X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כחלון הוא אחלה שר, הוא מקבל מתנות רק בחתונה, לא מעשן אפילו מרלבורור, והוא נגד מעורבות של העיתונות בפוליטיקה, כך הוא לפחות אומר
▪  ▪  ▪
כחלון. ממולח [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

פקשוש ראשון: מקבל מתנות רק בחתונות
כחלון הוא טירון פוליטי, הוא לא יודע איך משלמים שוחד. ובכן משה שלנו (ושל כולנו) אחת הדרכים הכי מקובלות לדעתי לשלם שוחד, היא מתנות לחתונות. אם הבן שלך או הבת שלך מקבלת ח"י אלפים דולרים לחתונתה, מאדם הקשור בתפקידך הציבורי, שאתה הזמנת לחתונה, ואפילו חצי, ואתה לא זרקת לו את הכסף חזרה בפנים, אז לא רק קיבלת שוחד, אלא הזמנת את השוחד אליך הביתה, והשוחד הוסתר כמתנה לחתונת יוצא חלציך.
אז הצהרתך הזו עלוה ח"ו להתפרש כהזמנת שוחד אז אנא תקן, תקן מהר, כי הנימוק שלא עברת על רשימת הצ'קים בחתונה של הילדים שלך לא יעמוד לך, אתה הזמנת את זה, קבל עם ועולם, הראית לכל בעלי האינטרסים היכן הם יכולים לשחד אותך ואתה לא תסתכל.
ובכל זאת, עם כל ההערה לכישוריך וליוזמותיך המרובות תרשה לומר לך שבנייני פמפום כסף לבכירים אתה כנראה קצת מפקשש, זה אומנם מאוד פופוליסטי לומר "אני מקבל מתנות רק לחתונות" שוחד אפשר לשלם במזוודות, במטבעות ואפילו בחליפות וסיגרים וגם בצ'ק בנקאי לחתונה, והשאלה היא מה היחס בין הנותן למקבל איזה יסוד נפשי של עברה יש במתת ובקבלה, ואיזה ניסיונות הסתרה נעשו וניסיונות הסתרה מקובלים הם תשלום לגורם שלישי, מציאת עילה שקרית לתשלום כמו ביצוע עבודה פיקטיבית, חתונה, בר מצווה וכיוצא באלה.
פקשוש שני: לא מעשן אפילו מרלבורו
משה, בינינו, שאיש לא שומע, לנהנתנות יש הרבה היבטים, ובגלל שדיברת רק על היבט אחד, אז אולי בכל השאר אתה מככב? חליפות? מחלקות ראשונות? ויסקי? בתי מלון? לא יודע אתה נראה לי אחלה צנוע שבעולם, אז למה דיברת רק הסיגריות? אולי היחצנים שלך אמרו לך לקצר את המסרים? אולי, אז לפחות להבא תבהיר.
פקשוש שלילי וגורלי: כחלון מתנגד למעורבות של עיתונאים בפוליטיקה
משה, או שאתה לא יודע מה אתה סח או שאתה עובד על כולנו בעיניים, על כולנו. בעיניים.
אתה אחראי לערוב גדול ביותר המשפיע ביותר והמסיבי ביותר של העיתונות בפוליטיקה, בלעדיך ספק גדול אם לפיד היה עובר את אחוז החסימה בבחירות הראשונות שהתמודד וקיבל לדעתי 19 מנדטים, ואז אחוז החסימה היה הרבה יותר נמוך.
אתה זוכר 2008, רק 8 שנים לאחור, כשלפיד התבשל לפוליטיקה מכס אופן שישי של ערוץ 2 ואתה היית שר התקשורת, ואיך הוא הכניס להם לשני השמנדריקים האלה, ביבי וברק, ועוד פרשה ועוד פרשה, והבחירות ברשות השידור, ופרשת הרפז, והמעצר המתוקשר של לחיאני, זה הכל במשמרת שלך, אתה היית משאבת האוויר שניפחה את לפיד, אתה הענקת לו את הבמה.
ואני מניח שלא עשית זאת מאהבת מרדכי, וגם לא משנאת המן, אינטרסים, אינטרסים, אינטרסים, אני מניח שלא ידעת בדיוק לאן זה הולך, אבל אם מישהו מחרר כבר חור בספינה של ביבי, אז למה להפריע? הדבר האחרון שאפשר לשלול ממך זה את התואר פוליטיקאי ממולח, אתה האם אמ אימא של הממולחים, וכנראה הניפוח של לפיד באותה עת, התאים לך.
ומדוע אתה שר התקשורת האחרון לפני ביבי? מדוע ביבי לא נותן את המשרד לאף אחד אחר? מדוע הוא שם אותך על המטמון ולא על התקשורת? כי הוא סומך עליך? הצחקת אותי, כי בתקשורת אפשר לגנוב סוסים בלי לשבת בכלא, ובאוצר אפילו חמורים אי-אפשר לגנוב בלי שתופסים אותך או לפחות בלי שצופים בך.
שלושה פקשושים, הרבה יותר מידי עבור פוליטיקאי ממולח שכמוך.

תאריך:  12/01/2017   |   עודכן:  15/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כחלון והפקשושים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה שנכתבה מעט בבדיחות
כחלון = בלון נפוח  |  12/01/17 21:16
2
כחלון טובל ושרץ בידו
מסעודה לייבוביץ   |  13/01/17 08:50
3
כתבה נכונה ומדוייקת
א.צ.  |  13/01/17 10:25
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי בלום הלוי
למען חוזקו ואיתנותו המוסרית והערכית של צה"ל, פסק הדין ייזכר לדראון עולם משפטי, והערעור עליו גם אם יידחה בשל אותה רוח רעה של השחתה והסתאבות, עוצמת תגובתו של הציבור, שיעמוד מאחוריו כחומה בצורה, ישמש לדורות הבאים אות ומופת ליושרה
דביר מור
האם השכונות הפלשתיניות במזרח ירושלים, הם כמו מראה ענקית להתנהלותה של עיר שהופכת מבחינה דמוגרפית לדו- לאומית? האם זה מלמד על הכיוון אליו נגררת ישראל, ומה יכול להיות פתרון לכך?
ציפי לידר
בשולי הכותרות: הכל כיסאולוגיה: מיקי בלי זוהר    קן הקוקיה כבר כאן    רֶצח הוא רֶצח    לא לאקדמיה כן למִשְׂכָּלָה    ולקינוח פסוקו
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - הוכחות, דוגמה אישית, חציית כל גבול וכלב השמירה    שבת שלום
אברהם הללי
בבוא בתי המשפט לבחון צוואה שבמחלוקת נוטה הוא להאמין לצואה שניתנה על ערש דוי, יותר מצואה ערוכה כשהאדם בעודו במלוא אונו, מוקף ביורשיו ונמצא בהשפעתם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il