X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קריסת החניון – קריסת הפיקוח על הבנייה מתנצלים וממשיכים חשד לשוחד בעיריית נתניה פרשת החייל מחברון – צה"ל ירה לעצמו ברגליים פרשת פישמן – הבנקים צריכים להיענש המשטרה מתפשטת – שוטרת כנערת ליווי תחקיר עיתונאי – על משפטי רצח ישראל מול איטליה – 20 – 15 דק' נראו כמו נבחרת אבו-מאזן – מכחיש שואה, סוכן קג"ב ופרטנר אימפוטנט
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]

קריסת החניון
החניון ברח' הברזל פינת הנחושת, לא היה בנוי לא מזה ולא מזה. זה נראה יותר כמו מבנה שבנוי מקש + בוץ, חול ואבנים, כמו בימי הביניים. אחד מבכירי החברה, ציין כי במקום מהנדס בנייה שילווה את הפרויקט, מינו אדריכל כמנהל ומשגיח שאין זה מתפקידו הספציפי ואין זה ממיומנותו המקצועית. אבל כשאין פיקוח על הבנייה ועל האחראיים של הפרויקט, אז ככה זה נראה עם התוצאות הטרגיות. אבל יש נקודת אור אחת, בתוך הקריסה, שהיה הרבה מזל או נס, שהחניון עדיין לא נפתח, שהרי התכולה שלו של 500 מכוניות הייתה יכולה להביא לאסון שקשה לתארו.
מתנצלים וממשיכים
גידי אורשר מגל"צ, הביע התנצלות בנוסח השבלוני והשחוק, לא התכוונתי להתנגח במזרחיים, אבל זה נשמע כמו רק בחיות המזרח לא בבני אדם. התנצל וחזר לגל"צ. רזי ברקאי, מלמל משהו בנוסח לא הובן, לא התכוון וחזר לשדר בגל"צ. המפכ"ל רוני אלשיך, פלט הערה גזענית מיותרת שטותית למדי, התנצל וממשיך. המושגים – לא התכוונתי, הדברים הוצאו מהקשרם, לא הובנו ולא לובנו ולא נמאסו כבר, מקבלים שדרוג ופריחה לאחרונה. אמנם, לא כל פליטת פה מטומטמת צריכה להביא לפיטורין והדחה, אבל יש אמירות שלא ניתן להשלים איתן ולא ניתן להשאיר את האדם בתפקידו למרות התנצלותו.
חשד לשוחד בעיריית נתניה
ובכן הרשימה של העיריות, המועצות המקומיות או הארגונים הציבוריים והפרטיים, בהם פורחת תרבות השוחד והשפעות באמצעות כספים ומאכערים, אינה חדשה אבל כואבת ומכאיבה. על המשטרה לטפל בסוגיה במהירות וביעילות, ועל שר הפנים הממונה על הנושא, להגביר את הפיקוח ולפטר את העבריינים. ראש העיר פיינברג, מה כבר עשתה, רצתה לעזור לבן שלה להתקדם ולהתעשר כמו כל אימא טובה – זאת עבירה?
החייל היורה מחברון – ומדיניות צה"ל
החייל מחברון ירה בראש המחבל, שבא לרצוח חיילים ומתנחלים, אך צה"ל בהתנהלותו, בתגובתו הלקויה ירה לעצמו בשתי הרגליים, בתדמיתו ובחוסנו, ובניגוד לאלה שטוענים שהמקרה מצביע על חוסן ערכי ומוסרי, מתברר מהמשפט והעדים על התנהלות חיילות לא תקינה, לא מקצועית ובכלל לא ערכית. כאשר התגובה והטיפול במקרה, הזיקו לתדמית צה"ל הרבה מעבר לחיסול מחבל מצוי. חוסן ערכי וחיילות טובה, בעיני הם היכולת להתנהל נכון, להגיב נכון, ולהעניש נכון. כל שלושת האלמנטים האלה, לא היו במקרה הזה.
פרשת פישמן ועמדת הבנקים
השופט אורנשטיין, במשפט פישמן: "איך נתתם לפישמן אשראי?
ובכן, נתתם אשראי פראי, ללא ערבויות ממשיות, על הבנקים והמנהלים הספציפיים, לשאת אישית בתוצאות ובעונש הכספי ולא הציבור ולא בעלי המניות. ובנושא זה הגיע העת לחוקק חוק בהתאם.
המשטרה מתפשטת
אוי לבושה – שוטרת נתפסה בפשיטה על בית ליווי ובין הנערות נתפסה גם השוטרת בלבוש עבודה מקצועי. אז לא מדובר בשוטרת סמויה בתפקיד, ולא החדרת מקור משטרתי לאיסוף מידע – אלא פשוט מקור נוסף להכנסה צדדית מהצד.
תחקיר עיתונאי על מקרי רצח ופשע חמור
התחקיר העיתונאי שפורסם בתקשורת על רצח תאיר ראדה ז"ל במשפט זדורוב, זכה שלא בצדק, בהתנפלות אגרסיבית מצד המשטרה ובמיוחד פרקליט המדינה. והנה הפתעה – שלא צריכה להפתיע איש בארה"ב תחקיר עיתונאי על בחור שהורשע ברצח ואונס, ישב שמונה שנים בכלא, שטען כל העת שלא אשם, למרות שהיו חמישה עדים, שטענו שראו אותו בזירת הרצח.
התחקיר העיתונאי + בדיקת די-אין-אי - הוכיחו שהבחור "בלאדסוורט", לא אשם והוא יצא זכאי.
מסקנה: תחקיר עיתונאי טוב, אוביקטיבי, מקצועי בהחלט מועיל ויעיל ואסור לזלזל בו, ואסור לפטרו רק בשל היותו מנוגד לעמדת הפרקליטות ובית המשפט.
ישראל נגד איטליה
לסיום משהו יותר עליז וספורטיבי. נבחרת ישראל המחודשת והמתחדשת, שיחקה מול איטליה, אומנם אלופת העולם לשעבר, אבל הגיעו לארץ לא מאורגנים, אנמיים, לא במיטבם ומולם נבחרת ישראל במיטבה שיחקה 15-20 דקות כמו נבחרת טובה וגם מול 10 שחקנים מבולבלים ועייפים, כשלו בכבוד.
המאמן שעשה טעויות בניהול המשחק ובשיבוץ, חלק מהשחקנים הסביר בלהט ציוני שהיינו טובים, היו לנו הרבה הזדמנויות ויש לנו עתיד. ואילו אני שראיתי את כל המשחק – ראיתי 2.5 הזדמנויות טובות, וביתר ההזדמנויות כנראה שנמנמתי. אבל כרגיל לא נתייאש ולא נתבכיין, כי יש לנו ארץ נהדרת. ויש עוד אתגרים/משחקים לפנינו.

תאריך:  10/09/2016   |   עודכן:  10/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
זה היה - השבוע שהיה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כישלון קונספט ועדות הבניה
ועדות הבניה  |  10/09/16 23:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה דרורי
במכתבם כותבים הגנרלים ומביעים תמיכתם במועמדותו של דונלד טראמפ. הטיעון העיקרי במכתב הוא שהביטחון הלאומי של ארה"ב נפגע קשה ב-7 שנות שילטונו של אובמה, ודרוש מישהו בעל כושר מחשבה וארגון, להחזיר את הכבוד לצבא
אהרון שחר
"החטא ועונשו" הוא כינוי לפרספקטיבה חדשה מאירת עיניים. הנאורים תקעו אותנו יפה מאוד ב"קופסה" המטופשת שלהם, אבל אפשר להתעורר. מה עושים וכיצד פותרים את בעיית האיסלאם?
משה גולדבלט
מומלץ לשר כץ לא לנשום לרווחה. ניסיון ההתנקשות הפוליטי הבא מצד נתניהו הוא שאלה של זמן והזדמנות. ניסיון הימים האחרונים, לרבות ההשפלה שספג כשנאלץ לבטל החלטת מזכירות הליכוד, חייב ללמד אותו שמשרי הליכוד הוא אינו יכול לצפות לגיבוי. הם פוחדים מראש הממשלה וכל אחד מקווה לשדרוג מה במעמדו, או לפחות להזמנה להצטרף לסיור הבא בחו"ל
יורם כהן
כל ראש ראשות מקומית מתוחכם מספיק כדי להבין שהוא "קונה שקט" מביקורת על מחדליו בכ-50,000 שקלים לחודש עלות פרסום בכל עיתון מקומי אשר חוסך ממנו שבטו, כך שבסופי שבוע אנו רואים בדרך כלל בעיתונים אלו יותר תמונות של ראש העיר מעניק גביעים, תעודות הוקרה בטקסי פתיחה מאשר כתבות תחקיר וביקורת הנדרשים לחשיפת שחיתויות
יובל ברנדשטטר
הפעם זו שמלת השבת של זהבה. זהבה לא אוהבת שמלת שבת נקייה, לבנה זוהרת זרועת שבעה כוכבי השרת. היא אוהבת אותה מטונפת קרועה, שוליה מזוהמים בסולר ושמן-מכונות, וענן שחור יוצא מחפתיה לקול שאון הגלגלים והעבודות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il