X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בזמן שעם ישראל חי בצל האיום של סכנה אירנית; ובשעה שהציבור בארץ "מותקף" במידע מנבא-רע על תרחישי מלחמה הניצבים בפתח - 'עין לציון צופיה' מעל שמי אירן וטהרן ומדווחת למי שצריך
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

בשעה שהעולם הנאור אינו יודע כיצד להתמודד ביעילות עם הטרור האסלמי הרצחני ועם עזות המצח של אירן המשגרת טילים בליסטיים כדי לבדוק את יעילותם, ובו בזמן רוכשת מרוסיה מאות קילוגרמים של עפרת אורניום כדי שיהיה לה מה להעשיר, וגם מעמיקה את אחיזתה בשדות הקטל של סוריה על גבול רמת הגולן - ישראל יודעת היטב ובזמן אמת מה קורה באימפריית הרשע. יודעת ומתכוננת לכול רע אפשרי, על-פי מידע מעודכן הזורם למערכות המודיעין הישראליות - ישירות מן החלל, שם חג לו מעל שמי אירן ובירתה טהרן, לווין הריגול הישראלי המשוכלל "אופק" 11, ששוגר ב-13 בספטמבר 2016 מבסיס פלמחים. לווין זה מעביר ברצף סדיר תמונות צבעוניות ברזולוציה גבוהה ביותר אל מרכז הבקרה של תחנת המעקב הקרקעית של ישראל הממוקמת בתוך מפעל מב"ת של התעשיה האוירית ביהוד.
"אופק" 11 שוגר לחלל על גבי משגר הלווינים "שביט", הוא פרי פיתוח וייצור של אל-אופ. לווין חדיש זה מסוגל לצלם שדה ראייה רחב בכול צילום. ל"אופק" 11 יש יכולות משופרות לעומת היכולות של לוויני התצפית הישראלים ממשפחת "אופק": 5, 7, 9, ו-10. המשייטים ופועלים בחלל .
כול לווין חדש מגדיל את היכולת של ישראל לעקוב אחר האזורים המעניינים אותנו מודיעינית, קרובים ורחוקים. עם השיפור באיכות אמצעי התצפית והצילום, ישראל מקבלת יכולת "כיסוי מטרות" ביום ובלילה, גם במזג אוויר גרוע. למשל: כאשר ישראל מעוניינת לבדוק אם אירן עומדת בתנאי הסכם הגרעין - היא יכולה לעשות זאת ולהיות מעודכנת בזמן אמת.
"אופק" 11, ששוגר לחלל באמצעות הטיל "שביט" שמנועיו יוצרו במפעלי התעשיה הצבאית, שייך למה שמכונה "הקטגוריה של הלווינים הקלים הקטנים". משקלו בעת השיגור היה 300 ק"ג וגובהו 2.3 מ' . בלב המערכת הלווינית פועלת מצלמה טלסקופית, מתוצרת "אל-אופ", המסוגלת לאתר כל מטרה ולצלם אותה, בחדות גבוהה ביותר - ובצבע. משמעות הדבר: כל פרט קטן נקלט בבירור בתמונה. בקיצור: מודיעין אמת בזמן אמת.
המשימה המרכזית של הלווין, כפי שהיא מוכתבת על-פי הצרכים הביטחוניים של ישראל, היא "לעקוב, לזהות, לאתר ולספק מידע זמין לאגף המודיעין של צה"ל ולמערכת הביטחון, על אודות תנועות של כוחות צבא או שינויים במערכים ובגייסות של כל המדינות המצויות בעימות עם ישראל". עם זאת, על-פי השוואה לתכונות וביצועים של לווינים דומים המצויים בידי המדינות המסוגלות לייצר לווינים ולשגרם לחלל, ברור כי ללווין הריגול הישראלי יש יכולות נוספות. למשל: לצלם שיגור טילים ולקבוע כמעט מידית את מסלול מעופם והמטרה שאליה שוגרו.
וכך, בזמן שעם ישראל חי בצל האיום של סכנה אירנית; ובשעה שהציבור בארץ "מותקף" במידע מנבא-רע על תרחישי מלחמה הניצבים בפתח - 'עין לציון צופיה' מעל שמי אירן וטהרן וכול המוקדים שבהם עוסקת אירן, כהצהרת מנהיגיה, בהשלמת ההכנות ל"השמדת הישות הציונית" ומדווחת למי שצריך, מה מנסים לעולל המאמינים המוסלמים אשר, בשם "אללה הכביר והרחמן" מתכוונים להשתלט על העולם ולהשמיד את כל "הכופרים" החיים בו.
העין הטובה הזו, העין המתריעה במועד, גם תאפשר למקבלי ההחלטות להוציא אל הפועל, בעיתוי הנכון, את המענה הישראלי האולטימטיבי, ולפיו, כהגדרת הפוליטיקאים: "ישראל תגיב בכול דרך שתמצא לנכון כדי להבטיח את קיומה".

תאריך:  28/02/2017   |   עודכן:  28/02/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מרגל כחול-לבן בשמי אירן
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אופק 11 בשמי אירן
בעל הנר  |  1/03/17 01:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות הגרעין האירני
עמי דור-און
אירן עושה כול מאמץ, מבלי לחסוך באמצעים, כדי להגיע למעמד של מעצמה בעלת שליטה ביכולת אטומית. רק לגבי תחום אחד עדיין אין תשובה חד-משמעית: האם כל המהלך הגרעיני האירני מיועד כנגד ישראל בלבד או שאירן מבקשת לשלוט בכול המדינות מפיקות הנפט במזרח התיכון
רפי לאופרט
האיום האירני והאיום הפלשתיני אינם מוציאים זה את זה    שניהם איומים קיומיים    דרוש פתרון סימולטני שמתחיל בהערכות מבית ויימשך אזורית בשיתוף עם ארה"ב
יוני בן-מנחם
הנשיא האמריקני טראמפ נחוש לעצור את התפשטותה של אירן, לשנות את הסכם הגרעין או לבטלו אפילו במחיר של עימות צבאי. טראמפ מקים ציר ערבי חדש שילחם באיסלאם הקיצוני ומדיניותו תואמת את האינטרסים הביטחוניים של ישראל
מרדכי ליפמן
הנשיא הנוכחי של ארה"ב, דונלד טראמפ, כבר הבהיר כי הוא רואה בפיתוח הטילים מבית היוצר האירני, הפרה של ההסכם שנחתם בין אירן לבין מעצמות המערב. ישראל מצדה החליטה, על-פי פרסומים זרים, להצטייד בנשק של "המכה השנייה" - צוללות. בתקווה שהן אולי יאפשרו לה להתמודד עם אירן ביום הדין
עמי דור-און
הניסוי של "חוראמשר" מכוון לשימוש במועד שבו תחליט אירן לתקוף את ישראל בנשק גרעיני המשוגר באמצעות טילים. האם הטיל "יריחו" יכריע את האיום?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il