X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הרוסים ובשאר עברו בימים אלו לשיטת לחימה חדשה: לחימה באזרחים.מעשה אכזריות שטני שמקבל היתר מהעולם ה"נאור" שלנו
▪  ▪  ▪
שטניות [צילום: Syrian Civil Defense White Helmets via AP]

אם הייתי צריך לבחור ערב ראש השנה מה הוא הנושא הבולט ביותר, המזעזע ביותר, הבלתי נתפס בסיפור של האנושות בשנה זאת, הייתי בלא היסוס מצביע על העיר חאלב, העיר עצמה והעיר כמשל. דומני שבעולם לא מבינים, ואולי בכלל לא רוצים להבין, כי משהו חדש, משהו שיש בו רוע שטני, מתרחש בימים אלו. מהו? משטר אסד יחד עם הרוסים חדלו למעשה להילחם נגד המורדים. הם עברו להילחם נגד האזרחים, ללא כחל וסרק. גם בעבר המטוסים פגעו באזרחים, ועוד איך, אך זה היה לפחות במסגרת של לחימה נגד המורדים. עכשיו המטרה היא להרוס בחאלב המזרחית (הנתונה לשליטת המורדים) רובע אזרחי אחרי רובע אזרחי. דהינו, מפציצים ללא הרף את הבתים, את השווקים, את בתי החולים, את המבנים הציבוריים, את המים, את החשמל. היעד הוא לגרום לכך שהאוכלוסייה (ללא ההרוגים והפצועים) תעזוב את הרובע. כלומר, טיהור אתני למהדרין. זה נעשה גם בערים אחרות כמו בחומס וחמה. הרוסים עשו משהו דומה במלחמתם בצ'צנים, כאשר הפכו את הבירה גרוזני לאי של חרבות עם פגרי כלבים וחתולים. כאן, בחלב, הטרוף השטני מגיע לשיא: המשטר רוצה להרוג כמה שיותר אזרחים מבני עמו, ולהחריב כמה שיותר מנכסי עמו. כמובן שעולה השאלה אם בכלל היה דבר כזה שקוראים לו "עם סורי", או "עם עירקי". יכול להיות שאני טועה, אבל קשה לי להיזכר במאה ה-20, ובודאי במאה ה-21, ברצח כזה שמתבצע במלחמת אזרחים בתוך אותו "עם". ואנחנו בעשור השני של המאה 21, המתהדרת בזכויות אדם מעל לכל, המתקוממת נגד כל מילה בלתי ראויה נגד נשים, הרוויה באלפי עמותות הנשבעות למלחמה בגזענות ורמיסת כבוד האדם.
לא אנחנו
והעולם הזה שותק. סליחה הוא מדבר, הוא מכנה את מעשי הרוסים ברבריים, קורא לקרקוע מטוסים, ומדבר ומדבר ולא עושה כלום. זה תו ההיכר של העולם המתקרא נאור. תקפו שיירה של האו"ם נושאת ציוד לתושבי חלב. הרוסים אמרו: לא אנחנו. הסורים אמרו: לא אנחנו. אז מה עושה העולם, מה עושה מזכ"ל האו"ם? מצייץ ולא עושה כלום. והרוצחים הרוסים והבשארים כל כך מבינים את זה. הפודלים ינבחו, וטייסות המטוסים ימשיכו בשלהן.
באים ואומרים: מה אתה רוצה שארה"ב והמערב יעשו? אובמה, ובצדק!, לא ישלח חיילים אמריקנים ולא יתערב. הוא לא ישתגע. נכון. אבל לארה"ב ולמערב יש עוצמה "רכה", ועוצמה זאת לא מופעלת. היכן הסנקציות הקשות? לא צריך בשביל זה את מועצת הביטחון. שם רק מדברים. היכן הפעלת הארגונים האזרחיים בהפגנות, במחאות נגד כל מתקן רוסי. לא חסרים כלים של עוצמה "רכה". אבל כלום לא נעשה.
איך נאמר: כאשר הרוע מתחיל להשתולל, והאנשים הטובים שותקים, אזי הרוע מנצח ומשתלט. זאת המציאות ערב ראש השנה, צריך להפנים זאת היטב.
ומה הוא הדבר המצחיק? האמריקנים אכן נלחמים בראש קואליציה עולמית נגד ארגון שנקרא דאעש. הם כבר מפציצים אותו יותר משנתיים. וזאת לדעתי המלחמה הכי מטופשת. הארגון אינו מהווה שום איום על ארה"ב. לא פחות ולא יותר מכל ארגון טרור אחר, וחרף אכזריותו המוחצנת הוא דומה לתינוק מול השטניות של בשאר והרוסים. אז ככה זה בעולמנו הנאור: יש שעיר לעזאזל לכל הצרות. שמו דאעש, סה"כ הוא חלש ועליו ממטירים אש. על ענקי הרשעים ממטירים מילים. איך כבר אמרו: אוי לחלשים!!

תאריך:  29/09/2016   |   עודכן:  29/09/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
העיר חאלב והעולם הנאור
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לגזענים לא אכפת מהערבים
אהוד פרלסמן  |  29/09/16 13:51
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות העולם הערבי
יוני בן-מנחם
הנשיא המצרי א-סיסי מאיים להפעיל את הצבא המצרי כדי להרתיע את האופוזיציה מלארגן הפגנות המוניות נגד המשטר. במצרים גוברת המחאה החברתית על-רקע המצב הכלכלי הקשה, עליות המחירים, העוני והאבטלה
אלברט שבות
על שלושה עמודים העולם הערבי עומד: על שלטון פיקציה, על תקשורת פיקציה, ועל ערכי פיקציה; לאמת לא נותר מקום    האמת בעולם הערבי היא מיכשול שיש לצלוח
אריאל י. לוין
אדם שהכין פצצות עבור אל-קאעידה ולמד תעופה עם שניים ממחבלי 9/11 טען, שאיש הדת שגייס אותו, שוחח בטלפון עם אדם שאותו כינה "הוד מעלתו"
אודי דקל, אופיר וינטר
ההסכם הרוסי-אמריקני להפסקת אש בסוריה נכנס לתוקף בערב ה-12 בספטמבר    המשטר הסורי אומנם ברך על ההסכם, אך הנשיא אסד מיהר להכריז על נחישותו להשיב לשליטת המדינה הסורית את כל השטחים הנמצאים בידי "הטרוריסטים" ונמנע מכל הפגנת נכונות להיעתר לדרישות מתנגדיו לקידום רפורמה שלטונית
יוני בן-מנחם
אירן מנסה להתערב בבחירות הפנימיות בחמאס ולתמוך באסמעיל הניה התומך בחידוש הקשר עמה. בחמאס מכינים מסמך מדיני חדש שיחליף את אמנת החמאס מ-1987 הכולל אסטרטגיה ועקרונות המתאימים למציאות החדשה במזה"ת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il