X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ההצעה החדשה גם קובעת כי את החלל שנוצר ימלא "ספר הספרים האמיתי: הקוראן" נציג פלשתין באונסקו, המציא לארגון עדויות חדשות, לפיהן רבים מסיפורי התנ"ך הם "פיברוק של המאפיה הציונית" הקבלן שבנה את מקדש דגון של הפלשתים הודה באוזני תחקירני "בצלם": "שמשון לא היה גיבור, הגג היה מפל-קל"
▪  ▪  ▪
זיוף בלבד [צילום: מנדי הכטמן/פלאש 90]

מקורות יודעי דבר ליד ארגון אונסקו, טוענים בתוקף כי הארגון גיבש בימים האחרונים טיוטת החלטה חדשה בעלת אופי היסטורי-תרבותי, שנועדה לרצות את הפלשתינים ותומכיהם, שזעמו על העובדה שכמה מן המדינות שתמכו בהחלטה שאימץ אונסקו לאחרונה, לפיה אין לעם היהודי שום קשר לכותל המערבי ולהר-הבית.
המקורות הודו, כי טיוטת ההחלטה החדשה היא מרחיקת לכת אף יותר, וראשי הארגון מודעים לכך שהיא תגרום לסערה רבתי, כזו שעלולה גם לגרום ל"בעיות במימון תקציבו של הארגון" - כפי שהתבטא באכזבה אחד מחברי הוועד המנהל של הארגון, מה שלדבריו ייאלץ את קטר להגדיל את תרומתה בצורה משמעותית.
על-פי נוסח ההחלטה החדשה שכבר סוכם, יכריז ארגון אונסקו כי "ספר התנ"ך הוא זיוף היסטורי מונומנטאלי, ולפיכך על האנושות למחוק אותו מתודעתה ומן ההיסטוריה שלה, וגם "לבער כל זכר של התנ"ך מן הספריות הציבוריות, הארכיונים הלאומיים והזיכרון הקולקטיווי".
כדי למלא את החלל הכביר שיווצר, מציעה הוועדה המדעית שליד ארגון אונסקו, לקבוע כי "הקוראן והוא בלבד, ישמש מעתה ואילך כספר הספרים האמיתי של הקהילה הבינלאומית". כפי שנודע, הניסוח הזה הוא פרי הגותו של השייח' יוסוף אל-קרדאווי, מי שנחשב לגדול הפוסקים של העולם המוסלמי הסוני.
באתר האינטרנט של אונסקו, שאל אחד הגולשים, כיצד מתייעץ ארגון כמו אונסקו דווקא עם מטיף דתי קיצוני כמו אל-קרדאווי, שבדרשה אשר נשא ב-2009 ברשת "אל ג'זירה", הצדיק את אדולף היטלר ואת השואה תיאר כ"עונש שהטיל אללה על היהודים". השואל הזועם גם ציין כי אל-קרדאווי נמצא ברשימת המבוקשים של האינטרפול.
תגובת אונסקו: "השייח' אל-קרדאווי נמצא ראוי בעינינו לשמש כיועץ דתי אוביקטיווי מהמדרגה העליונה, לחוות דעתו בסוגיות הקרדינליות בהן התחבטנו".
פל קל
לכתבנו בפריז מקום מושב ו של מרכז הארגון נודע, כי במאמץ לשכנע את אונסקו כי ספר התנ"ך זויף, המציאו הפלשתינים למשרדי הארגון עדויות חד-משמעיות, שהבהירו כי רבים מהתיאורים המובאים בתנ"ך כוזבים לחלוטין.
כך למשל, טען נציג פלשתין (אונסקו החליט ב-2011 לצרף לשורותיו את הרשות הפלשתינית, וזאת בניגוד לחוקת האומות המאוחדות, הקובעת כי רק חברה באו"ם יכולה להצטרף לאונסקו - י.ר.), כי "עלילת הגבורה שבדתה המאפייה הציונית, אודות שמשון הגיבור, כאילו זה מוטט את מקדש דגון ("תמות נפשי עם פלשתים") - היא פיברוק, שכן הקבלן הפלשתי שבנה את המקדש, הודה באוזני צוות תחקירנים של ארגון "בצלם", כי בהקמת המקדש השתמש בגג שנבנה בשיטת פל-קל".
בידי הפלשתינים גם יותר מעדות אחת, משדה הקרב בתל עזקה, עדות המוכיחה כי דוד עשה בקרב שלו עם הענק הפלשתי/פלשתיני גלית, שימוש בנשק לא חוקי (קלע), שנאסר לשימוש באמנת ז'נווה! משפטנים ישראלים
הודו, כי פרשה מבישה זו תגרור את ישראל לבית הדין הבינלאומי לפשעי מלחמה בהאג. הפרשן המשפטי משה נגבי אמר, כי ייתכן שהמדינה תיאלץ לשלם פיצויים למשפחתו של גלית, המתגוררת במחנה הפליטים בלאטה.
ישראל הרשמית טרם הגיבה ליוזמה החדשה של אונסקו. לעומת זאת, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת, ח"כ איימן עודה, מסר כי בכוונתו לעתור לבג"ץ, בדרישה להוציא את התנ"ך מתוכנית הלימודים של משרד החינוך. בסיעת מרצ יש חילוקי דעות כיצד להגיב, אך היו"ר ח"כ זהבה גלאון סבורה כי "מרצ שותפה לדרישה לחשוף את האמת על הפרסום הקרוי תנ"ך, גם אם תוצאת החשיפה תפריך סופית כל קשר היסטורי הזוי בין העם היהודי לארץ ישראל".
מעתון הארץ נמסר, כי "העיתון חוגג, ורק בתום החגיגות תתפרסם תגובתו המפורטת, וזאת חרף מסע ההשתקה הברוטאלי של הממשלה הפאשיסטית".

תאריך:  26/10/2016   |   עודכן:  26/10/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אונסקו: "התנ"ך, זיוף היסטורי מונומנטאלי"!
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כשזרע ההגגי מדבר
הגוי..  |  26/10/16 11:19
2
הגעגועים לאפרים קישון רק
סניל  |  26/10/16 20:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עודד שרון
של הגבר בן החמש והדולציניאה הטהורה בת הארבע    שם, בין מבני הפח וצריפוני העץ של שכונת חף, חלפו ימי הראשונים    שם בין עצי ההדר, בחצרה של בעלת הבית הרשעה, ניצתה אהבתי הראשונה
רון בריימן
"היכונו לביאת השלום", מופע מצמרר של מקהלת בצל"ם, בני ציון לכו מכאן    התעוררתי שטוף זיעה, נשמתי בכבדות
מרדכי ליפמן
הבעיה בהופעות מעין אלה של מנכ"ל "בצלם", חגי אלעד, בפורומים בינלאומיים, איננה מתמצית רק באירוע לגופו, אלא בכך שהיא יוצרת מעגלים מתרחבים והולכים של תמיכה והזדהות בחוגים נרחבים הרבה יותר
ראובן לייב
בחלוף החגים שוב יטרידו אותנו בעיות של קיום יומיומי. ביטחון ובטיחות, פרנסה ובריאות יהיו דאגות משותפות לכולנו. אז קדימה לדרך, ללא חת ומורא
אורי שרגיל
שורשי הלענה של תנועות רודפות צדק ושלום    מפלגות השמאל הפוליטי בכל רחבי העולם התאחדו בדיוק כמו הפרולטריון של פראבדה כדי להעצים את מחאתם על פסק הדין ושיברו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il