X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לא אתן לעקירת וגירוש אזרחים ישראלים מבתיהם ביהודה ושומרון, אדוני הנשיא, צבא זר שהוא הדבר האחרון החסר כיום לריבונותה של הרשות הפלשתינית, משמעו איום מתמיד על אזרחי ישראל
▪  ▪  ▪
ברק. ביקור ידידותי

כבוד נשיא ארצות הברית של אמריקה,
לכבוד הוא לי להיפגש עימך ואני מודה לך על ההזמנה הידידותית.
ראשית, ברצוני להודות לך על הסיוע הביטחוני הנדיב. מענק זה יש בו כדי לתת הגנה טובה לאזרחי ישראל ותרומה של ממש לכלכלתה ועל כך תודותיי בשם אזרחי מדינת ישראל.
תודה מיוחדת על עמידתה של ארה"ב באו"מ לצידה של ישראל בהצבעות גורליות בהן הרוב הטבעי למדינות ערב יכול היה לפגוע קשות בישראל לולא עמידתכם האיתנה.
ישראל וארצות הברית חולקים ערכים משותפים, אויבים דומים וחזון של צדק ושגשוג כלכלי לכל אדם באשר הוא אדם ללא הבדל דת גזע ומין.
כידידים מותר גם לחלוק ולחשוב אחרת. במיוחד כנבחרי מדינות עצמאיות המייצגות ציבורים שונים. עם זאת אני חש חובה לאומית להסביר את עמדתה של ישראל בנושא השנוי בינינו במחלוקת
הקיץ חלף עשור לגירוש יהודים מבתיהם בגוש-קטיף והפיכת האזור ל"יודנפריי" נקי מנוכחות צבאית ישראלית ומאחרון התושבים היהודים. לצערינו, הפך האזור למדינת חמאס, חשוכה קיצונית, מרוסקת כלכלית, שונאת נוצרים ויהודים מפלת מיעוטים ונשים ואינה מכבדת את החוק הבינלאומי. שתי מלחמות צבאיות "עפרת יצוקה" ו"צוק איתן" ומלחמה שנמנעה "עמוד ענן" הכניסו מיליוני אזרחים ישראלים למקלטים וישראל התמודדה בפעם הראשונה בתולדותיה עם עורף מאוים באלפי טילים ושיבוש החיים באפן קריטי כמו גם אבידות צבאיות ואזרחיות בישראל ובעזה.
שתי מדינות
אז ב-2006 בעזה, כמו היום, מרבית השטח הועבר כבר קודם לכן לידיים פלשתיניות וישראל שמרה לעצמה את ההגנה על אזרחיה ובידוק במעברים. הניסיון שנכשל הוכיח כי עצמאות וריבונות מדינית, חופש תנועה וקבלת סחורות מתורגמים הלכה למעשה לאיום צבאי. אין יכולת מעשית למנוע התחמשות צבאית ממדינה ריבונית ולפיכך לא אתן ידי בכהונתי למדינת חמאס נוספת לאורך גבולה המזרחי והארוך של מדינת ישראל.
הססמא הפשטנית של "שתי מדינות לשתי עמים" עושה עוול היסטורי עיוות מוסרי והיעדר יושרה אינטלקטואלית ולפיכך נועדה מראש לכישלון.
מבלי להתייחס אדוני הנשיא לשאלת הגדרת הפלשתינים כעם, נושא שכבן להיסטוריון מוערך אני מוכן לשים את ראשי אם יימצא ולו מטבע עתיק או כד פלשתיני אין ולא היה עם כזה. אך בנוגע לעם היהודי אני מבין היטב. ביישום הרעיון של שתי מדינות לשני עמים ימצאו אזרחיה המוסלמים של מדינת ישראל את עצמם במדינה הפלשתינית. הם יעברו טרגדיה אנושית וירידה ניכרת ברמת החיים בהעתקתם למדינה הפלשתינית אף אם כיום רואים עצמם כפלשתינים. סבל הומניטרי מקביל יהיה מנת חלקה של האוכלוסייה היהודית אשר חלקה נולדה וגדלה ביישובים מפוארים הקיימים עשרות שנים. לא אתן לעקירת וגירוש אזרחים ישראלים מבתיהם ביהודה ושומרון, אדוני הנשיא, צבא זר שהוא הדבר האחרון החסר כיום לריבונותה של הרשות הפלשתינית, משמעו איום מתמיד על אזרחי ישראל.
מייד עם חזרתי לישראל בכוונתי לקיים בפעם הראשונה משאל עם לתושבים הלא יהודים ביהודה ושומרון בדבר רצונם להפוך לתושבי ישראל או לעבור בתוספת סיוע נדיב לירדן עם רוב פלשתיני, לעזה עם שלטון עצמאי, לאירופה או לארצות הברית במספרים שתמצא לנכון לקלוט באישור הקונגרס.
לסיום, כעת שתתפנה יותר מעיסוקיך הלאומיים והבינלאומיים ברצוני להזמינך להתרשמות בלתי אמצעית מיקבי בנימין ממסלולי השומרון המרהיבים, בארץ התנ"ך בה סיפורי האבות שזורים בחזון הנביאים. שוב תודה לך אדוני הנשיא.

תאריך:  22/09/2016   |   עודכן:  22/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
איתן קלינסקי
לכו לראות את ההצגה "ההודאה" בתאטרון יפו    הצגה, המטלטלת את הצופה במשך שעה וארבעים דקות בעקבות תיאור התרחשויות בכפר טנטורה בשפלת החוף בשנת 1948
עמוס גלבוע
ראה זה פלא, הגל של מעשי הטרור התחיל לרדת ולרדת ונראה שבכל זאת הממשלה וצה"ל ידעו לטפל בו
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס מהדק את היחסים עם קטר ומתעלם ממפת הדרכים שגיבשו המדינות הערביות המתונות. יו"ר הרש"פ מעדיף פיוס עם חמאס על פני פיוס עם מחמד דחלאן
קובי מיכאל
הסכם החשמל שנחתם לאחרונה (ספטמבר 2016) מסדיר את החזר החובות הפלשתינים לחברת החשמל וכן את אחריות הרשות לגביית החוב עבור החשמל המסופק על-ידי חברת החשמל הישראלית וכן את אחריותה לתחזוקת רשת החשמל הפלשתינית ביהודה ושומרון.
אריאל י. לוין
הבעיה הגלובלית של הטרור האיסלאמי הקיצוני הודגמה השבוע במלוא חריפותה - בירושלים ובניו-יורק. אבל כל עוד ארה"ב תימנע מלהגדיר את הבעיה, היא לא תוכל להילחם בה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il