X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נתן זהבי, הידוע בשפתו הבוטה והלוחם אשכרה למען הנדכאים והמסכנים, היה אורח פורום מאג'די ביום שיש האחרון (9.12.2016) המסר שהקהל יזכור מהמפגש הוא "תקוות שחורות" כשם ספרו החדש שיצא לאור לאחרונה
▪  ▪  ▪
זהבי. למען העשוקים [צילום: משה שי/פלאש 90]

"אני היום על תקן נביא זעם. אנו המדינה הכי צעירה בעולם המערבי ויש בה כזו כמות של שחיתות, פשע צביעות ובעיקר אלימות מכל סוג, שלא נראה לי שהמדינה תמשיך להתקיים לעוד הרבה זמן".
במפגש ב"מסעדת מאג'די" בכפר סבא נכחו קרוב ל-50 איש שוויתרו על שנת הצהרים והגיעו להקשיב להגיגיו של זהבי שדרן הרדיו העיתונאי והסופר. הוא החליט הפעם שלא ידבר על פוליטיקה והתמקד בנושא ההטרדות והפגיעות המיניות שתפסו בשבוע האחרון תאוצה רבה לחשיפה בתקשורת.
זהבי: "אנו לא מדינה סוטה אך יש בה אנשים סוטים". הוא החל למנות את כל המקרים שהתפרסמו לאחרונה בעיתונות החל מ"נשיא בית המשפט המחוזי החרמן בנצרת", המשיך עם גיל שפר ראש לשכתו לשעבר של ראש הממשלה, הרב אליעזר ברלנד, ראש עיריית אור יהודה, תת-אלוף בוכריס "הגיבור הלאומי והצדיק", והמקרה של החייל ארד אביטל שסיפר בפנים גלויות בתוכנית "המקור" על תקיפה מינית על ידו ממפקדו.
מניאק
את חלק מעורכי הדין מכנה זהבי נבלות. "אני לא יודע מי פושע יותר מצחין, העבריין או העורך דין שמייצג אותו. יש כל כך הרבה עורכי דין נבלות, מה זה נבלות שבהרבה מקרים הם שותפים עם מי שהם מייצגים".
מה ש'הורג' את זהבי זה עבירות המין בילדים. "רק לאחרונה התפרסם כי בנתיבות נעצר בן 83 שפגע מינית בילדים בני 13-8. דמיינו סבא או סבא רבא שאתם מכירים פוגע מינית בילד בן 8. זה מחליא"!
זהבי יודע על מה הוא מדבר. בגילוי לב נדיר הוא מספר על 2 חוויות שעבר בילדותו. "יש לי רגישות מיוחדת לפגיעה בילדים. הייתי בן 11 והדבר התרחש באוטובוס בקו 12 בתל אביב. האוטובוס היה ריק ואיש מבוגר התיישב על ידי. היה קיץ. הייתי במכנסים קצרים. האיש דחף את ידיו אלי. קפאתי, למרות החום. ניצלתי את עצירתו של האוטובוס בתחנה ונמלטתי". אירוע נוסף חווה זהבי באולם קולנוע בהצגה יומית.
"מניאק" הוא ביטוי שזהבי אוהב להשתמש בכינוי "הרעים" בסיפוריו. בדוגמה שהוא נתן לאי האמון שנוצר לאחרונה בפרקליטות הוא אומר: "כבר לא יודעים מי יותר מניאק. עו"ד רונאל פישר המניאק, הקצין הבכיר או הפרקליטה"?
למרות היותו איש שמאל מובהק הוא סיפר על אהבתו הרבה למנחם בגין איש הימין. "אני שנחשב בעיני רבים קומוניסט, שמאלן ובוגד, יש לי הערכה רבה לבגין שהיה יהודי יקר, ראש ממשלה אמיץ מאין כמוהו. היה אידיאולוג ישר דרך והגון... אני לא רוצה לעשות השוואות להיום. זה לא יהיה פייר (הוגן)".
בספרו "תקוות שחורות", 38 סיפורים אותם ליקט זהבי חתן פרס סוקולוב לשנת 2000, בהם הוא מספר על היחס המשפיל של הממסד לבעלי מוגבלויות, לזקנים, לניצולי שואה ולעוד דמויות בשולי החברה. "אני צועק את זעקתם של העשוקים כי אין הרבה סופרים באצולה של הספרות העברית שזה בכלל נוגע אליהם. מישהו חייב להביא את הזעקה הזו ואני זועק אותה לא רק בסיפורים, אלא גם בטיפול באותם מסכנים לאחר שאני מסיים את שידוריי ברדיו".

תאריך:  12/12/2016   |   עודכן:  12/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
בישראל נוהגת שיטת משפט אדברסרית, אשר משמעה העיקרי שהשופטים הם פסיביים, והם דנים רק במה שמובא בפניהם    ומה אומר שופט עליון שבעליונים פסיבי שבפסיביים? הוא אומר "תעתרו לתקציב לזכויות חברתיות"
שלמה פרלה
חיל-האוויר הרוסי הגביר בחודשים האחרונים את טיסות הסיור שלו באזורי האוויר של סקנדינביה ושל מדינות נאטו    רוסיה מקציבה אחוז גבוה מהתוצר, 4.5%, לצרכי הגנה שזה יותר מכפלים מאשר חברות נאטו האירופיות
שמעון רחמים
על "חוק ההסדרה" ועל עמונה או על תמימות ועל היתממות    החטא הקדמון: אי-החלת הריבונות המלאה על השטחים ששוחררו במלחמת המגן של "ששת הימים"
מתי דוד
המערב הדמוקרטי הפגין חולשה ופייסנות, ללא תגובה ראויה, כלפי הטרור האיסלאמי. הפייסנות המערבית גרמה להמשך התעצמות האיום האלים נגד חופש הביטוי. מנהיגי המערב האינטלקטואלים בחרו בתגובות מעורפלות ובמסרים דו משמעותיים
רועי אורן
את הבחירות בארצות-הברית הכריעו כנראה שני דברים: הפצת ידיעות שקריות ברשתות החברתיות, ומעורבותו העמוקה של הקרמלין במוסקבה כדי להבטיח את ניצחונו של הנשיא הנבחר דונלד טראמפ    מדובר בעבירות קשות שאזרח רגיל היה כבר נשפט עליהן ונשלח למאסר ממושך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il