|
תאריך:
|
23/11/2016
|
|
|
עודכן:
|
23/11/2016
|
|
1 |
|
|
יש חופש דיבור לכל איוולת בבית ספרנו, אך אין זכות דיבור לבורים ועם הארץ אף שהם מתהדרים בגלימה שחורה של בג"צ, וגם לא לאנלפבית ה.א שאינו מבדיל בין הלכות למעשה - לבין הסוגיות העוסקות בהיגיונה הפנימי מאידך של התורה, שהן רק שאלות תיאורטיות והתשובות עליהן הן תיאורטיות, ואין להן שום משמעות הלכתית מעשית לגבי האדם מן השורה (מחקר טהור)!
§¥§¥§
ברור מאידך מדוע ה.א מתחנף לגלימות השחורות, כי זו תקוותו בחייו העלובים לתפוס איזה ג'וב מרופד ונקי במשרד המשפטים ו/או באסכולת השיפוט הרקובה!
§¥§¥§
ובחזרה לתורה אתן 2 דוגמאות, ומהן אשליך על נושא הרב קרים ואשת יפת תואר; דוגמא 1 היא בשר וחלב, אז יש להבדיל בין מגוון הלכות למעשה (הפרדת כלים וזמני הפסק בין בשר וחלב וכו') שמחייבות כל יהודי - לבין השאלה התיאורטית / פילוסופית מדוע מצאה זו התורה לנכון לאסור, שעה שמותרים בשר וחלב לחוד?
§¥§¥§
ובכן לשאלה הזו יש תשובות גם כן תיאורטיות, שבעצם הן בבחינת "סתם רציתי לדעת" ואין להן אף משמעות מעשית, ולא מחייבות איש (וכי אנו מסוגלים לגלות את מחשבותיו של בורא עולם בוודאות אל עומקן?)!
§¥§¥§
דוגמא 2 היא ייבום וחליצה; ושוב איני מדבר על הלכות מעשיות לביצוע בפועל שמחייבות כל יהודי/ת, אלא רק על שאלה תיאורטית גרידא; הרי אשת האח אסורה גם בחייו של האח וגם במותו (מדין העריות), וכיצד נתרץ את הפרדוקס - שכאשר האח מת ללא שום צאצאים, אז פתאום אשתו מותרת לאח כי יבוא אליה - ולהחיות ממנה זרע על שמו של האח המת?! פתאום זו מצווה?!
§¥§¥§
וכאן לא אכנס לתשובה התיאורטית, רק אציין כי חכמי התורה ביטלו לחלוטין את הייבום בדורות האחרונים - זאת לטובת פתרון החליצה באופן בלעדי, בנימוק כי התנאים להעדפת ייבום לכתחילה כבר לא מתקיימים יותר (ולא יכולים להתקיים בדורנו, משום שב 99.999%
מהמקרים אין האח החי מכוון בייבום בתמימות לשם מצוות קיום זרע לאח המת באמת, אלא עושה שיקול אנוכי האם האלמנה מספיק יפה כדי להסתבך למענה ולקחתה בתור אישה נוספת?)!
§¥§¥§
ועל אותו משקל, הרב קרים כאשר דיבר על התנאים המחמירים שבהם הותרה אשת יפת תואר בימי קדם (כולל להמתין חודש ימים ועוד הגבלות נוספות לפני שנוגעים בה) - הרי הוא קבע אוטומטית כמובן מאליו (וגם דאג להסביר בפיו בהמשך במפורש) - כי התנאים הללו לא מתקיימים יותר (ובעצם לא יכולים להתקיים יותר בדורנו), ומכאן ברור לכל כי אשת יפת תואר אינה מותרת יותר בימינו חד וחלק, כלל ועיקר!!!
§¥§¥§
וכך נותרנו עם אסוננו, כי בורים ועם הארץ בגלימות שחורות שולטים בנו למרות שאיש לא בחר בהם, ואילו ה.א האנלפבית מוריד אותנו לתחתיות חושך וצלמוות של פרימיטיביות ושפל האינטלגנציה.
§¥§¥§
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
|
|
|
על אף הג'ורה המלוכלכת שלך אני אתייחס. יש אולי לרב קרים נסיבות מקלות אם הכשל הלו היה כשל חד פעמי. טומי לפיד החרדי כשל שוב ושוב, בית המשפט השווה את התעמולה שלו לתעמולה הנאצית, ואותו בג"ץ לא הרחיק, לא מתפקיד שר המשפטים, ולא מתפקיד יו"ר יד ושם, ןלעומתו הפה של רב קרים הוא נופת צופים. בג"צ לא חייב את לפיד "לחזור בתשובה", בג"צ אמר שיש לו "כישורים מיוחדים" אלק. (כישורים אנטישמיים מיוחדים, זה נכון) כלומר בג"צ הוא ודאי מוטה, אבל אנחנו בימין, חייבים לשמור על עצמנו גם אם הבג"צ חולה קצת, ואפילו אם הוא חולה הרבה, ותפקידנו להבריא אותו ולא לשפוך את התינוק עם המים. מאיש ציבור כמו הרב קרים מצפים לעשות שיקולים של יחס עלות תועלת. הדיון התאורטי אינו חובה, ודאי לא דיון תיורטי בנושאים הנדונים, ודאי וודאי לא דיון תאורטי פומבי, אם הנזק הצפוי מאותו דיון תיאורטי גדול עשרות מונים מהתועלת שבו אז לא מקיימים אותו, וודאי שכך מצפה מאתנו ההלכה, ההלכה מצווה אותנו לחיות אתה, ולא לשרוף אותנו ואת סביבתנו אתה. ההתייחסות היא כאמור על אף הג'ורה שפתח המגיב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
תלמיד "דעתן" וחרוץ שאל שאלה תיאורטית לפני 14 שנה (אולי באינטרנט), והרב התנדב לענות לו (נדמה לי כאדם פרטי באותה עת, כי הרב קרים עזב פעמיים ושוב חזר פעמיים לשירות, פעם בתור סא"ל בצנחנים ופעם בתור אל"מ מספר 2 ברבנות הצבאית עד היום) - כאמור תשובה תיאורטית; לכן ברור לי כעת כי צדקתי כאשר לעגתי לך (ולשופטים בגלימות השחורות) על בורותכם הבסיסית, דווקא כי אינכם מבדילים כאמור בין פסיקת הלכה למעשה - לבין השאלות והתשובות התיאורטיות!
§¥§¥§
לכן במקום להעליב אותי (ג'ורה) היה עליך להודות לי לאמור "מכל מלמדיי השכלתי", ועובדה שאתה מבדיל כעת בזכותי בין הלכה מעשית לבין שאלות תיאורטיות!
§¥μ¥§
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
2 |
|
|
לא האקטיביזם הדיקטטורי המטורף של בג"צ מפריע ל~ה.א, להיפך! הוא דורש מבג"צ להוציא להורג אנשי ציבור שלא מוצאים חן בעיניו של ה.א - ובלבד שבג"צ יעשה צדק בכך שיוציא להורג (במידה שיוויונית) אנשי ציבור מימין ושמאל, בלי צורך אפילו לתת להם צ'אנס בכלל, להבהיר או להטעים או לתקן קצת את דבריהם!
§¥§¥§
למעשה בג"צ יכול לצאת לחופשה ללא הגבלת זמן, כי ה.א יכול (בתור שליח בית הדין) לתפקד בתור התובע גם השופט, התליין וגם הקברן של אנשי ציבור (שחטאו בלשונם לדברי ה.א), והרי הוא מבטיח "צדק מוחלט" - כאשר ה.א יוציא להורג במידה שווה את מפקד סיירת צנחנים בעבר (ומס' 2 ברבנות, הרבצ"ר המיועד) הרב אייל קרים המזוהה בתור "ימין", ומצד שמאל אין בעיה ל~ה.א להוציא להורג למשל את טומי לפיד בתור עונש "סביר" על כך שוועדת הבחירות המרכזית פסלה פעם תשדיר בחירות מסוים של מפלגתו (ששכחנו שמה)!!!
§¥§¥§
שנאמר "אל נקמות הלפרין אל נקמות הן יופיע"! והנה תורת "עין תחת עין" של ה.א (הציטוט המדוייק): [איש ציבור שנכשל חמורות בלשונו הולך הביתה, חד וחלק, ואינו ראוי יותר לשמש כאיש ציבור. אין ענישה על לשון חולה, אלא ענישה של הליכה הביתה, עדיף בבושת פנים, ולכן גם אין דרך חזרה].
§¥§¥§
אז היבנת את עובדות החיים, מר ברוך!? כאשר התליין ה.א תופס פיקוד, אז פשוט אין דרך חזרה (ויש בהחלט בושת פנים), השם ישמור ויעזור.
§¥§¥§
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
כאשר בורים ועם הארץ מתנכלים לצדיק, מפקד סיירת צנחנים ותלמיד חכם ירא שמיים למופת - עד כדי רצף וביזיון התורה וחילול השם, אז כולנו חלילה נסבול (מה לעשות, הרי גם בפרשת השבוע מי שמתנכל לאברהם ויצחק צדיקי הדור - חוטף משמיים)!
§¥§¥§
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
|
|
|
לא בכולם אפשר להתגאות, יש אפילו כאלה שצריך להתבייש בהם, גם בעת צרה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
לא בכולם אפשר להתגאות, יש אפילו כאלה שצריך להתבייש בהם, גם בעת צרה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ה.א |
|
|
|
|
|
זו כל המטרה של המאמר שלך!?
§¥μ¥§
הלוואי יזרקו לך איזה עצם,
But I doubt it!
§¥§¥§
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ע_הראל |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס ממשיך להכין את פרישתו מהחיים הפוליטיים ומנסה לשלב את שני בניו בהנהגת פתח. החלטתו מעוררת ביקורת רבה נוכח העובדה כי השניים הינם אנשי עסקים ללא רקע פוליטי הנתפסים ברחוב הפלשתיני כמושחתים
|
|
|
|
|
|
רועי אורן
אין ספק ששילובן של נשים בתפקידים קרביים בצבא הוא צעד נכון ואפילו הכרחי, אך הוא צריך להיעשות במסגרת של תוכנית כוללת, ולא על-ידי שימוש ברגש תוך התחשבות בנשים הפמיניסטיות
|
|
|
|
|
|
איתן קלינסקי
אורלי וגיא לא מצאו לנכון לאתגר את דוד ביטן ולהעלות בפניו עובדת חיים, שאנחנו אלו שבאנו למזרח, בו קריאות המואזין לתפילה הן חלק מהנוף היפה של הארץ הזו
|
|
|
|
|
|
יפעת גדות
מהר מאוד הסתבר כי אין אנו עוסקים בפלילים, והיועמ"ש אולי יבדוק את נושא ניגוד האינטרסים הגיע הזמן שהתקשורת תהיה יותר זהירה בהבאת אינפורמציה לא בדוקה
|
|
|
|
|
|
עו"ד ורו"ח רמי אריה
פרשנות שגויה של ביטוח לאומי מובילה לחיוב בדמי ביטוח בגין רווחי חברות משפחתית
|
|
|