X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשולי הכותרות: רשת 'יש'? דווקא אין (לפחות בסנטר 1 בירושלים) מיהו מיוחד? פלייסמייקינג מכירים? ולקינוח פטנט הדמעות
▪  ▪  ▪
דרעי. רעיון גאוני [צילום: אוהד צוויגנברג/פלאש 90]

נא להתעדכן
בעידן הרשתות כידוע כל רשת שיווק או ארגון, שמכבדים את עצמם, בונים אתר באינטרנט. המטרה היא שהשירות שלהם יהיה נגיש, זמין ומיידי לכל דורש. אז איך זה שרבים מהם משום מה 'שוכחים' להתעדכן, לדוגמה בשינוי כתובת, ויורים לא רק ברגלם של הצרכנים, שטורחים לשווא, אלא לא פחות בעצמם. בגלל שירות לקוי תדמיתם נפגעת ללא ספק.
ארגונים יקרים, טרחתם לבנות אתר, ולתחזק את תפעולו, נא עַדכנו אותו לתועלת הצרכנים. האתר הוא כרטיס הביקור שלכם. והמתחיל בפרויקט, אומרים לו גמור. אל תטלטלו את הלקוחות. אתם רק תרוויחו מזה. זִכרו: בשבילכם זה שינוי קטן, בשביל הלקוחות זה שינוי גדול. ובא לציון גואל.
לתשומת לב 'יש'.
מהפך תפיסתי
אי-אפשר להתעלם מהמהפך התפיסתי שחל בשנים האחרונות בטיפול באנשים בעלי צרכים מיוחדים. מ'מיוחדים' במרכאות, במובן חריגים, הם הפכו למיוחדים במובן החיובי של מיוּחדוּת וייחודיות. וזה לא שינוי במיתוג בלבד.
האוכלוסייה המיוחדת הפכה מאוביקט לבוּשה, בקרב המשפחה והסביבה, לאוביקט רצוי, ומקהילה מקבלת למעניקה. העובדה שאנשי ציבור מפורסמים, דוגמת ח"כ יואב קיש ואלוף דורון אלמוג, שהקים כפר טיפולי בנגב, על שם בנו האוטיסט, עבור הילדים המיוחדים- מתפארים בבנם החריג כמי שזכו במתנה גדולה, משמשת דוגמה אישית ומודל חיקוי לציבור הרחב למהפך החיובי שחל ביחס לאוכלוסייה זו.
ואכן, בעלי מוגבלויות מלמדים את משפחתם ואת הסביבה לצאת מקליפתם האנוכית ולהיות אנושיים, סבלניים, קשובים, טובי לב, מסורים ועוזרים. מעֵבר לנתינה הם מלמדים אותם ענווה, חיוך ואמפאתיה לזולת, כמו גם פרופורציות לחיים ועֶרכם, לשמוח בהם ולא לבכות על זוטות.
היש מתנה לחיים גדולה מזו?!
פרויקט מבורך
אם בעבר התרגלנו כבר ל'מבני רכבת' צפופים ודחוסים בשכונות החרדיות בירושלים, הרי לאחרונה חל שינוי בקונספט העיצובי גם במגזר שמרני זה. הנוסחה: התושבים מבקשים ויוזמים - והמתנ"סים נענים ומסייעים. ובמילה אחת: פלייסמייקינג - עושים מקום. וכך מִתחמים מוזנחים - תוך ניצול כל פינה - זוכים לפריחה, לגינון ולמתקני משחקים והאזור נושם ומקבל צבע ירוק ללחיים.
ראוי להפיץ רעיון מבורך זה וליישמו בכל שכונות הבירה והארץ. הדבר תורם לאיכות הסביבה, להנאת התושבים, שהופכים לדינמיים ופעילים, לגיבוש הקהילה ולתפארת מִבני ישראל.
פטנט הדמעות
די, תרדו כבר מאריה דרעי. אז מה אם הוא נחנק מבכי על פטירת מרן והדמעות לא זלגו. השימוש בדמעות בצל זה רעיון גאוני, שרק אריה מסוגל לרקוח. אז הנה פטנט ממוחו הקודח של השר שראוי לאמץ בעת מצוקה- כשהגוש חונק בגרון, מה יותר פשוט מזה מלהשתמש בבצל, ואז הדמעות תזלנה מאליהן, ואיזה יופי המחנק ישתחרר. מודל דרעי כבר אמרנו?

תאריך:  12/02/2017   |   עודכן:  12/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסף גרין
מה יקרה מחר בבוקר כשהציבור החרדי יצא לכל מאבק שהוא, על סגירת חנויות בשבת למשל. הרי מיד הרוב החילוני ינופף מולו בטענה שהוא עצמו טען, אם החילונים הם הרוב, מה מונע מהם לדרוס את הרגשות של הציבור החרדי?
אורי שרגיל
אנחנו מרחיקי עדות מדופלמים מנעורינו    בעבר שוחחנו ארוכות על טולסטוי והפכנו את סטלין לשמש העמים    היום אנחנו מודאגים משגרירה היהודי של אמריקה    מעניינים אותנו הפליטים בבלגיה ובית המשפט בהאג    אנחנו לא באמת רואים ממטר
ציפורה חלפון
אני מביטה באבא הקשיש שהיה לי עד לפני שבוע בלבד, ומבינה פתאום, כי לאבא שלי היו הרבה שמות וכינויים אבל מעט מאוד, כבוד    קראו לו מבוגר, קשיש, ישיש, גמלאי, הגיל השלישי, תרח, סיעודי, סיעודי מורכב ועוד    הוא היה שקוף, אני ראיתי אותו, כי הוא אבא שלי, אבל האחרים לא ראו, אפילו לא האחות שאמרה לחברתה במשמרת שהוא "משוגע" כי צעק מכאבים
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - מאה שנה, בלתי-ראוי, טס ומדלג    שבוע טוב
אביגיל כהן
הכי קשים היו השלבים שבהם אבא הפנים וקיבל את המחלה, עד כדי כך שהוא לא רצה להתמודד איתה ואיבד את התקווה שאפשר להתגבר עליה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il