X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הדעת לא סובלת שיונצח שלטונו היחיד של אבי ניסנקורן גם להבא, כיו"ר ארגון העובדים הגדול במדינה, מבלי לאפשר לשלי יחימוביץ' להתמודד למולו בבחירות הוגנות
▪  ▪  ▪
אבי ניסנקורן [צילום: בועז אופנהיים]

כבר שלוש שנים רצופות מתנהלת הסתדרות העובדים הכללית כאבן שאין לה הופכין, תחת שכרון-כוח בלבד, ובלא שנערכה בה בחירת יושב-ראש. במדינה המתיימרת להיות דמוקרטית - זהו מצב-ביש ובלתי-נסבל..
אם לא די במחדל המביש כשלעצמו, מבקש עכשיו אבי ניסנקורן, יו"ר ההסתדרות הנוכחי, לחסום את דרכה של שלי יחימוביץ' ולמנוע את התמודדותה למולו בבחירות הקרובות, האמורות להיערך בעוד שלושה חודשים.
אם אומנם יעלה הדבר בידיו של ניסנקורן, הוא יבטיח בכך, גם להבא את שליטתו הבלעדית בארגון העובדים הגדול במדינה, וזאת לאחר שקיבל את מינויו בירושה מהיו"ר הקודם, עופר עיני. עם זאת, קשה להניח שאלה אכן יהיו פני הדברים.
השינוי הדרוש
אין זאת כי אם כל חטאה של שלי יחימוביץ' הוא בכך שהיא מבקשת לרוץ לבחירות בידיים נקיות, עם כוח ומרץ בלתי-נדלים, והכל רק כדי להגן על זכויות היסוד של העובד הקטן, שנרמסות לא אחת ברגל גסה בידי ארגונים כוחניים, שהם ה"בייבי" של אבי ניסנקורן ושבהם משום מה הוא בחר להתמקד. . .
הנצחת שלטונו של אבי ניסנקורן בהסתדרות הכללית תהיה לפיכך ממש בלתי נסבלת, אם לא ייערכו בה סוף-סוף בחירות. מעבר לכך יהיה זה מצב לא בריא בהחלט כשהדברים אמורים בארגון ציבורי, שאמור להעניק את שירותיו לצרכנים כה רבים במדינת ישראל.
כך או אחרת, הדעת נותנת שהצטרפותה של שלי יחימוביץ' למרוץ על הנהגת ההסתדרות היא לא רק מבורכת לארגון העובדים הגדול במדינה, אלא גם חיונית עבורו, והוא רק עשוי, בסופו של דבר, להרוויח מבחירתה.
אחרי ככלות הכל, מצופה משלי יחימוביץ' שתצליח, עם בחירתה, לחולל שינוי של ממש בדמותה העכשווית של ההסתדרות הכללית, המשקפת פחות או יותר את דמותה של החברה הישראלית בכללותה, ולהפוך אותה לארגון נקי-כפיים, תוך שקיפות מלאה, שאינה מאפיינת אותה בהווה.

תאריך:  13/02/2017   |   עודכן:  13/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בבחירות להסתדרות התחרות הכרחית
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שרית שחם
מתוך הניסיון שצברתי בליווי סוכנים מתחילים, חלק גדול מהם מגיע עם ציפיות לפיהן בנדל"ן "עושים הרבה כסף", ואז עוברים חודשיים שלושה ולא נסגרה שום עסקה. אותו סוכן מתחיל להסתובב עם תחושת כישלון, לפיה הנדל"ן לא עובד בשבילו
רון בריימן
מספר ה"מתנחלים"/"מתיישבים" מעבר ל"קו הירוק" גדול מ-800 אלף, כלומר כ-10% מאזרחי ישראל, והם אינם ניתנים לעקירה, למגינת ליבם של הששים אלי עקירה למען "השלום", למען גורמים אנטישמיים באירופה ובינינו, למען שביעות רצונו של האויב השמח שמלאכתו נעשית בידי אחרים, ולתפארת מדינת ישמעאל
עו"ד יוסף ויצמן
בית המשפט העניק בצורה נדירה לחייב הפטר מחוב מזונות - מתוך התחשבות במצבו הרפואי הקשה. בדרך גם ניתן שיעור לנציגי הביטוח הלאומי
בעז שפירא
על נתניהו לדעת שנסיעתו הקרובה לארה"ב היא אולי החשובה בקריירה הפוליטית שלו ועל-פי תוצאותיה גם ישפטו אותו דברי הימים של העם היהודי    שעת כושר היסטורית נקרתה לעם היושב בציון ועל העומד בראש מדינת היהודים לנפץ אחת ולתמיד את מיתוס ההיתכנות של "מדינה פלשתינית"
אלברט שבות
השאלה הנוקבת היא מה חסר לנו אנו המזרחים הישראלים? למה אין ולו יצירה מזרחית אחת מקורית משלנו    איני מסתיר את קינאתי אבל גם לא יכול להסתיר את כעסי על עצמי, על המקוריות שלי כעם יצירתי ופורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il