X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: מבט חיובי על הסקר העוסק ביחס החברה לבעלי מוגבלויות בית המשפט עומד בהצלחה במבחן בוזגלו לוחמי האש מותג ראוי ולקינוח מכתב לשחקנית אדל
▪  ▪  ▪
ראויים למותג החדש [צילום: AP/Rich Pedroncelli]

מיוחד במינו
אחרי שקיטרנו בצדק על ממצאי הסקר בנושא היחס לבעלי מוגבלויות, הגיעה השעה לראות גם את חצי הטבלה המלאה.
אז ככה: נכון שמחצית האוכלוסייה הישראלית מסתייגת מזוגיות עם נכים. אך מצד שני הבשורות הטובות הן שהמחצית(!) השנייה תומכת בזוגיות זו. יתרה מכך, רוב רובם של הישראלים סבורים שהקהילה החריגה היא קהילה חמה, וחשים אמפתיה כלפיה, וכמעט כולם מוכנים להיות שכנים של בני הקהילה. דומני שמדובר בהתקדמות משמעותית.
כך גם מהממצאים השליליים אנו למדים שלמעלה משלושה רבעים מהאוכלוסייה סבורה שאין להפלות חריגים, ולמעלה ממחציתה שאין להתבדח על חשבונם.
בואו ניתן אפוא צ'אנס לממצאים החיוביים בסקר, כנתונים מעודדים הממנפים ומאתגרים את החברה הישראלית לשיפורים נוספים ביחסה אל בעלי המוגבלויות. ובא לציון גואל.
מבחן אח"מ
אין ספק שבכל פסקי הדין, שהיו לאחרונה ובשנים האחרונות, בית המשפט עמד בהצלחה במבחן בוזגלו, והפעם מהעבר השני של המתרס. בית המשפט לא היסס לשלוח למאסר שועים, שרים, ראשי ערים וראשי ממשלה שמעדו (אולמרט, זוכרים?). למועדון המפוקפק הזה הצטרפו גם טייקונים ואילי הון, וביניהם הדנקנרים (דני ונוחי).
בכך הוכיח בית המשפט קבל עם, עדה ועולם, שכולם שווים בפני החוק, גם אם מדובר באח"מים ואישי ציבור בכירים מהשורה הראשונה. אם הם עוברים על החוק, כדין כל אזרח, הם לא יימלטו מהדין ומהמאסר המצפה לפיתחם, למרות ההשפלה במעמדם הגבוה. בצד המסר לשוויון, אי-חסינותם מפני החוק מהווה עבורם אלמנט הרתעה מובהק. ובא לציון גואל.
לוחמים אמיתיים
לוחמי האש היקרים!
עם ישראל מצדיע לכם על פעילותכם מצילת החיים בימים כתיקונם, ובמיוחד בגל השריפות המתמשך האחרון. כמי שעמדו בלי הפסקה על המשמר ועשו לילות כימים בחזית הלהבות כדי להציל חיי אדם, וגם בתים, במידת האפשר, הוכחתם עד כמה אתם ראויים למותג החדש שלכם, לוחמי האש, שהוענק לכם בעקבות מחדל אסון הכרמל.
אין ספק שהמותג החדש מעניק מוטיבציה, רוח קרב, גאוות יחידה, נחישות ודבקות במטרה. אכן, למרבה הצער במשימה הלאומית הבוערת, שעימה נאלצתם להתמודד הפעם, עמדתם בהצלחה מיטבית בכבוד ובגבורה ללא פשרות והצדקתם את התואר.
לא פחות חשובה היא עבודת החוקרים שבכם, לאיתור גורמי השריפות, כדי למנוע את השריפה הבאה. מדובר בעבודה מאתגרת ומרתקת, שגם בה כדרככם אתם עומדים בכבוד. וכך בעקיפין השגתם משימה לאומית ביטחונית נוספת בגל האחרון - טרפוד טרור האש הלאומני שהסתיים תודה לא-ל, בניגוד למזימת המציתים, בלי נפגעים בנפש. ובא לציון גואל
מכתב לשחקנית אדל
אדל היקרה,
אני מצדיעה לך על מעשך האצילי והאנושי מציל החיים - תרומת מוח עצם לחולה אנוּש. בכך נכנסת להיכל התהילה האמיתי בריאליטי של חיינו (ולא זה שעל המסך) - מעשים טובים, שהם כרטיס הביקור שלנו בעולם הזה.
גם סלבריטאים וכוכבים הם בראש ובראשונה בני אדם. ואכן, לא מעטים מהם, המכבדים את עצמם, עוסקים בהתנדבות ובמעשי צדקה וחסד. ולא רק בארצנו הקטנטונת, אלא אפילו במדינת הזוהר, עיר הסרטים הוליווד. והנה, גם את בגילך הצעיר הצטרפת למועדון המכובד ובתרומה אמיצה במיוחד.
כל הכבוד לך שאת מתעלמת מהתגובות המרושעות ברשת על תרומתך ההומניטרית. די לרדת עלייך! אין ספק שאת משמשת מודל לתרומת השתלה לא רק לנערים ולחיילים, אלא לעם ישראל, בכלל, ולקהילה הידוענית בפרט. ואכן, כמה משמח הנתון ששיעור ההיענות של הישראלים להשתלה המדוברת עומד על 94%, וכי ישראל היא מובילה עולמית בתחום, כמו גם שיעור ההצלחה הגבוה.

תאריך:  11/12/2016   |   עודכן:  11/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ציפי לידר / Tzipi Lider
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ראובן לייב
הדברים אמורים ברעה חולה שיש לעקרה במהרה מן השורש. כשם שאין זה מן הצדק להעניש בן-אנוש בהעדר הוכחות מוצקות לאשמתו - כך אין זה מן הדין להקל בעונשו של עבריין רק בגלל התנהלותו העצלנית של המערך המשפטי
ראובן דינור
אוהדי הפועל באו תמיד באהבה לקבוצה ללא דרישות מוגזמות של מרוץ לאליפות מדי שנה. כאשר הציפיות הן לא בשמיים והשחקנים נעטפים באהבה גם לא סיום עטור בנזר אליפות, לפתע קריסה בדמות הקפאת הליכים היא בלתי נתפסת
יוני בן-מנחם
מרואן ברגותי וג'בריל רג'וב מתמודדים על תפקיד הסגן ליו"ר תנועת פתח    עבאס חושש מלמנות את ברגותי לתפקיד בגלל התנגדותה של ישראל    מאידך-גיסא הוא מודאג מהחתרנות של רג'וב
ישראל רוזנבלט
בספר חדש מגלה יועצו המדיני ד"ר ז'ק נריה, כי "שערותיו של רבין סמרו" כאשר הביאו לו אנשיו של פרס את סיכומי שיחות אוסלו (רבין: "אלמלא התוספות שהכנסתי, ההסכם היה בגדר אסון לאומי"). "רבין רצה באמצעות הביטחון להשיג שלום ולא להפך כפי שאומרים היום. התפתח מיתוס שלא מתאים למה שרבין היה". משטרת המחשבות האדומה כועסת נורא.
משה גולדבלט
כיום יש יותר פעילי ימין שומרי דת ומסורת מחוץ למחנה הפוליטי של הציונות הדתית מאשר בתוכו    הציונות הדתית מתאפיינת מזה שנים בתחושת "אתה בחרתנו" וזו קיימת ביתר עצמה בצד הטהרני יותר שלה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il