X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ירידת אובמה מעל במת ההיסטוריה מהווה סופה של תקופה קשה לישראל. כעת בעת מעבר מהקפאת בניה יהודית להקפאה של "תהליך השלום" מגיע לנו להתבשם מעט וליהנות מהשלכת המורסה הזו המקיזה את דמנו מעל פנינו אל פח הזבל של ההיסטוריה
▪  ▪  ▪

אנליסט באחד הגופים המסקרים את הכלכלה העולמית קבע בסקירה שהתפרסמה לאחרונה כי לאחר בחירת דונלד טראמפ לנשיא צפוי שיפור ניכר ביחסי ישראל ארצות הברית "אם כי תהליך השלום בין ישראל ל"פלשתינים" צפוי להיכנס להקפאה".
למקרא הדברים הייתה לי (שוב) נחת. מה אומר, בחירת טרמפ לנשיא ארצות הברית קשורה אולי עם גאולת ישראל ובכל מקרה נראה בעליל שבמקרה טרמפ באמת משהו חדש מתחיל.
ירידת אובמה מעל במת ההיסטוריה (אותו אובמה ששעות ספורות לפני עזיבתו דאג להעביר לאחיו המוסלמים הרוצחים הערבים בהנהגת הארכי מחבל מחמוד עבאס מעל מאתיים מיליון דולר) מהווה סופה של תקופה קשה לישראל. כעת בעת מעבר מהקפאת בניה יהודית להקפאה של "תהליך השלום" מגיע לנו להתבשם מעט וליהנות מהשלכת המורסה הזו המקיזה את דמנו מעל פנינו אל פח הזבל של ההיסטוריה.
שלום הוא כמובן מצב רצוי אלא שלדאבון הלב כאן בשכונת מגורינו אינו מצוי כל כך. עוד מפרעות תרפ"ט, דרך המופתי אל חוסייני, עבור ברוצח ערפאת וכלה במחבל ה"מתון" אבו מאזן, מוכיחים הערבים פעם אחר פעם כי איתם לא ייכון שלום. לא נעים אבל זה המצב. אכן, לנצח נחיה על חרבנו וטוב הדבר שכן אלמלא אנו מצוידים בנשק מתקדם, בהון אנושי שאין שני לו באיכות ובהשגחה של אלוהי ישראל-כי אז היה גורלנו כגורל אזרחי סוריה, עירק, תימן, ושאר מחוזות בהם האיסלאם שוחט ביד רמה כל דבר מן החי, באכזריות שאינה נחלת האדם באשר הוא אדם.
שלום לא היה ולא יהיה לצערנו. מה כן היה פה - תהליך שלום מדומה שכולו אחיזת עיניים, הצרת צעדי מדינת ישראל והתנכלות לה, חניקת ההתיישבות ומניעת התפתחות המדינה ורווחת תושביה.
נזכיר כי מאז "פרץ השלום" בהסכמי אוסלו נרצחו כאן למעלה מאלפיים יהודים כשאלפים רבים מאוד נפצעו, חלקם נכים לכל חייהם. על חטא אוסלו והפשעים הנלווים לו יכולים כעת רבין ופרס לעשות תשובה יחדיו משהתאחדו לאחרונה. בשיעור אותו שמעתי פעם מפי הרב הגאון דוב ליאור הסביר הרב שככל שתהליך השלום מתקדם כך מעבים היהודים את עובי הזכוכית המשוריינת בעמדות השמירה ובמכוניות- מין שלום שכזה.....
אומר הפרשן הנ"ל ש"תהליך השלום ייכנס להקפאה" ואנו מחכים לעוד בשורות טובות כאלה. שמענו כבר כמה נוספות- טרמפ יקצץ בתקציב לאו"מ, יחדל מלהעביר כסף לגופים המכירים בשלטון הרוצחים הערבים המכונה "רשות פלשתינית" ועוד היד נטויה.
מה שרק נותר לקוות הוא שהמנהיגים הקוראים לעצמם ימין יבינו את גודל השעה וימהרו לנצל את ההזדמנות ההיסטורית שנקרתה על דרכם למען שגשוג ישראל פריחתה ובניינה. אם ירימו את הכפפה, יצאו מהקיבעון המחשבתי של רפיסות והכלה ויפנימו שעם ריבוני אנו בארצנו - נקצור כולנו את פירות עשייתם שתחזק את ישראל, תגביר את בטחונה ותבסס את מעמדה כמדינה ריבונית ואדון לגורלה.
"הגיעה העת להשיב לישראל את כבודה ואת המעמד הראוי לה בזירה הבינלאומית" - על החתום - לא נתניהו, ליברמן או הליצן מהמחנה הציוני - לא אלה אלא דונלד טראמפ, ידיד בבית הלבן.

תאריך:  29/01/2017   |   עודכן:  29/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תהליך השלום צפוי להיכנס להקפאה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כה אמר בעז:
אבנר צפוני  |  29/01/17 10:05
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיל אלוש
הנשיא השחור הראשון בבית הלבן, לצד כישלונות מהדהדים הביא הישג מעצב אחד משמעותי. מי שהתחיל כתקווה גדולה לא הצליח להתעלות אל מעבר לנאומיו המחשמלים והשאיר תחושת פספוס ותסכול
שלומי פרידמן
משרים ועד ראשי ממשלה. איך המדינה הדמוקרטית היחידה במזרח התיכון מחליפה את ראשיה בלחץ, וחקירות. במקום בקלפי?!. ואיפה מלמדים אופוזיציה להיות אופוזיציה?
איתמר לוין
3.5 שנות מאסר על שוחד של 5 מיליון שקל שנטל הרב הראשי לישראל במסגרת תעשיית שחיתות חובקת עולם - זהו עונש מגוחך, שאינו עומד בקני המידה של החקיקה והפסיקה. השופט משה יועד הכהן צריך לדרוש מהמדינה הסברים משכנעים, ואם לא יקבל אותם - לגזור על מצגר עונש ראוי
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס הסכימה להסגיר לידי מצרים מבוקשים שסייעו לדאעש ומסתתרים ברצועה    חילוקי דעות חריפים בין הזרוע הצבאית לבין ההנהגה המדינית בקטר על היחס לטורקיה
עמי דור-און
הכסף שפישמן אינו מסוגל להחזיר שייך לציבור, כפי שאמר המנהל המיוחד שמונה לנהל את הליך פשיטת הרגל בדברים שהשמיע בבית המשפט: ראוי להצביע על-כך שנושי החייב הם, הלכה למעשה, הציבור הרחב, כיוון שהחובות הם לחברות ציבוריות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il