X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
"צמד מוביל". שלי יחימוביץ' וחיליק בר בראש המפלגה. כשבעצם זו הנהגה משותפת של ארבעה. שלי יחמוביץ' וחיליק בר, ואראל מרגלית על הפיתוח. וידיו הנאמנות של גבי אשכנזי תשמורנה לנו הייטב על הביטחון
▪  ▪  ▪
חיליק בר, שלי יחימוביץ' [צילום: יוסי זילרגר/פלאש 90]

אין היום חלופה לביבי. ויסלחו לי כל תומכי לפיד, שמול ביתו הפגנתי שנה שלמה ובידיי שלט: "יאיר לפיד, השר להגנת האלפיון העליון", ושגם בכל נושא אחר הוא שבשבת ברוח כבן דמותו המשופשף יותר, נתניהו, ושהנה אך אתמול הוא היה בנו הנחרץ של מייסד מפלגת "שינוי", והיום הוא כבר מפריש חלה.
אין היום חלופה לביבי. ואין לי באמתחתי אדם אחד שיוכל להחליפו, אך יש לי דרך ששונה במאה ושמונים מעלות מדרכו, ועל יישום הדרך הזאת, אין הכרח להפקיד דווקא אדם מסוים אחד.
והרי כבר עשו את זה. ואפילו ממש-ממש לא מזמן. אלא שהליהוק אז היה נורא.
בוז'י וציפי. זוכרים? "צמד מוביל". שניים שהם הראש. אלא שכמובן הייתה זו בדיחה מקאברית ומחרידה להציב דווקא אותם מול מי שבימים ההם כולנו חשבנו שהוא אכן "מר ביטחון".
אבל הרעיון היה נכון. וזו הדרך ליצור חלופה שכל העם יראה כי אכן, היא ורק היא החלופה שתשיב את מדינת ישראל להיות מדינה הפועלת נחרצות, לשם שינוי, גם למען טובתם של גם הקטנים והנשכחים שבאזרחיה, תוך שעם זאת היא גם מגינה בנחישות, בלי שום הנחות, ואפילו אלף מונים טוב יותר מנתניהו, חד-משמעית גם על "החיים עצמם".
כי הנה אין וויכוח ששלי יחימוביץ' איננה שיפחתם של טייקונים. ועם הנחרצות, אולי הביצ'יות, שלה, היא תחלק את העוגה בארץ לגמרי אחרת בין הטייקונים לבין האזרחים הקטנים. אבל בצדק ישאלו אנשים: "רבאק, זאתי? זאתי היא שתשמור לנו על הביטחון?"
ומי יופקד כאן על קישרי החוץ? על גיוס המעצמות ללחץ על אבו מאזן שיסכים להסדר הוגן, שלא ייתן להם אפילו טיפה אחת יותר משייתן לנו, אבל יבטיח דו-קיום שהם ואנחנו נוכל לחיות עימו, וביום מן הימים, כאשר נגלה כולנו שיחסי מסחר וכלכלה עדיפים על יחסי מלחמה, אולי גם יהפוך למשהו שלפחות דה פאקטו יהיה כמעט שלום?
אני מציע לכך את מזכ"ל המפלגה. את חבר הכנסת מר חיליק בר. נראה שאת התפקיד הזה הוא נטל על עצמו כבר, באיזה אופן וולונטארי, חסר סמכות רשמית, הוא כבר עכשיו נטל את התפקיד על עצמו. וכשיהיה נציגה הרשמי, שר החוץ, של מדינת ישראל, הוא יעשה פלאים. ומי שמתבונן בו, בתבונתו, במסירותו לעם ישראל, בהדר השקט הבן גוריוני שלו, אין לו ספק שהוא יצליח, ושמדינת ישראל תצא נשכרת מפועלו, בענק.
ויכולתי להציע את ח"כ אל"ם בדימוס, עמר בר לב שיהיה לנו "מר ביטחון". כבנו של הרמטכ"ל חיים ברלב, וכמפקד אגדי של סיירת מטכ"ל, אין לי שמץ ספק שיתאים. אלא שמבנה גופו איננו מתאים. ומה לעשות שאת הסחורה מוכר לצרכן לא רק תוכנו של הקנקן, אלא גם מראהו. לכן צריכה המפלגה לגייס ולהציב כ"מר ביטחון" שלה את רב אלוף במי"ל מר גבי אשכנזי. ה"גולנצ'יק מספר אחד". שרק יעמוד בחזה מתוח מול הציבור ויאמר: "סרן נתניהו מבטיח לכם ביטחון ?" ויטפח אז בעוז על חזהו. "אני", יאמר, "אני אספק לכם ביטחון פי אלף !!!".
וחבר הכנסת אראל מרגלית יהיה על פיתוח הכלכלה.
"צמד מוביל". שלי יחימוביץ' וחיליק בר בראש המפלגה. כשבעצם זו הנהגה משותפת של ארבעה. שלי יחמוביץ. וחיליק בר. ואראל מרגלית על הפיתוח. וידיו הנאמנות של גבי אשכנזי תשמורנה לנו הייטב על הביטחון.
אם ארבעה אלה יהיו דמות פניה של מפלגת העבודה, זו תהיה חלופה נפלאה שהרוב המוחלט של אזרחי ישראל יבחר בה בלב שלם.
וגם לא יתחרט על כך.

תאריך:  20/11/2016   |   עודכן:  20/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
"צמד מוביל". החלופה לנתניהו
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
את מי אתה רוצה להצחיק ?
ארי כספי  |  20/11/16 11:42
2
מאחל לסמול להיתקע עם יחימוביץ'
ע_הראל  |  21/11/16 07:22
3
שני קוני למל?
ה.א  |  21/11/16 12:28
4
שני קוני למל?
ה.א  |  21/11/16 12:28
5
שני קוני למל?
ה.א  |  21/11/16 12:28
6
שני קוני למל?
ה.א  |  21/11/16 12:28
7
הומור טוב לבריאות
יוא"ב  |  21/11/16 17:42
8
עיצרו רגע והביטו בתצלום של
מפלגה בזוגות  |  21/11/16 19:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק מאיר
למה התמהמה? לשם מה היה צריך לעוד פנאי בסדום העומדת להיחרב, למה נכון היה לסכן נפשו כאשר לא יכול היה לדעת עם המהפכה של העיר לא תתרחש בעודו מתמהמה?
יעקב שטרכר
הוספת מכשיר של אג"ח צמוד מדד מחירי התשומה לדיור יכול לתחכם את השוק. יזמים בענף הבנייה יוכלו לקחת הלוואות צמודות למדד זה בעוד החוסכים המעוניינים בהצמדה למדד הדיור המתעתדים לקנות דירה יוכלו לבטח את כספם באמצעות מכשיר זה
מתי דוד
רשימה חלקית של יוצאי התחנה הצבאית לאורך השנים שאת שרותם הצבאי עשו בגל"צ - גיא זהר. בנו של עו"ד אלי זהר; קרן נויבך. בתו של אמנון נויבך; גיא פינס. בנה של ציפי פינס; עמליה דואק. בתה של העיתונאית נחמה דואק; דפנה ליאל. בתו של אלון ליאל ועוד
רפי לאופרט
טראמפ הוכיח כבר עכשיו, בתוצאה שהשיג ובתגובות של הרחוב הניאו-סוציאליסטי שהיה הגרעין הקשה של מחנה סונדרס ושל המפלגה הדמוקרטית, בניגוד למה שמקובל לחשוב, שהאיום הגדול ביותר על הדמוקרטיה הוא השמאל הקיצוני
ראובן לייב
לפחות על גבי הנייר מייצג, אומנם, ה"אאוטסיידר" הזה את המפלגה הרפובליקנית, אלא שלדברי ההיסטוריון והעיתונאי גד נחשון מניו-יורק, הוא הקים למעשה מפלגה בעלת חזות חדשה בתכלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il