X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בקדנציה הקודמת נאבקה הממשלה במחירי הדירות באמצעות נשק מאוד יעיל, מע"מ אפס, בקדנציה זו מתוכנן הקרב באמצעות כלי נשק רב תכליתי: צנזורה על פרסום פורמלי של מחירי הדירות. מעניין מתי יבין הבוחר הישראלי שהמרכז החלול לא מביא אותו לשומקום
▪  ▪  ▪
לפיד. בלי תעודת בגרות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

עצמאות, אומץ, מפלגת יחד, הדרך השלישית, שינוי, ד"ש (התנועה הדמוקרטית לשינוי), ל"ע (ליברלים עצמאיים), תל"ם (תנועה להתחדשות ממלכתית), מפלגת המרכז, קדימה, מפלגת חץ, מפלגת הגמלאים, יש עתיד, כולנו, זוהי רשימת מפלגות המרכז על-פי המפורסם בויקיפדיה, ומה שיש לנו מהן זה כינים, כלום מכלום.
רובן הלכו בדרך כל בשר ואפילו מצבה אין להן, השתיים האחרונות תגענה בדיוק לאותו מקום, שלטון מחייב שורשים עמוקים, הנהגה, ומפלגות המרכז מבוססות על העדר שורשים לחלוטין, על צלופן ללא תוכן, על גימיקים חסרי כל משמעות.
יאיר לפיד, איש מאוד נחמד, לקריוקי, עיתונאי, איש טלוויזיה, בגרות אין לו, מה לו ולהנהגה? מה יש לו פרט לבלורית הצעירה, אשר אף היא מאפירה מיום ליום ולכישרון כתיבה והגשה נדיר?
הוא יצא לאקרנים הפוליטיים עם תוכניות גרנדיוזיות וחלולות בתחום השיכון, הוא התחייב להביא את כספי המוסדיים לשוק הדיור, לבנות להשכרה, הפך לשר אוצר, ומה יצא לנו ממנו? כינים כן כינים. הוא הבטיח לגייס את החרדים לצבא, ומה יצא לנו ממנו? כינים, כן כינים. הוא הבטיח לצמצם את תקציבי הישיבות, ומה יצא לנו ממנו? כינים כן כינים, אותו דבר עם הליבה ועם כל הישג פצפון אחר שהשיג לכאורה ואשר חלף עם הרוח עם כינונה של ממשלה חדשה.
היו לו כמה הישגים קצרי מועד וקצרי ראות, אך בסך הכול תרומתו ותרומת מפלגתו היא שלילית בשלישית ותמשיך להיות כזו כל עוד היא קיימת.
הרבה כינים
ויש לנו עוד מנהיג מרכזי, עוד שר אוצר, כחלון, מנהיג אשר באמת מתאים למקהלות של שירה בציבור, איש נחמד וחייכן, איש אשר טוען לכך שהוא ביצע מהפכה בסלולר בעוד המהפכה בוצע על-ידי קודמו, השר אטיאס, ואשר דרש וקיבל בממשלה זו את כל הסמכויות שבעולם בעניין השיכון, ומה הוא מביא לנו? ממש כמו קודמו, הרבה הרבה כינים, כינים שקשה מאוד להדבירן כי הוא שוקד על הסתרתן מפני הציבור.
חברים, על-מנת להפוך את המדינה למקום שנוח ונעים יותר לחיות בו אין לנו כל צורך באנשים נחמדים מהמרכז, אנו זקוקים לכמה "בהמות" אשר יביאו את המהפכות ולא רק יקשקשו עליהן, הייתה לנו "בהמה" מרכזית אחת, שרון, והיא באמת השיגה (ויש חילוקי דעות עמוקים לגבי הכיוון של ההישג – ההינתקות) אך היא חריגה מאוד בנוף הפוליטי הישראלי, הגם שכאשר ה"בהמה" הושבתה, מתה המפלגה לחלוטין.
על-מנת להפוך את המדינה למקום שנוח ונעים לחיות בו נדרש מאתנו לזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה את הכוח הפוליטי המבוזבז לחלוטין של ה"מרכז" ולתת אמון אך ורק במפלגות בעלות עבר, בעלות שורשים, ואם נידרש בעתיד למדיניות "מרכזית" הדבר יבוצע באמצעות שת"פ בין ימין לשמאל, כפי שהיה בעבר.
ועתה מדברים על עוד כוכבים שעלולים ח"ו לרוץ לבחירות תוך שעוד ועוד מנדטים ניטלים ממפלגות העוגן, דבר שיביא לערעור נוסף של יכולת המשילות בישראל, מה שיביא עוד ועוד דחיות בפתרון הבעיות הפנימיות המעיקות על מרבית הציבור, בעיות הקשורות ביכולת של הילדים שלנו המשתחררים מהצבא להתפרנס בכבוד, לשכור דירה מבלי להתרושש, לקנות דירה מבלי למכור את נשמתם לאיילי הממון, ולהביא ילדים ולגדלם באושר וברווחה כלכלית.
הבלוריות והחיוכים ואולי גם הקרחות החדשות העומדות בפתח מאוד מפתות, קל ונוח להאמין בשטויות מרכזיות חסרות כל עתיד. אך די בהוכחות לעיל, הוכחות הברורות לכל בר דעת, על-מנת להבין שאת אמוננו עלינו לתת על-פי מאפיינים אידאולוגיים תוך יצירת שני גושים גדולים וכמה מפלגות לווין אידאולוגיות, ובהיות ה"מרכז" נטול כל אידאולוגיה על-פי הגדרתו, אין כל מקום שנבחר בו, אין כל מקום שניתן בו אמון, חבל על הכסף חבל על הזמן.
כינים אפשר לקבל חינם חינם ואין כל צורך לשלם עבורן כל כך ביוקר, באמצעות הצבעה בקלפי.

תאריך:  22/09/2016   |   עודכן:  22/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צנזורה על מע"מ אפס
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
16000עובדי בנייןמיומנים=כינים?
ע_הראל  |  22/09/16 23:37
 
- אם תצדק, אהיה הראשון להודות
ה.א  |  23/09/16 07:12
 
- אמן. שנה טובה גם לכם ל"ת
ע_הראל  |  23/09/16 15:44
2
איך שכחת את ההישג הענקי של
בני בנקר  |  23/09/16 13:36
 
- החכמתי,תודה. ל"ת
ה.א  |  23/09/16 16:35
 
- נ.ב. גם הקביעה של כחלון שיש
בני בנקר  |  24/09/16 11:09
 
- על בעלי דירה שלישית למכור זריז
ע_הראל  |  24/09/16 20:37
 
- מחירי הדיור לא יצנחו כי ל 70%
בני בנקר  |  24/09/16 23:44
 
- איךגורמים רבי כוח ימנעו צניחה?
ע_הראל  |  25/09/16 11:15
 
- נראה שאתה מת לצניחת מחירי
בני בנקר  |  25/09/16 13:33
 
- אין ספק שתהיה קריסה
ה.א  |  25/09/16 23:47
 
- אשרי המאמין,אני עדיין חושב
בני בנקר  |  26/09/16 12:38
 
- סיכוןקריסה33%>מכור דירה שלישית
ע_הראל  |  27/09/16 09:23
 
- אין לך מושג על מה אתה כותב.
בני בנקר  |  27/09/16 18:38
 
- זה לא תורם יותר מ3%לעליית מחיר
ע_הראל  |  28/09/16 00:08
3
דיווח שנתי חובה
הצדקנית  |  26/09/16 17:07
 
- חובת דיווחמס שנתי למי שלא שכיר
ע_הראל  |  27/09/16 09:39
4
המציאות
הצדקנית  |  27/09/16 16:55
 
- הודעה בעיתון=רק אם משתנה המועד
ע_הראל  |  28/09/16 16:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
נראה שלפיד אינו חותר למקום הרצוי לישראל, אלא מהמר על הקבוצה העוינת לישראל במפלגה הדמוקרטית, ובמיוחד בסטייט דיפרטמנט. "שיקום היחסים עם ארה"ב", הוא ביטוי צבוע לכוונה האמיתית: כניעה לעמדה האמריקנית המבקשת לנשל את ישראל מאחיזתה בגבולות ביטחון באיו"ש ומשליטה באתרים הלאומיים של העם היהודי בחבל ארץ זה
עמוס גלבוע
ראה זה פלא, הגל של מעשי הטרור התחיל לרדת ולרדת ונראה שבכל זאת הממשלה וצה"ל ידעו לטפל בו
ערן לרמן
מי שחושב שהוא יכול בשלב הזה של המאבק על קיומנו ועל מעמדנו בעולם לבזות את רוב מניינה ובניינה של יהדות ארצות הברית בלב שקט, מאיים בפועל על ביטחון מדינת ישראל! על הפרק עומדת שאלה שנוגעת למעמד הזרמים הלא אורתודוקסיים במדינת ישראל, הזדמנות היסטורית לצעד קדימה. אם נלך דווקא עכשיו שני צעדים אחורה נגרום לעצמנו נזק שלא נדע אחר כך איך לתקן אותו
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס מהדק את היחסים עם קטר ומתעלם ממפת הדרכים שגיבשו המדינות הערביות המתונות. יו"ר הרש"פ מעדיף פיוס עם חמאס על פני פיוס עם מחמד דחלאן
אברהם פכטר
7 נקודות של לפיד    שלושה אלופים - מעידים במשפט החייל מחברון    הסיוע ההיסטורי - מארה"ב    המופע ההזוי וההיסטרי של ברק. ליברמן - גיבוי לחיילי צה"ל    הסרטון של נתניהו    התנפלות גסה ובוטה של ח"כ גטאס - על פרס    לסיום חידה לבוגרי 5 יחידות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il