא אם יקרה משהו מאד יוצא דופן. לטראמפ יש קופת שרצים, ציבורית ופלילית אדירה, ועד הבחירות יהיו לו עוד כמה בקופה, ולכן הסיפורים "הפליליים" או "הרפואיים" של קלינטון לא עושים רושם על אף אחד והם לא יותר מאדווה קלה בשלולית העכורה של הקמפיינים שם. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
כנראה שלא הובנתי. |
|
|
|
|
|
אני אמנם כל הזמן כותב שאי אפשר לדעת מה יהיה, ואפשר לדעת רק מה היה ומה עכשיו, אבל הסקרים מורים על יתרון ארוך טווח לקלינטון, עם עליות וירידות טבעיות. לכן אני מהמר על ניצחון של קלינטון, וכמובן שאם אצדק אצטט את עצמי בשמחה, ואם אטעה אף אחד לא ידע שטעיתי, כי מי מסתכל על התגובה הזאת? אני גם חושב כמוך שהסיפור של התמוטטותה של קלינטון מיצה את עצמו, ושבימים הקרובים שוב נראה פער מתרחב לטובתה, פער שאני רואה אותו כבר בסקר של גאלופ, שבו כרגע הפער הוא לא פחות מ-6% לטובתה, אחרי שלפני כמה ימים היה רק 2%. המוקש שעומד בדרכה הוא העימותים הטלויזיוניים, שיכולים להיות בעלי משמעות אדירה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
http:
חסידיו השוטים של טראמפ (רובם ככולם אנשי נתניהו וכתבני התעמולתון שלו) שבונים על העימותים, עלולים להתאכזב. לעימותים האלה היתה השפעה ממשית על הבחירות רק במקרים נדירים. במצב היום, רק פיאסקו אדיר של קלינטון, במימדים אפוקליפטיים שטרם נראו מעולם, יכול למנוע את התוצאה היחידה המתקבלת על הדעת - טראמפ מובס בבחירות בפער הגדול ביותר שהיה בבחירות כלשהן מאז הקמת האומה האמריקנית. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרלסמן, אל תדאג. |
|
|
|
|
|
טוב, אז מה לעשות, את ראית, ובטח תזכרי לי את זה. אבל במאמר שאליו הפנית אותי כתבת חמי שלו שטראמפ: "בונה על כך, ואולי גם בצדק, שהדבר לא יפגע כהוא זה בהתחזקותו האחרונה בסקרים." אז התחזית שלי היא הפוכה משל חמי שלו, ושהפער לטובתה של קלינטון ילך ויגדל בימים הקרובים. וחוץ מזה, את חיה בסרט, ורואה מהרהורי ליבך, אבל זה כנראה לא ממש דבר חדש. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
אומר את דעתו על טראמפ: "שקרן, ביריון ומוקיון. הוא משמיץ כל אדם יחיד או קבוצה של אנשים שלא מרצים אותו. הוא לא כיבד יוצאי צבא, צחק על בעלי מוגבלויות ומשנה את דעותיו הפוליטיות כמעט באותה התדירות שבה הוא מחליף את נשותיו". זה כמובן לא אמור להפריע לכתבני הזבלון היום לחפש בנרות כל שביב מידע לטובתו של הגזען האנטישמי, שאפילו הבוס שלהם, איל הזנות והקזינו האולטרא רפובליקני, מסרב לשים עליו אפילו דולר אחד.כמומחה להימורים הוא יודע שבהימור הזה הסיכוי לא אפסי, אלא אפס.
http: |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
עוד שמרן אדוק, |
|
|
|
|
|
ותאמיני או לא, יצאנו בשמונה בספטמבר, הפסדנו את המשחק של ונוס נגד סרינה שהיה בתשעה או בעשרה (ונוס ניצחה), הגענו לסיאטל בתשעה בספטמבר ולקחנו אוטו ממש מאוחר בלילה, ישנו בדרך באיזה מוטל, קמנו בבוקר ונסענו עד גולדן שבקנדה, איזה אלף קילומטר שאת רוב רובם אני נהגתי, בדרך החלפנו שעה, וכשהגענו למלון בגולדן בערך בחצות, הסתבר שצריך להחליף עוד שעה. בבוקר קמנו וניסינו להתקשר מהחדר בטלפון, ולא היה קו. התקשרנו בפנימי, והמרכזנית, כנראה בעלת המלון הקטן, אמרה לנו: Major disaster in the States, open you TV. כשבאנו לניו יורק אחרי כמה שבועות, ראינו שם אבק מעל מה שהיה מגדלי התאומים, אבל זה לא היה אבק, אלא עשן שכנראה המשיך עוד כמה חודשים. בינתיים בארץ בן דוד שלי שידע שנסענו לאמריקה החליט שבטח היינו בדיוק במגדלי התאומים בזמן שהם קרסו, ושלח חברה שלו לשאול את השכנים שלנו אם הם שמעו מאיתנו, והם לא. אז אני לא מצביע באמריקה, ואת לא צריכה לשכנע אותי להצביע בעד קלינטון, שבסקר של הלוס אנג'לס טיימס לטראמפ יש היום 5.9% יותר ממנה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אהוד פרלסמן |
|
|
|
|
|
כנראה לא מנסה לשכנע אותך להצביע לקלינטון. מה גם, ששניכם בכלל ישראלים, ולא מצביעים שם, אלא לפרלמנט העלוב כאן. השמש לא זורחת מהתחת שלך ולכן אתה תמשיך לקרוא סקרים ומי שיבחרו נשיא לארצות הברית הם האמריקאים. אני מסכים עם הכותבת, שהעסק גמור. לדעתי, הקמפיינר הכי טוב של קלינטון הוא טראמפ. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
הבנת הנקרא |
|
|
|
|
|
אף פעם על תאשים את הזולת בחוסר הבנה, גם כאשר זו בעייה כרונית, כמו אצל פרלסמן. תכתוב משהו כמו "התנסחתי לא נכון ולכן כנראה שלא הובנתי", ואז תסביר שוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אתה צודק. |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
פעם, לא כל כך מזמן, עשה ממנה "אלוהית" אהובה ונפלאה, הוא טעה בקשר ליעלון שכתב עליו שהוא "המעולה שבמעולים" (חחח....), הוא טעה בקשר לירון דקל שפאר ורומם את השמאלן קיצוני הזה ועוד ועוד טעויות. והנה הוא טועה עתה עם לפיד וסבור שהוא "ימני", ממש פתטי..... לפיד, הוא איש שמאל קיצוני כעוזרו הנאמן עופר שלח. אבל הוא קיבל עצה מיועציו להוליך שולל את הציבור ולזרות חול בעיניו, להתחזות כימני כדי לקבל מנדטים. כל אשר נותר לקוות הוא שהציבור, ובמיוחד הצעירים הריקניים של ת"א, לא ילכו שולל אחרי צביעות זו של לפיד. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
פרלסמן הטועה |
|
|
יובל לובנשטיין
למתבונן ברמות המחירים ביינות ביתן ובסניפי מגה, עולה תמונה עגומה של מחירים גבוהים, עיגולי מחירים כלפי מעלה, כולל מבצעים שלא תמיד ניתן לכנותם, בכלל מבצעים, בקיצור רשת, אשר חולבת לכאורה את השקל הנוסף מכל צרכן על כל מוצר
|
|
|
|
|
|
שמעון זיו
ולם עד היכן אפשר למתוח את חבל חופש הדיבור, האם השתלחות חסרת רסן באדם כלשהו על אחת כמה וכמה ראש ממשלה הינה לגטימית, או שמא צריך לשים סוף לעלילות כאלה
|
|
|
|
|
|
מאיר יצחק
אלוהי אברהם ניסה את אברהם בלשון בה השתקף חוסר האונים והפחד מפני כוחות השולטים שלטון אקראי בעולם והדורשים את המאמיר במחירים, את הבן האהוב
|
|
|
|
|
|
יורי מור
תנועות ידיים הם חלק בלתי נפרד של כל שפה האם הישראלים בולטים בהחלפת מסרים בעזרת מחוות, או הפכו בתחום זה לאחד העמים?
|
|
|
|
|
|
רפי לאופרט
עם ישראל אוהב סיבות למסיבות. אצל מי שרגילים להשמיע ולא לשמוע, גם סיבה לכאורה הינה סיבה - וכך, תסבוכת פוליטית-אישית מקומית, הופכת מיד לוויכוח לוהט בשאלת יחסי דת-ומדינה, בשאלת מהותה של מדינה יהודית - מה אמר על כך הרצל ומה אמר ז'בוטינסקי
|
|
|