X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בחלוף החגים שוב יטרידו אותנו בעיות של קיום יומיומי. ביטחון ובטיחות, פרנסה ובריאות יהיו דאגות משותפות לכולנו. אז קדימה לדרך, ללא חת ומורא
▪  ▪  ▪
הפקקים חוזרים [צילום: פלאש 90]

"אחרי החגים" כבר אינה קלישאה. כמו בכל שנה, לעת הזאת, חוזר המרוץ המטורף לשגרת היומיום. העבודה מחכה, ועימה בית הספר, לאחר היעדרות ממושכת מהם. מרפאות עמוסות של קופות החולים ירחשו, מן הסתם, אזרחים מבוהלים, שירוצו להתחסן מפני פגעי השפעת השנתית, כדי להקדים רפואה למכה הצפויה, ומסדרונות בתי החולים, לא עלינו, שוב יתמלאו ב"עמך ישראל", שנפלו למשכב וזקוקים לטיפול.
זו השגרה בחלוף החגים - מעצבנת, לוחצת, וגם די מדכאת. נותר רק לחלום על החופש הבא, ו"נו, שיבוא כבר", בלא להמתין. אלא שהחלום מתמהמה ולא מתגשם, מחמת לוח-שנה המורט-עצבים. הטיסה אל מעבר לים, למרגוע ונופש, תיאלץ להמתין עד לקיץ הבא, בשל חורף מקפיא-עצמות ומצמרר, שדוחה זאת., על-אף תעריפים שצונחים למצולות, ולמרות השלווה והרוגע בחו"ל.
בהמתנה
גם הים, אללי, ייאלץ להמתין עוד למשך חודשים ארוכים, עד שסוף-סוף נחזור ונשובה אליו, מחמת חורף גשום וגלים סוערים, שידירו שחייה וצלילה רגועה. תחת זאת נסתגר בבתים חשוכים, כמהים לאור-שמש] בוששת לבוא. נתכרבל בשכבות מרובות של בגדים, ונייחל ל"טי שירט" קליל ונעים, שישחרר אותנו מעולו של החורף.
אחרי החגים שוב חוזרים למציאות - לפתרון בעיות של קיום יומיומי. ביטחון ובטיחות, פרנסה ובריאות - יהיו הדאגות המשותפות לכולנו. אז קדימה לדרך, ללא חת ומורא, ונעמוד בכבוד הראוי במשימות, כפי שעמדנו בהן בעבר.

תאריך:  26/10/2016   |   עודכן:  26/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורי שרגיל
שורשי הלענה של תנועות רודפות צדק ושלום    מפלגות השמאל הפוליטי בכל רחבי העולם התאחדו בדיוק כמו הפרולטריון של פראבדה כדי להעצים את מחאתם על פסק הדין ושיברו
אפרים הלפרין
לו הייתי משורר והייתי אומר לכל הנשים שבעולם "זהו זמנכן להסתלק/ חיינה היכן שתרצינה- אך לא בינינו/ זהו זמנכן להסתלק/ תמותנה היכן שתרצינה - אך אל תמותנה בינינו"
יוני בן-מנחם
שתי מערכות גדולות מתנהלות במקביל בסוריה ובעירק לשחרור חלב ומוסול מאימת הטרור האיסלאמי הקיצוני. גם אם יושג בהן ניצחון, דאעש לא ייעלם, בינתיים המרוויחה העיקרית מהמצב היא אירן
עמי דור-און
גדעון הוא פוליטיקאי היודע היטב, כי ללא המפלגות החרדיות והדתיות אי-אפשר להרכיב ממשלה. וזו כנראה הסיבה שהתיר לרעייתו הנמצאת על סף לידה, להתראיין לגיליון שמחת תורה של ידיעות אחרונות ולהצטלם בפרופיל מבליט בטן הריונית כשהיא מתוודה שגדעון הוא אהבת חייה והאיחוד אתו הוא "ממש נס"
דן ארידור
יישום גורף של עקרון הזהירות עלול להביא לתוצאות חמורות בהרבה מאלה שבא למנוע    לא אחת בוחרות חברות בינלאומיות לבצע ניסויים מתקדמים במקומות שניסויים אלה אינם מעוררים התנגדות ציבורית משמעותית, אם בשל תפיסת סיכון או נכונות לסיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il