X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
וַתִּשָּׁחֵת הָאָרֶץ לִפְנֵי הָאֱלֹהִים וַתִּמָּלֵא הָאָרֶץ חָמָס: וַיַּרְא אֱלֹהִים אֶת הָאָרֶץ וְהִנֵּה נִשְׁחָתָה כִּי הִשְׁחִית כָּל בָּשָׂר אֶת דַּרְכּוֹ עַל הָאָרֶץ
▪  ▪  ▪
כהן. שוחד ומרמה [צילום: פלאש 90]

בכל יום שאני פותח את העיתון או הטלוויזיה אני מתמלא חלחלה. דפים מלאים של דיווח על עוד ועוד מעשים נוראים המבוצעים בחוצות העיר, לא על-ידי דלת העם, שכביכול מעשיהם מהווים מחאה על עוניים כנגד בעלי ההון או השלטון, אלא גבירים, בעלי שם, טייקונים, חברי כנסת ושרים.
הנה זה עתה הסתיים משפטו של נוחי דנקנר מאילי ההון בארץ שחטא היוהרה דבק בו, והוא דהר לעבר הבלתי נראה, וככל שהונו גדל הוא המשיך אל הבלתי נודע, אל הרי החושך של ההשקעות. אולם יום אחד זה נגמר, ואז בצר לו חיפש מוצא קל והריץ את מניות אידיבי על-מנת לאגור מספיק כסף, הכל בניגוד לחוק כי הוא מעל החוק, ואם לאו אזי הרב המורשע פינטו נתן לו את חסותו.
וזה שנתן לו את חסותו בעצמו הורשע במתן שוחד, ורק בריאותו הלקויה מנעה ממנו ישיבה ארוכה בכלא. אחריו במצעד מופיע לא אחר מאשר תת-אלוף בצבא, בוכריס גיבור ישראל, שבגד בערכים על ברכיהם חונך בצבא, מעל בחוקי הצבא, ועשה כפי שצווה אותו היצר, לא חס על אישתו וששת ילדיו אלא עשה מה שבא לו.
היצר גובר על התורה
חבר הכנסת לשעבר אמנון כהן משס החרה החזיק אחריהם, קיבל שוחד ואף שוחד מיני לקח, ככל שידבנו לבו של העשיר וזה בניגוד לתורת ישראל וחוקיה. ובכלל לאחרונה יש שפע של אנשי דת ובינהם רבנים העוברים עבירות של הטרדה מינית, חלקם חשודים בפדופיליה וחלקם כנגד צעירות. תמיד צוירה לנו תמונה של החילונים כפורקי העול, ואלה המחונכים על-פי דת משה אינם כאלה. הם שומרים נגיעה, הם עושים עזרת נשים להפרדה. אבל מסתבר שהם אנשים כמונו וכמוך. היצר גובר על התורה, כפי שהנחש גבר על מצוות האלוהים והאכיל את חוה עם התפוח, שהפך להיות תפוח רקוב.
והטייקונים המשחקים בכסף שלנו עד תום, וכאשר הכסף תם הם עושים לנו תספורת, לא סתם אלא תספורת המונית, על כספים שחסכנו בקופות הפנסיה. הם עצמם לא מכניסים את היד לכיס על-מנת לכסות חלק ממה שהפסידו, חס וחלילה להם לא מספיק 10 מיליון דולר בכיס, הם צריכים מיליארדים, תאוות הבצע מעבירה אותם על דעתם.
וראשי הערים לא טומנים את ידם בצלחת, החל מראש עירית נשר המשוחד, עבור לאור יהודה המבצע עבירות מין, ירידה דרומה לאשקלון וכו וכו. אין נפקדים, מכל המגזרים ומכל השכבות, כולם שכחו כיצד חיים בענווה ובצניעות, ואני תקווה שגורלנו לא יהיה כגורל נבואתו של הנביא ירמיהו.

תאריך:  15/12/2016   |   עודכן:  15/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 נוחי דנקנר / Nohi Dankner
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ותמלא הארץ חמס
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
זה התרבות שהאשכנזים המנוולים
הבורר  |  15/12/16 16:33
 
- בניזרי ודרעי סופר-אשכנזים ל"ת
בצק אלים  |  15/12/16 20:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י. לוין
ועידת הפתח נתנה אישור להמשיך ב"התנגדות העממית" - שם הקוד לפיגועים מכל הסוגים. אין פלא, שמיד אחריה כמעט היה עימות בין כוח של צה"ל לבין אנשי ביטחון פלשתינים
ישראל רוזנבלט
בחאלב החרבה שורפים בני אדם ומחסלים בתי חולים על צוותיהם הרפואיים. תאגיד הרצח הבינלאומי (סוריה, חיזבאללה, אירן ורוסיה) משלים את משימתו, ועדיין הכיכרות בלונדון ובת"א, ריקות ממפגינים. אפילו לליצני אונסקו אין מה לומר. בקרוב יחדש השמאל את הקמפיין הציבורי לנסיגה מהגולן בסיסמה "אסד הוא איש של כבוד"
אברהם הללי
יעקב חשש לקיומו של עם ישראל העתיד לקום ולהתקיים מצאצאיו וצאצאי צאצאיו וצאצאי צאצאיהם, שמא חלילה יושמדו על-ידי אנשי עשו. לא ראה בקיומו עצמו עיקר, אלא קיום צאצאיו עיקר יותר
מרדכי שחם
נראה כי אין די בבלימה בלבד של עליית-מחירים ואף לא בהורדה זמנית או אזורית של מחירי-דיור, וכי המאמצים הרבים שנעשו עד כה מצטיירים ומתקבלים בעיקרם כשרשרת-ניסיונות ל"כיבוי שריפות"
עמוס גלבוע
אלו מילים מכובסות לטרור "קר" שעיקרו בקבוקי תבערה, אבנים, סכינים, בעיקר בשטחי יו"ש, כחלק ממאבק מדיני, משפטי, כלכלי של הרשות הפלשתינית נגד ישראל במוסדות הבינלאומיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il