X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שנאה בערב יום כיפור

כיפות?! במשטרה?!

הארץ מזועזע: "מתחזקת השפעתה של הדת במשטרה". אלו שיילחמו על כל זכות של כל הומו וידרשו אפליה מתקנת לערבים - יתחלחלו למראה דתיים שיבקשו גם לשרת את המדינה וגם לשמור מצוות לא יעזור להם. במלחמה הזאת הם מפסידים
▪  ▪  ▪
כאפייה או כיפה? [צילום: דוברות המשטרה]

דווקא בערב יום כיפור, מוצא הארץ לנכון לצאת בכותרת ראשית שכולה שנאה ליהדות ופחד מפני הדת. "עצות מרבנים ובית כנסת בכל תחנה: מתחזקת השפעתה של הדת במשטרה", זועקת הכותרת הראשית.
כותרת המשנה ממשיכה: "לצד עצרת החזרה בתשובה והקמת בית מדרש, נרשמו באחרונה מקרים שבהם שוטרים סירבו לצאת למשימות בשבת. אתמול מונה לארגון רב ראשי, שהצהיר כי לשוטר ושוטרת אסור להיות לבד בניידת". בתוך הטקסט - ואני מודה שלא קראתי את כולו - מדברים (בצורה אנונימית כמובן) קצינים בכירים לשעבר על כך שהמשטרה משכפלת את "מה שקרה בצה"ל ב-20 השנים האחרונות".
פשוט איום ונורא. במשטרה של המדינה היהודית משרתים יותר חובשי כיפות. אם היו להם כאפיות - זה היה בסדר גמור. אבל כיפות?! סרוגות?! במשטרה?! לאן נגיע? למפכ"ל דתי, רחמנא ליצלן? אופס, זה כבר קרה. זהו, ההשתלטות הדתית הצליחה.
אז יש שוטרים דתיים והם רוצים להתפלל, אז מקימים בתי כנסת. מסגדים - אהלן וסהלן. כנסיות - הידד לאב, לבן ולרוח הקודש. אבל בתי כנסת?! ועוד כאלו שמתפללים בהם?! תכף הם גם ירצו ספרי תורה וסידורים וחומשים! אופס, זה כבר קרה. זהו, ההשתלטות הדתית הצליחה.
והשוטרים הדתיים רוצים גם לשמור מצוות וגם לשרת, אז הם שואלים את רבני המשטרה כיצד לנהוג. והרבנים, שומו שמיים, אומרים להם מהי ההלכה! ואז שוטרים מבקשים ממפקדיהם לאפשר להם לשמור אותה! עכשיו אתם מבינים למה אין שוטרים ברחובות? כי הדוסים הללו הלכו לתפילה, והם לא מוכנים לעבוד עם שוטרות, ואת משחקי הכדורגל בשבת הם לא מאבטחים, והכל במצוותו של הרב!
לאן נגיע? לזה שהמשטרה תתפקד כמו הצבא?! אתם יודעים - צה"ל, הגוף הזה שנלחם עד חורמה בהטרדות המיניות ושאין בו שוחד ושאנשיו לא מכים אזרחים. שהרי כידוע, צה"ל אינו מסוגל לפעול ולמלא את משימותיו בגלל ריבוי חובשי הכיפות בכלל ובדרגי הפיקוד בפרט. עובדה: מדי יום יש סירובי פקודה, והחיילים הדתיים סירבו להשתתף בהינתקות, וכופים על החיילים החילוניים להשלים מניין. מה, זה לא קורה? טוב, זה בטוח עוד יקרה.
והכי גרוע: ממנים למשטרה רב והוא - תחזיקו חזק - אומר מהי ההלכה! יועץ משפטי שיגיד מהו החוק - כך צריך להיות. יועצת רמטכ"ל לענייני נשים, סליחה - מגדר, שתבהיר מהן הזכויות - כמובן. אבל רב?! שיביע דעה לפי השולחן ערוך?! אם יש לו זקן, אז לפחות שיהיה אימאם. ואם יש לו כיפה, אז שלפחות יהיה כומר. אבל גם זקן וגם כיפה?! מה יעשה המפכ"ל, שאמנם אין לו זקן (אלא רק שפם) אבל יש לו כיפה? למי הוא יישמע?
כנופיית הארץ ודומיה משוכנעים שהמדינה רשומה על שמם בטאבו. הם מאוד פלורליסטיים וליברליים - בתנאי שמדובר באנשים כמותם. הם יילחמו על כל זכות של הומו - ובאותו שצף-קצף יילחמו נגד כל זכות של דתי. הם ידרשו ספר היסטוריה שיספר על ה"נכבה" - ויזדעזעו מלימוד תנ"ך. הם ידרשו להנחיל ערכי שוויון - בתנאי שלא מדובר בשוויון לשומרי מצוות. הם ידרשו העדפה מתקנת ליוצאי אתיופיה ולערבים - ויתחלחלו מכל דתי נוסף שיצטרף למערכת.
למה? כי הם שונאים. והם מפחדים. כי יש כאן ציבור ערכי הולך וגדל, שרוצה לשרת ולא מוכן שיכלאו אותו בגטו. ולכן יש מפכ"ל דתי ויועץ משפטי לממשלה דתי והיה ראש מוסד דתי וסגן רמטכ"ל דתי. ויש יותר דתיים אפילו בתקשורת - לא כמו חלקם באוכלוסייה, אבל יש. ומהיכן זה מגיע? מעוד ועוד אנשים ששומרים מצוות או לכל הפחות מכבדים את המסורת. הכנופייה הזאת מבינה שהיא מפסידה במלחמה, אז היא שולפת כלים ששימשו ומשמשים אנטישמיים. יש לי הודעה: לא יעזור להם כלום.

תאריך:  11/10/2016   |   עודכן:  11/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כיפות?! במשטרה?!
תגובות  [ 17 ] מוצגות  [ 17 ]  כתוב תגובה 
1
מר לוין אין מגעיל ממך בשביל מה
מנחם לחיאני  |  11/10/16 11:39
2
רבנים
חוסיין אובמה  |  11/10/16 12:26
3
הקדמת מאד להכריז על "נצחון"!
פועה  |  11/10/16 12:53
4
הארץ כותב הרבה יותר מזה
הירונימוס  |  11/10/16 13:14
 
- שרץ איך אתה מעז להתחפש לבן
צורי  |  11/10/16 17:04
5
אלו שילחמו?
דור עלוב של כיפות  |  11/10/16 14:05
 
- המגיב שעלה מן הביב.
צורי   |  12/10/16 12:52
 
- קשקשן קטן
הדתיים לוחמים עלו  |  12/10/16 20:08
6
נורא,מינוי אדם דתי כרב ראשי
בני בנקר  |  11/10/16 14:17
7
אירן בתוספת יודו-נאציזם
שמין  |  11/10/16 14:18
8
הסיפור על השלמת מניין מטריד
gemny  |  11/10/16 17:54
9
הדת - אוסף הבלים ופולחנים
עזרא מנצור  |  12/10/16 10:22
10
אז למה צריך רב למשטרה?
גירש  |  12/10/16 11:24
11
אבירי "זכויות האזרח"
aesae  |  12/10/16 14:25
12
"כל זכות של כל הומו"
דנידגכדג  |  12/10/16 17:03
13
למה מערכת news1 מלבה שינאה?
אחד העם  |  13/10/16 19:55
14
הארץ הוא עיתון אנטישמי וזה כבר
גל2  |  13/10/16 22:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים עוג'ר
תקציב המילואים של היישוב הר אדר נדחה בישיבת המועצה ביום ב' 20.9.16, ברוב של חמישה חברים מן האופוזיציה נגד שניים מסיעתו של ראש המועצה מר חן פיליפוביץ'    מה משמעות הדבר? יש סבירות גבוהה לפיזור מועצת הר אדר בגלל ניהול כושל ומחפיר
יוני בן-מנחם
הפיגוע בירושלים מסמל את כניסת האינתיפאדה לשנתה השנייה במאפיינים חדשים. מסגד אל-אקצה ממשיך לשמש מקור השראה לגורמים קיצוניים לפעולות טרור נגד ישראל
קלאודיה רוזט
מזכ"ל האו"ם החדש: סוציאליסט חסר כושר ניהול    באפריל האחרון פרסם המשרד לביקורת פנים של האו"ם דוח המונה שורה של כשלים "קריטיים" של נציבות האו"ם לפליטים בתקופה שבה זו נוהלה על-ידי גוטרס
איתן קלינסקי
בימים שדם אזרחים נקיים וחפים מפשע נשפך כמים ברחובות ירושלים, בימים שנקטפים חייהם של אזרחים עוברים ושבים בלבה של העיר ירושלים דרושה מנהיגות אמיצה ולא קולות של דמים
עו"ד דפנה פישר, עו"ד שרון מאירי
הנפגעים בקריסת החניון ברמת החייל ובני משפחותיהם יכולים לקבל פיצוי על נזקיהם בכמה מסלולים של הביטוח הלאומי ובתי המשפט
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il