X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השידור הציבורי הגיע לסוף דרכו. בריחתם של אילה חסון ויעקב אילון ממנו היא רק ראשית המנוסה של שרידים נוספים מן הספינה הטובעת, המצפים כמותם לשעת-כושר הולמת לשרוד
▪  ▪  ▪
תאגיד השידור הציבורי

מי שעדיין משלה את עצמו שלשידור הציבורי נשקפת תקומה - מוזמן להציץ מחדש במראה. עריקתם של אילה חסון ויעקב אילון - שרידי כוכבי הערוץ הראשון - למחוזות השידור היותר-משתלמים, היא ראשית המנוסה מספינתם הטובעת. בעקבותיהם ילכו עוד שרידים נוספים, המצפים כמובן לשעת-כושר הולמת.
כי את האמת לא ניתן עוד להסתיר: השידור הציבורי ניצב בימים אלה על סף-קריסתו המוחלטת. שום זריקת-מרץ נוספת לא תחייה תאגיד שכבר מת. בחלונות הגבוהים כבר מנוי וגמור כי את המסך חייבים להחשיך בהקדם.
הטריאומוויראט
מה שהצליחה רשות השידור לבנות בעמל של עשרות בשנים - יורד במחי-יד אחת לטמיון. את מקומו של שידור אוביקטיבי - יתפוס בקרוב תאגיד סובייקטיבי, שיופעל כמובן בחסות השלטון, על-פי נורמות פוליטיות שקופות למדי.
חיסול עצמאותו של השידור הציבורי יבוא לידי ביטוי עם הקמתו של הטריומוויראט החדש, שיורכב מרשות השידור הגוססת מזמן, מגלי צה"ל הנאבקים כדי לשרוד, ומהטלוויזיה החינוכית המפרפרת מאוד. בקיצור: גוף שאיבד את שארית הכבוד.
הספין
אין זה עוד סוד שתאגיד השידור הציבורי נתפס בחלונות הגבוהים כשמאלני מדי, אם לא כמי שאוצר בקירבו פעילים של "שוברים שתיקה". זהו הספין הנוכחי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ושל עושי-דברו הפוליטיים, התומכים ברעיון ביטולו של התאגיד הציבורי, שהוקם בזמנו על-ידי נתניהו עצמו.
אין זה אלא ספין עלוב, שנתניהו חוזר ומשתמש בו מפעם לפעם, וזה בדיוק המקום להזכיר שלרצונם של בעלי האינטרס לרסק את השידור הציבורי העצמאי אין שום קשר לרעיון גיוונו של השיח ולנתינת ייצוג הולם לימין. גם לא נעשה כאן שום ניסיון לחיסכון כלכלי כלשהו, בהתאם לטיעונו המופרך של יו"ר הקואליציה דוד ביטן, אלא רק ניסיון ברור להשתלטות על התקשורת, ללא השארת כל שביב של ביקורת, חוץ מקיומו של "נאשא-קונטרול"..

תאריך:  23/10/2016   |   עודכן:  23/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק ליסק
האשמות חסרות שחר וניצול לרעה של החמלה הציבורית הפכו את הפלשתינים לקורבנות תמימים למרות שלהאשמות אין כל בסיס בעובדות
יוני בן-מנחם
התחקיר הפנימי של צה"ל על מחדל המנהרות ודוח מבקר המדינה החמור על מבצע צוק איתן מחייבים הקמת ועדת חקירה ממלכתית. הדרג המדיני בראשות נתניהו מנסה לגלגל את האחריות על צה"ל בעוד הוא עצמו לא הפיק את הלקחים ממלחמת לבנון השנייה
צבי גבאי
אם אנו איננו מייחסים חשיבות למורשתנו, כיצד נבקש זאת מאחרים, המשופעים בתעמולה פלשתינית ארסית, המתעלמת אף מהכתוב בספרי האיסלאם?
איתמר לוין
אני מאמין גם לקלינטון וגם לטראמפ. קלינטון נכנסה ביודעין לפוליטיקה מתוך ניגוד עניינים מובנה, טראמפ מצית דליקה בכל פעם שהוא פותח את הפה. אוי לו לבוחר האמריקני, שזו הבחירה שבפניו
אברהם הללי
הַמַטִּיף לִבְנֵי עַמּוֹ הוּא יֵטִיב אִם יִתְעַשֵּת וְיַטֶּה אֹזֶן וְיַקְשִׁיב לְזַעֲקַת הַנּוֹפֵל שֶׁעַצְמוֹ הִקְרִיב וְנָתַן לַמַּטִּיף לִחְיוֹת בָּטּוחַ וְיָצִיב. עַל אֶלֶּה נֶאֱמַר "טוֹל קוֹרָה מִבֵּין עֵינֵיךָ"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il