X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מסעדת "הרברט סמואל" הכשרה במרינה של הרצליה הצליחה להוכיח שלמרות מגבלותיו המובנות של המטבח הכשר - אין הוא נופל מרמת הבישול הקולינרית של מסעדות שאינן מקפידות על הלכות המסורת היהודית
▪  ▪  ▪
מסעדת הרברט סמואל [צילום: יח"צ]

הבישול הכשר בימות העבר הגביל לא אחת, ואפילו הכשיל, לא מעט מסעדות שביקשו להצליח. עם יד על הלב מן הדין להודות שתווית הכשרות הייתה מאז ומתמיד, מסיבות מובנות, מין מוקש לאותם מסעדנים שביקשו להקפיד על הלכות המסורת היהודית, האוסרות בתכלית את ערבוב הבשר עם חלילה חלב, או שימוש בבשרים בלי חותמת "כשר".
עכשיו, מסתבר, מתחולל מהפך של ממש, כשדווקא המסעדות הכשרות הן אלה שרוכבות על הסוס ומצליחות להעפיל לפסגה קולינרית, שיש בה כדי להתחרות באותן מסעדות שלא התברכו מרצונן בחותמת הרבנות. שפים ידועים, לא מעטים, שקודם לכן בישלו כל דבר, הסכימו פתאום להגביל את עצמם, תוך מיצוי העידית בבישול הכשר.
מאז שאכן התהפכו היוצרות, וכשהבישול הכשר הפך ללהיט - מצליחות המסעדות הכשרות להוכיח שאין הן נופלות מאותן מסעדות שאינן מציעות קולינריה כשרה. עשו ועושים זאת שפים דגולים, כמאיר אדוני וכיונתן רושפלד, המפיקים מן המטבח הכשר שלהם את מיטב המעדנים, ברמה של גורמה, עד כדי כך שאינה מביישת אפילו את כוכבי המישלן הידועים.
איכות מעולה
אחת המסעדות הכשרות המובילות היא מסעדת "הרברט סמואל" שבמרינה של הרצליה, הממוקמת בין כתליו של מלון ריץ-קרלטון. הדברים אמורים במסעדה מרשימה, מעוצבת היטב והמשרה על סועדיה אווירה נינוחה. מחלונותיה נשקף נוף מרהיב ועוצר-נשימה של מעגן היאכטות במרינה, כשצבא מלצרים גדול ומרשים, עטוי בגדים צחורים, ניצב מדי יום לשרות האורחים.
היינו בשניים, לעת צהריים, לתפריט עסקי מפתה ביותר. מן המנות הראשונות המרנו על האדום-האדום של מרק-עגבניות, שהיה מרומם, ועל סלט-עגבניות שהיה מהמם. לצידם הוגש גם לחם הבית. מן המנות העיקריות בחרנו במנת עוף ברושטי-שורשים, עם ניוקי, ובשיפוד של בקר מאיכות מעולה, עם תוספת מחית תפוחי-אדמה. קינחנו באספרסו כפול ובסודה צוננת.
החשבון הסתכם ב-271 שקל, והוספנו עליו תשר של 15% לשרות מעולה. את "הרברט סמואל" זיכינו ב-9 מתוך 10 הנקודות של הסולם הקולינרי שלנו.

תאריך:  24/01/2017   |   עודכן:  24/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
כל יציאתו של העיתונאי אבישי בן חיים להגנת דרעי, איננה אלא פיו של דרעי    האחרון הוא המשחק בחוטי הנענוע הבובתיים של בן חיים
יאיר דקל
פרשת ביבי-נוני וחקירת המתנות שמשפחת ראש הממשלה קבלה, נמצאות בראש החדשות    איך זה משפיע על הבוחרים?
רותם זוהר
האופניים החשמליים הפכו מזמן מכלי תחבורה אישי, ירוק ונוח לכלי מסכן חיים. הילדים רוכשים אותם בקלות ו"מצפצפים" על הכללים.
אליהו קאופמן
הגיוני שצד ישראלי, זה או אחר, יהיה יותר או פחות מרוצה מעמדת ארה"ב אך התגובות צריכות להיות מרוסנות    ההתגרות באומות העולם וההתנהגות האימפולסיבית נגד מעצמת על מעולם לא הועילה לעם ישראל
אורי שרגיל
למה אנחנו מסכימים להמשיך ולחיות עוד רגע אחד עם הטילים? מדוע, עם או בלי אמנון אברמוביץ' וזהבה, אנחנו לא מעמידים אולטימטום של 48 שעות לפני ממשלת לבנון וצוות ההנהגה שלה בוותיקן ובאיחוד האירופי?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il