|
1 |
|
אלברט- |
|
אבנר צפוני | 14/12/16 08:08 |
|
|
לא יפה לשקר.
# אתה לוקח את השם "שלום עכשיו" ובונה עליו פרשנויות.
אף אחד לא חושב שאפשר להשיג שלום כרגע (היום ? השבוע ? החודש ? השנה ?)
# "לא מענין אותי מה היה או מה יהיה "- סתם שקר גס.
# הגישה של השמאל- יש לעשות כל מאמץ כדי לקרב את השלום,לקדם הסדר,להושיט יד,להפוך כל אבן במאמץ הזה- דבר שכמובן לא נעשה כלל ע"י נתניהו.
# ואיך תרגיש כשילדיך ונכדיך יצאו למלחמה שהפוליטיקאים לא ניסו כלל למונעה ? |
|
כתובת IP: |
212.143.217.205 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר צפוני |
|
|
|
|
|
ברור לחלוטין ממה שכתבת שאתה מאמין שאם נהפוך כל אבן יהיה שלום....
נראה לי שלא היית פה אחרי שפרס והפודלים שלו יחד עם רבין הפכו כל אבן כדי להגיע להסכם אוסלו ומה היה כאן אחרי שנחתם ההסכם...."ממש מזרח תיכון חדש" אם כן היית כאן אז זה די מפתיע שאדם אינטליגנטי רוצה לחזור על אותה מדיניות.
מה את חושב שמדיניות של ויתורים בנוסח השמאל תביא לשלום?
כדאי שגם אנשים בשמאל יתחילו לחשוב ולא יטיפו לדברים גורליים שמסכנים כאן את כולנו.
אני זוכר די טוב את דברי ההבל של פרס ורבין שקורבנות הטרור הם "קורבנות שלום".
כאשר מנהיג ערבי יגיד שהוא מכיר במדינת ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי וכאשר הם יגידו שהסכם שלום יהיה סוף הסכסוך והתביעות שלהם כלפינו נתן יהיה להגיע להסכם. כל זמן שאין מנהיג ערבי שיגיד זאת לא נתן להגיע להסכם שלום.
|
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אחד שמבין |
|
|
|
|
|
ככפפה ליד לאמירתו הידועה של יהודי חכם,אלברט איינשטיין: מהי מהות הטמטום האנושי ? לעשות פעם אחר פעם אותו הדבר ולצפות לתוצאה אחרת... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בני בנקר |
|
|
2 |
|
|
אלברט, כמובן שאתה צודק לגבי "שלום עכשיו". דרישתם "העכשווית" נובעת מחוסר נכונות לחשוב על המורכבות, על העתיד, על העבר. גישתם היא ילדותית - ונובעת מעצלות חשיבה - או מאנטישמיות - ובעיקר משילוב הנושאים.
אך אתה טועה בהכללתך הטוענת שקיצוניות היא "עצלות חשיבה". קיצוניות נובעת לעיתים מחשיבה מרובה ומעמיקה, כזו המתגברת על הנטייה "להתמרכז", על הנטיה "אחר רבים להטות" והעדריות הנפוצה.
גאונים, לוחמים ומנהיגים ופורצי דרך בתחומים רבים הביאו את תרומתם בזכות התעקשותם הקיצונית, מאברהם אבינו ועד לואי פסטר וגלילאו, מדוד המלך ועד "יאיר" וצ'רצ'יל. יש להלחם נגד הטמטום והרוע, לא נגד "הקיצוניות".
הכשלון הערבי הוא ברור ומוחלט. אך נדרשת בדיקה רחבה של המורכבות לכשלון מתמשך זה. אך דומני שזו פשטנות לטעון שהרקע הוא "קיצוניות". |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
יאיר בן משה |
|
|
|
|
|
עכשיו",שלום בכל מחיר. והערבים הם סוחרים ממולחים,אם מישהו רוצה שלום בכל מחיר,הם ינסו לגבות כל מחיר ולתת בתמורה כלום אחד גדול. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
בני בנקר |
|
|
|
|
- אני, |
|
ולא רק אני, | 14/12/16 10:24 |
|
|
יכול לפרט לך 95% מההסכם העתידי שייחתם.אז מה אתה מקשקש ? |
|
כתובת IP: |
212.143.217.205 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
ולא רק אני, |
|
|
|
|
|
אך ניתן במקביל לנחש במובהקות גבוהה עוד יותר, שההסכם לא יביא לשלום. כפי שהסכם מינכן של צ'מברלין דאז לא הביא לשלום. וכפי שחרף מאות הסכמים ובריתות וחיבוקים ונשיקות אין שלום יציב ובטוח בין שום מדינה ערבית לשכנתה ואפילו לא בתוכה, כפי שאפילו אין שלום בין חמולה ערבית אחת לאחרת.
עבור שלום צריך ששני הצדדים ירצו בו. מאחר והערבים מטרתם היא "מוות לכופרים" בכללי, ו"איטבח אל יאהוד" במקומי, הרי הדבר היחיד שיכול למנוע מלחמה - השמדה, היא הכוח וההרתעה. ברגע שישראל תחלש, בשל נסיגות וויתורים, המניע למלחמה נגדה יגבר. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
י.ב.מ |
|
|
|
|
|
בשבע שורות(=תגובתך)דוחסים כמעט 70 טעויות.
# לא "מנחשים" מה יהיה בהסכם. יודעים !!
# בלתי אפשרי שההסכם לא יביא שלום. הוא יהיה בנוי כך שלבטח הוא יביא שלום.אפילו עם כל שאר המדינות שלא ביחסים איתנו.
# הסכם מינכן לא נעשה מעמדת כוח ויתרון-כפי שיש לנו.
# בין רוב מדינות ערב לשכנותיהן-יש יחסים תקינים. גם לישראל יש יחסים תקינים עם כמה מדינות ערביות/מוסלמיות.
# ישראל לא תחלש בעקבות הסכם השלום.להפך.
לא לשכוח: כשישראל היתה ללא שטחים(67)-היא היתה חזקה.
כשישראל היתה עם כל השטחים (73)-היא היתה חלשה.
וזה לא במקרה. |
|
כתובת IP: |
212.143.217.205 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר צפוני |
|
|
|
|
|
ישראל עד 67 חזקה ? המונח מסתננים מוכר לך? לא היו פיגועים עד 67?השבוע בשעה טובה פרקתי את תריסי הברזל שהרכבו בשנות ה50 מפחד המסתננים כ2 ק.מ מגבולות 67 . |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אבנר השפוי |
|
|
|
|
|
כמעט בושה להגיב לגופם של דברים, על מה שנכתב על ידך. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אברהם 10100 |
|
|
|
|
|
שלום יאיר,
התקפתך האינטלקטואלית עלי היתה מוצדקת אילו עצרתי עם תכונת הקיצוניות מבלי להמשיך אל "העצלות המחשבתית". הלכתי כאן מהפרט אל הכלל כאשר הכלל מלמד על הפרט. "הכלל", העצלות המחשבתית, הוא שמלמד על הפרט וגורם להתהוות הקיצוניות ההרסנית; דיברתי שם על הקיצוניות האסלאמית שהביאה להרס ולשמד בכל מקום בעולם. מאידך גיסא אין ספק יאיר, כי מקור ההתקדמות האנושית הוא דווקא בקיצוניות המחשבתית. אין ספק כי אילולא המחשבה הקיצונית של איינשטיין הוא לא היה מצליח להיכלל על הצוות המצומצם שעמד על עיקרי תורת הקוונטים או שפיצח את הקוד הגרעני. יתכן ובתוכנו טמועים הרבה גאונים ללא שום תועלת לא לעצמם ולא לסביבתם, זאת כי רק גאון שנותן למחשבותיו דרור *קיצוני* יכול להוציא את גאונותו מהכוח אל הפועל ולנצלה לרווחתו ולרווחת כולנו. "קיצוניות" כהיא זו נמצאת בשני צידי המתרס, כאשר בצד אחד עומד איש קיצוני שזורע אובדן בסביבתו זאת כי הוא החליט לעצור את מחשבותיו בנקודה נתונה וקנה לעצמו את העצלות המחשבתית, בעוד בצד השני של המתרס עומד עוד אדם קיצוני שזרע קידמה וחיים לכל סביבתו זאת כי החליט להמשיך באופן קיצוני עם מחשבותיו מבלי לעצור בשום נקודה. לזה האחרון קוראים איש נמרץ בעל מחשבה אנרגטית קיצונית ללא תקנה. ראיתי למעלה תגובת "אבנר הצפוני" שהתרעם על כי הדבקתי את תכונת העצלות המחשבתית לשמאל הישראלי שדורש שלום עכשיו ומיד ומתעצל מלחשוב על אתמול ומחר. לדידי המגיב הזה אין זה נכון כי השמאל הישראלי לא מסתפק בשלום אלא גם חושב איך להשיג אותו, ורוקם למענו הרבה תוכניות המגובות בחשיבה מרובה וכנה. גם אני לא מטיל ספק בדבריו ויודע כי השמאל לא רק דורש את השלום כי אם משקיע הרבה חשיבה באיך להגיע אליו ולכונן אותו. אבל הבעיה שלי עם השמאל עדיין מסתכמת בזאת: הוא עצר את מחשבותיו בנקודה הזאת ולא אימץ אותן יותר לגבי האתמול ובעיקר למחר. אוקה השלום הוא טוב ויפה להיום אבל אתם משקיעים את מחשבותכם רק עבור היום הרגעי הזה ולא ממשיכים הלאה: מה עם המחר, האם השלום שהיום אנו חושבים איך להשיגו- יעמוד עד מחר? כלומר יהיה מספיק עמיד למחר? אתם *מקווים* שכן יהיה עמיד כי רוצים להפסיק לחשוב מהנקודה הזאת שהיגעתם אליה והשקעתם בה ייגע וחשיבה רבה, אבל שכחתם כי עליכם לחשוב גם מחר וגם מחרתיים כי יש לכונן שלום עמיד לכל הימים לא רק להיום. זהו יאיר הארכתי.. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלברט שבות |
|
|
|
|
|
מאז שכונן השלום,והוא שריר וקיים. |
|
כתובת IP: |
212.143.217.205 |
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
היו במצרים, |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
לכבוד לי, ד"ר מילשטיין, לקבל ממך את האישור הזה. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלברט שבות |
|
|
4 |
|
|
אלברט התיאורים שלך עדינים מידי לגבי היכולת של העולם המוסלמי לשנות לכיוון יצירתי ויצרני שתורם לעצמו ולאנושות
לא צריך להיות דוקטור, מספיק לסקור את מה שמתרחש בשכונה בה קיימת מדינת היהודים כדי להבין זאת.
מוחמד יצר במאה השביעית לספירה דת שכל תכליתה היא לבטל את כל הדתות שהיו קיימות לפני שמוחמד יסד אותה ותרבות שנובעת מאותה תכלית שבבסיסה שקר, אונס, הרס, רצח שמתאימה לתתי אדם, תרבות שלא תיעלם מהעולם הזה למגינת ליבנו שתביא בסופו של דבר למלחמת עולם עקובה מדם בה יעשה שימוש מסיבי בטכנולוגיות שתרבויות השנואות על התרבות המוסלמית. פיתחו ויצרו.
אגב, כל המגיבים המכונים צפוניים וההירונימוסים הם ערבים מוסלמנונאצו שאם היה הכוח בידיהם, היהודים במדינת היהודים (כולל היהודונים מה0מאל הבוגדים בעמם שתומכים בהם ללא סייג) היו ממזמן שוחים בים, במקרה הטוב, ובמקרה הפחות טוב תלויים על עצים כשאשחיהם תחובים בפיהם ונשותיהם הפכו לשפחות מין של תתי האדם.
כן זו המציאות ואין בילתה לדאבוננו... |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
נובל |
|
|
|
|
- לנובל |
|
אלברט שבות | 18/12/16 16:27 |
|
|
לצערי הרב אין לי אלא להסכים עם הניתוח שלך מילה במילה. שבוע טוב. |
|
|
|
|
סגור |
כתוב תגובה ל-
אלברט שבות |
|