X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לתשומת לבך, מיסטר פרזידנט: העוינות וכפיות הטובה מייצגות רק מיעוט מבוטל בעם שלנו. 'הרוב השקט' מברך אותך מכל לב ויודע להעריך ולהוקיר את אשר כבר עשית למענו עד כה, עוד בטרם נכנסת לתפקידך
▪  ▪  ▪
טראמפ. ריקוד הניצחון [צילום: AP/Alex Brandon]

"ברוך הבא ואיחולי הצלחה, הנשיא טראמפ", ברכה זו לא תצא אל נשיא ארה"ב הנכנס מישראל המתקדמת ותקשורתה העוינת. להפך, מציגים אותו כליצן וקל דעת ואת תוכניותיו כאוסף סיסמאות ריקות. ומארה"ב מעבירים אלינו בקפידה עלבונות סטיריים מרושעים ומבליטים את המרירות והמרי של המפסידים.
ובכן, לתשומת לבך, מיסטר פרזידנט: העוינות וכפיות הטובה מייצגות רק מיעוט מבוטל בעם שלנו. 'הרוב השקט' מברך אותך מכל לב ויודע להעריך ולהוקיר את אשר כבר עשית למענו עד כה, עוד בטרם נכנסת לתפקידך: גילוי כוונתך להעביר את שגרירות ארצך לירושלים (ועם הצעד הזה בלבד כהונתך תיכנס להיסטוריה), פנייתך האישית אל הגנרל סיסי שבעטיה משך את יוזמתו האנטי-ישראלית באו"ם, הפצרתך בבריטניה להפעיל את כוח הווטו שלה במועצת הביטחון לטובת ישראל. לבטח לא תתקשה להאמין לנו שהקולות השליליים אינם משקפים את דעת הקהל הרחבה, הלא אתה מתנסה באותה רעה חולה גם אצלך, יום יום!
בישראל נוסף לתסמונת הזו נופך מיוחד לעם היהודי - שנאה עצמית. טראמפ חשוד באהדה לישראל וחוששים שיעניק לה כמה שנים חופשיות מלחץ אמריקני. ואם לא די בכך, כמה מהשקפותיו קרובות לדעות ולמגמות שרווחות כאן. חובבי פלשתין, שהתרגלו להזמין לחץ אמריקני כדי לאכוף עלינו את מה שנבצר מהם להשיג בבחירות, מתקשים להשלים עם זהות כזאת של מטרות, אינטרסים וקווי-פעולה.
פוליטיקלי קורקט
הנה כמה דוגמאות: התגוננות פעילה מפני האיסלאם הקיצוני; שלילת הסכם הגרעין עם אירן; התנגדות לחידוש המלחמה הקרה נגד רוסיה, טיפוח יחסים עם פוטין; יחס של 'כבדהו וחשדהו' כלפי האיחוד האירופי; העמדת האינטרסים הלאומיים לפני פיתויי הגלובליזציה, עם דגש על הגאווה הלאומית; סלידה מתרבות ה'פוליטיקלי קורקט' ודחייתה; שלילת רעיונות סוציאליסטיים; הגנה על הגבולות מפני מסתננים והקמת גדר. ונוכח הסתערותה של הוליווד על טראמפ, אי-אפשר שלא להיזכר בסקנדלים שאומנינו מחוללים כאן, כל אימת ששרת התרבות מרהיבה עוז להביע בפומבי את דעתה.
הקורא אולי שם לב, שהפריטים שמנינו כאן מהווים ביחד מסכת קוהרנטית אחת, רחוקה מאוד מפירורי הסיסמאות שמייחסים לו המשמיצים. הוסיפו על כך נושאים ספציפיים אמריקנים כמו חתירה לאיזון מול סין, החזרת אלפי מקומות עבודה לאמריקה, התמודדות עם כשלי האובמה-קר, עיון מחדשבקונצפט של נאטו, קיצוץ מחירי העתק שגובות חברות כמו לוקהיד-מרטין (ה-35 ( F או יצרני התרופות - ותקבלו תמונה של אדם היודע בדיוק מה הוא רוצה, והמהפכה שהוא מחולל כבר מורגשת בעולם.
והנה, האדם הזה מנצל כל הזדמנות כדי להראות יחס חם ואוהד לישראל. הוא מינה לתפקיד שגריר כאן יהודי שהפגין את מסירותו למדינתנו, ואת חתנו, יהודי שומר מצוות ואוהב ישראל, הפקיד על המו"מ עם הפלשתינים - וזאת כשהשגרירות עוברת לירושלים. אחרי עידן הקרח של אובמה, זה משב רוח רענן, מעין 'ונהפוך הוא' פורימי, והלוואי שנדע לנצלו כפי שידעו אסתר ומרדכי.
אולם גם מרדכי, גם אחרי נצחונו הגדול, היה רצוי רק "לרוב אחיו", וכך גם אצלנו: בעוד עם ישראל מצפה ל-21.1 כמו לקראת יום חג, 'מחנה השלום' מתנחם במנטרה חדשה: "הוא בלתי צפוי", כלומר - עוד יש תקווה שבכל זאת יציק לנו.
יבושם להם.

תאריך:  22/01/2017   |   עודכן:  22/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ברוך הבא ואיחולי הצלחה, הנשיא טראמפ!
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
העצני- כשאתה
מסנגר  |  22/01/17 10:06
2
ריגשת את טראמפ. ברוך במשיח הבא
פועה  |  22/01/17 20:42
 
- לפועה
צורי  |  26/01/17 00:49
 
- כל אחד וחולשותיו ותשוקותיו...
פועה  |  28/01/17 10:05
 
- מצא חן בעיני..  ל"ת
לפועה  |  27/01/17 10:57
3
https://mail.google.com/mail/u
צפיה חובה בסרטון   |  23/01/17 09:31
4
אל נא תשים לב למקטרגים מן
מר העצני, תודה  |  24/01/17 16:43
5
נכונה להעצנ אכזבה מרה מליקוקיי
הגוי..  |  27/01/17 10:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות בארה''ב
ארי בוסל
אך העובדה שאני שש על כך שאנשים שאני מכיר ומוקיר זכו להיות מוזמנים ודאי מעידה על כך שאני משוגע, קיצוני, רפובליקני, אוהב ישראל ושונא מוסלמים    אני מודה ומתוודה שהכל נכון, למעט החלק האחרון
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - היתממות, גידול, על האש, התנגדות ושוויון
אורי שרגיל
מדי בוקר אנחנו משכימים קום, לוקחים ספל קפה בשתי ידיים, מציבים עצמנו ללא תנועה מול החלון כדי להביט החוצה אל ההרים הגבוהים, לראות מה מוביל לנו חמור? פעם זה היה אובמה - ועכשיו טראמפ?
רפי לאופרט
הבחירות האחרונות בארה"ב, נועדו בראש וראשונה להכריע בשאלה מי יהיה הנשיא הבא של ארה"ב, ובמקביל לקבוע גם את הרכב הקונגרס על-ידי בחירה מחדש של שליש מן הנציגים לבית-הנבחרים ולסנט
יצחק מאיר
הוא צעיר. במלא אונו    בארצו המקוטבת קיטוב הנראה מדי יום ביומו כהולך ומשיק לטרגי, הוא אהוב יותר מכמעט כל הנשיאים בדברי ימיה של ארצות הברית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il