X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: רוקחים מחַסנים למה לא אין זכיות חינם גטאס - הבגדת וגם ירשת? הראש היהודי ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
משכילים [צילום: תפארת חקק]

היתר לגיטימי
ההסתדרות הרפואית מתנגדת לתקנה החדשה של משרד הבריאות, לפיה גם רוקחים יוכלו לתת זריקות חיסון ללקוחות נגד מחלת השפעת. נראה שהאינטרסים שלה הם זרים - כלכליים, תחרותיים תדמיתיים וכדומה. אחרת אין סיבה רפואית להתנגדות זו.
יש לזכור שהאחיות הן המזריקות את החיסונים למבוטחים. לרוקחים יש הכשרה רפואית אקדמית לא פחות מאשר לאחיות כדי לחסן. מה עוד שאפילו חולים בהדרכה מתאימה יודעים להזריק לעצמם (לדוגמה אינסולין לחולי סוכרת). אז מדוע לא להקל על העומס של האחיות לנוכח הביקוש הגבוה לחיסונים, ובכך גם על הלקוחות, על-ידי שיתוף פעולה עם הרוקחים, כפי שמקובל גם במערב? והעיקר שנהיה בריאים.
מס צודק
ההחלטה להעלות את המס על זכיות בהגרלות ובהימורים, ל-35%, כפי שאושרה בוועדת הכספים, היא החלטה נכונה וצודקת.
המס המקובל משכר עובדים, שנהנים מעמל יומם, הוא כמחצית(!) מהשכר. מדוע אפוא אנשים שמרוויחים סכומים גבוהים, למעלה מחמישים אלף שקל (סכום הגבוה בהרבה ממשכורת חודשית ממוצעת) עד מיליונים, במחי יד, ללא כל עמל ומאמץ, לא ישלמו מס גבוה? הוא הדין לרווחי העתק מתוכניות ריאליטי. לדעתי, ראוי להעלות את שיעור המס הזה עד לתקרה של 50%, לפחות כמו זה הקיים בשכר במשק.
באשר למיסוי הגבוה על הימורים, מעֵבר להכנסה לקופת המדינה, יש לכך ערך מוסף חשוב. הוא יצמצם את מכת ההימורים, הגורמת לאנשים לאבד את כל כספם והורסת משפחות שלימות כתוצאה מכך. ובא לציון גואל.
לא לשכר
ח"כ באסל גטאס, שמסר טלפונים סלולריים לאסירים ביטחוניים, גם לאחר שהוסרה חסינותו הפרלמנטרית ממשיך לקבל שכר מלא מכנסת ישראל, שבגד בה ובשבועת האמונים שלו למדינה. זאת עד לאחר שיורשע בבית המשפט.
אלא שלא סוד הוא שהליך משפטי כאן הוא ארוך ביותר, ועלול לקחת כמה שנים. לא ייתכן שגטאס יקבל פרס על הבגידה במדינה וימשיך ליהנות מהכספומט שלה כאילו דבר לא קרה. חייבים לשנות את החוק שבמקרה כזה תישלל לא רק חסינות הח"כ אלא גם משכורתו. האומנם הבגדת וגם ירשת?!
עם מלומד
דומה כי לאחר פרסום תוצאות מבחן פיז"ה, שבו ישראל מדורגת במקום נמוך בעולם בכל הנוגע להישגים לימודיים, כמה מלבב היה להתבשר, שעל-פי סקר בינלאומי העם היהודי הוא המשכיל בעולם.
כך היהודים תופסים מקום ראשון מבחינת שנות השכלה רשמית, ובאשר להשכלה גבוהה הם עומדים על כמעט פי ארבעה וחצי(!) מהממוצע העולמי.
מבחינה מגדרית, נשים יהודיות משכילות יותר בתחום מבני עמם הגברים, בפער משמעותי של 13%. מדוע אפוא שכרן נמוך מִשֶּׁל הגברים? לתשומת לב המעסיקים!
מכל מקום ראוי שנסתכל על חצי הכוס המלאה ונשאב ממנה עידוד לחיינו. עם ישראל חי ומלומד ואור לגויים גם בתחום זה.
פסוקו
המורדים בסוריה - נָסים ונפלאות
גטאס? יום באסל
מוּ"מ שְׁמוּם
הגליל בתנופה: עיבד את הצפון
בקטנה - אור גדול
חנוכה - הנרות רוקדים אוֹרָה
חנוכ"ה - ח' נרות וכוֹח האור
חנוכ"ה - חזק נתחזק וכולנו האור

תאריך:  27/12/2016   |   עודכן:  27/12/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שמעון זיו
למה מתמטיקה חמש יחידות ואנגלית חשובות יותר מאשר מלימודי גאוגרפיה להכרת העולם סביבנו
עמי דור-און
הגיע הזמן שהערוצים המסחריים יפסיקו לשמש מכשיר המשרת בעקיפין את השליטים המבקשים לשרוד בכול מחיר, וישננו לעצמם את הדברים שנהג להשמיע לא פעם עיתונאי אמריקני גדול וחשוב ושמו אד מורו, שהוביל בנחישות את המאבק נגד הסנאטור ג'וזף מקארתי ולא חשש להביע את דעותיו בפומבי, גם נגד הטלוויזיה
עמוס שנער
הגיע הזמן לנצל את אהדתו של טראמפ למדינת ישראל ולדרוש את שחרורו של פולארד מהכבלים החונקים את החופש שלו, ולאפשר לו זכויות מלאות כולל עליה לארץ ישראל
אברהם פכטר
ההחלטה באו"ם - מהלך חד-צדדי של אובמה    ההחלטה - עקב תסכול וכשלון הפתרונות של ארה"ב באזור    אובמה מנסה לסנדל את טראמפ    התשובה של נתניהו - מהלך חד-צדדי    הכרזה על גבולות ביטחון - הגושים הגדולים ובקעת הירדן - קו הגנה אסטרטגי של ישראל    אי-הטלת ווטו - היא הוכחה של אובמה - יצא "החוסיין"    סוף-סוף הגיע העת - לשינויים בחוק חסינות חברי הכנסת
בצלאל לביא
ישראל תמשיך להניח את כל הביצים בסל אחד, ארה"ב, והתלות בה תהא טוטאלית כמו בעבר    כל זמן שטראמפ יהיה נחמד אתנו הכל יהיה טוב ויפה    אבל מה יקרה אם הוא "יתהפך" עלינו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il