X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החלשת צה"ל אינו דבר של מה בכך. צבאנו אינו סתם איזה לוקסוס. יש לנו מסביב 350 מיליון אויבים שחפצים להשמידנו ונתמכים על-ידי מיליארדים מוסלמים ונוצרים. אנו לא יכולים להרשות לעצמנו להחליש את צבאנו
▪  ▪  ▪
[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

אסור לצה"ל לשקר! כמובן, אסור לכל אדם לשקר, אך בצה"ל זה יותר חמור, כי שם הכל בנוי על אמון הדדי. לצערנו, אנו יודעים שהחיים מלאי שקרים, בפוליטיקה, בתקשורת, בעסקים ועוד. כך הוא בעלמא דשקרא. אך בצה"ל זה חמור לאין ערוך. החייל מוסר נפשו ומסכן את עצמו, על יסוד האמון שהוא נותן בצבאנו. אם יתחילו שם לשקר, זה יהיה חורבן.
במה דברים אמורים? ב"שירות המשותף" של ערבוב חיילים וחיילות בכל מיני אופנים ובמיוחד ביחידות הקרביות. צה"ל משקר לעומת כעשרה מחקרים שהוא בעצמו ביצע והגיעו למסקנה שניסיון זה כשל.
צה"ל משקר לעומת דוח מבקר המדינה משנת תשע"ב: "בתהליך שילוב נשים במקצועות לחימה לא שולבו גורמי הרפואה בצה"ל ולא גורמי תורה ומחקר במחלקת כושר קרבי בצה"ל. שילוב הנשים בתפקידי לחימה הוגדר כניסוי; הנשים שולבו ברוב מקצועות אלה מעל לתקנים, כתוספת לתקני כוח האדם של הלוחמים. למעשה בכך עודדו את המפקדים לקלוט נשים מעבר לתקנים המותרים וללא צורך אמתי. בשילוב נשים למקצועות הלחימה, לא הוגדרו מדדים להצלחה, או לכישלון."
צה"ל משקר לעומת רבנים בשיחות הרגעה מכל סוג ומכל זן.
ולמה זה כשלון?
אנו לא מדברים על הפגיעה בקודש של האומה, כי זה נושא הזקוק ללימוד ארוך ועמוק כדי להבינו.
אנו לא מדברים על הפגיעה בחיילים הדתיים, אנו סומכים עליהם שיתגברו. אנו מדברים על שני דברים: החלשת צה"ל ופגיעה בבנות. החלשת צה"ל אינו דבר של מה בכך. צבאנו אינו סתם איזה לוקסוס. יש לנו מסביב 350 מיליון אויבים שחפצים להשמידנו ונתמכים על-ידי מיליארדים מוסלמים ונוצרים. אנו לא יכולים להרשות לעצמנו להחליש את צבאנו. זה פיקוח נפש! פיקוח נפש כפשוטו! זה צבא קדוש! אפילו ביחס לגדוד העברי שראה מרן הרב קוק באנגליה בפלימוט Plymouth, אמר: "כצבאות קדושים, כמלאכי השרת נדמו לי" (מאמרי הראיה 223). זה צבא קדוש העוסק במלחמת קודש של הצלת עם ישראל ואסור להחלישו. ומי שמחליש אותו, יש להביע נגדו ביקורת בצורה ברורה מאוד, כמובן לא להעליב חלילה, שהרי צריך בינינו אהבה ואחווה ושלום ורעות, אבל כן לומר דברים חריפים, כי זה פיקוח נפש.
והבעיה השנייה החמורה היא הפגיעה בבנות: שברי מאמץ, פגיעה בכושר לידה ועוד ועוד. גם מחתימים אותן שלא יתבעו פיצויים מצה"ל. גם היחס של החיילים והקצינים כלפיהן אינ תמיד מכובד. בשביל להבין את הבעיה הזאת אין צורך בתורה, כי דרך ארץ קדמה לתורה. האמירה שאין מקומן של בנות ביחידות לוחמות מעורבות, אינה פגיעה בכבודן, אלא אדרבה משום כבודן. בוודאי יש לאשה תפקיד מכריע בחברה, אך בעיקר כאם וכמחנכת. זה ענין אנושי פשוט. הרומאים, שהיו אויבינו, לא היו עדינים וצנועים, ובכל זאת הם ידעו לכבד את קורנליה Cornelia כאימא רומאית למופת, בעלת השכלה, שחנכה את ילדיה להגיע גבוה, הם היו האחים הגרקכים Gracchus. פעם כאשר אישה אחת הראתה לה בגאווה את תכשיטה, היא הראתה לה את ילדיה ואמרה: אלו הם תכשיטיי Haec Ornamentia Mea.
"כסא מלכותה של האישה נמצא בחוג משפחתה. כבודה מיוסד על כבוד בניה, אשר היא מחנכת אותם למען המדינה והמולדת. קורנליה לא הייתה סינאטור, ולא קונסול, ואף לא גנרל - היא הייתה אם הגראקכים" - כך נאמר עליה באחד הנאומים הלוהטים שנישאו בשעת המהפכה הצרפתית.
לכן אנו פונים לצבאנו היקר והאהוב: אנא חדול למכור שקרים! חדול מה"שירות המשותף" וחזור ל"שירות הראוי" - שגם הוא לא היה כל כך ראוי. והשיבה צבאנו כבראשונה וחיילנו כבתחילה ואז ייקרא לך צבאנו החזק, צבאנו הנאמן.

תאריך:  04/04/2017   |   עודכן:  04/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסור לצה"ל לשקר
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
תשמע,מר אבינר-
אבנר צפוני  |  4/04/17 14:57
2
מתיי צהל שיקר? מה הקטע?
הגוי..  |  5/04/17 16:48
3
הרב אבינר צודק
אתאיסט  |  5/04/17 18:16
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בלפור חקק
העם התגבש כעם בהיותו בעבדות מצרים, והוא יוצא משם כעַם עבדים היוצא אל חרותו, חֵרות ראשונה. החג ביטא מראשיתו את רעיון הגאולה, עַם עבדים נגאל מעבדותו. בדורנו חג העצמאות ביטא באופן דומה את הגאולה של עַם מגלותו
איתן קלינסקי
בימים אלו מדינת ישראל הורסת בתים ומטרנספרת את תושביהם הפלשתינים. לישראל יש עניין לחבר את מעלה אדומים וההתנחלויות סביבה למדינת ישראל, לכן בחרה ישראל בדרך לא מוסרית של גרוש תושבים ילידים
יוסי דר
מי זה בכלל גדעון סער? מה הוא יודע לעשות האיש הזה שמוציא שם רע לצבע האפור? למה אנחנו לא מבחינים באישיות הסוחפת של הפקיד הזה?
אליקים העצני
לשעה קלה השלינו את עצמנו שסוף-סוף הגעתנו תקופה של רוגע, ועכשיו - לך מצא את ההבדל בין ההקפאה העוינת ההיא להקפאה הידידותית החדשה, סטייל טראמפ, ושמא השנייה תהיה קשה מן הראשונה, מפני שמול ידיד אתה נאלץ, כלפי חוץ לפחות, להמשיך ולחייך
רפי לאופרט
חיסולו של פעיל החמאס פוקהא, מתרחש בין פורים לפסח, בין "ככה יעשה לאיש אשר... " לבין "מה נשתנה הלילה ההוא..."; זו לא רק מציאות מאלפת לא פחות מכך היא סמל וגם ציווי. מניעה, ענישה, הרתעה ומופת - הכל במחיר העזה "חכמה" אחת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il