X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סוף פברואר 2015, זמן קצר לפני הבחירות, עושה שלי יחימוביץ' הון פוליטי על גבם של אנשים אשר סבלו מאפליה בטיסה לבולגריה, תוך כדי הכלמתם ברבים היום כאשר שלי יחימוביץ' רוצה להנהיג את מעמד הפועלים, מעניין מה היא אומרת על הנוסע "שהתפרע" בטיסת יונייטד, ומעניין יותר מה יגידו לה הבוחרים בקלפי
▪  ▪  ▪
יחימוביץ'. בשביל הבחירות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

ספינת הדגל של העולם, ארה"ב, רועשת, נוסע התנגד בכוח לפינויי ממטוס בטיסת יונייטד בשל רישום יתר לטיסה, אין לדעתי איש באמריקה המצדיק את התנהגותה המחפירה של החברה, הנוסע התנגד לפינוי מהמטוס, וצדק כאשר התנגד לפינויו מהמטוס, תחילה בקול, ואחר כך בכוח פסיבי.
ועתה מתבשלת לה כבר תביעת מיליונים נגד יונייטד, והמניות של יונייטד צונחות. כך יאה וכך ראוי לחברת תעופה אשר מתנהגת באופן הזה עם נוסעיה, אפילו אם הם קולניים, אפילו אינם נכנעים לשיגיונות של חברת התעופה, אפילו ואפילו אם החברה פועלת על-פי חוק, על אחת כמה וכמה אם היא דורכת על החוק בשתי רגליה.
חוזרים במכונת הזמן
וזה מחזיר אותנו לאירוע שקרה ערב הבחירות האחרונות, אירוע שנופח ותודלק על-ידי שלי יחימוביץ' באמצעות דף הפייסבוק שלה, תוך שהיא חודרת, לכאורה, לפרטיותם של אנשים, מציגה את תמונותיהם וקולם, לדעתי מבלי לקבל את הסכמתם, וכאשר הם בשיא צערם, לאחר שצוות דיילים של המטוס סירב למכור פריטים מסוימים לנוסעת ספציפית.
אפליה אסורה בחוק, הצגת פניו של אדם באופן שעלול להשימו ללעג ולבוז אסורים בחוק, אך לשלי יחימוביץ' יש בחירות, ומה לא עושים בשביל בחירות? מה לא עשה גרבוז בשביל בחירות?
ברכות ליחימוביץ' וגם לגרבוז
חובה עלינו לברך את שלי יחימוביץ' על כי החליטה להתמודד על תפקיד ראש ההסתדרות, כך היא תאפשר אולי למפלגת העבודה להצמיח הנהגה אמתית לה ראויה מפלגה כזו גדולה ורצינית.
ומשהיא מתמודדת, הגיעה העת לבוא עמה חשבון פוליטי, ולהראות לה איך מגינים על הציבור מפני בעלי ההון, בעלי הון שחצנים, מתנשאים, אשר באותו אירוע באו לידי ביטוי באמצעות חבורת דיילים אשר מסיבותיהם החליטו להפלות נוסעת ולמנוע ממנה מלרכוש מוצר אותו חפצה לרכוש.
תמיד נאמין לגרסה הראשונה – לפני הכיבוס
חובה לציין כי לחברה המטיסה הישראלית, ממש כמו לאחותה האמריקנית היו מספר גרסאות למה שאירע על המטוס, ותמיד ראוי להאמין יותר לגרסה הראשונית, טרם מכבסים אותה היחצ"נים ועורכי הדין, וגרסתה הראשונה של החברה המטיסה הישראלית הייתה כי הנוסעים היו קולניים וסירבו להוריד את קולם ובתגובה החליט הצוות שלא למכור להם מוצרים כרצונם.
כל הכבוד לאמריקה, בושה לישראל, בושה לשתי חברות התעופה, וכמובן בושה לשלי יחימוביץ' המתיימרת להיות מנהיגת הפועלים החדשה, ורחוקה מאוד לטעמי מלהיות ראויה לתפקיד הזה.

תאריך:  18/04/2017   |   עודכן:  18/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלי יחימוביץ' וטיסת יונייטד
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
שלי יחימוביץ' אינה אשה ישרה.
אינטרסים והונאה  |  19/04/17 20:57
2
רק פסיכי מוחלט יאמין לפולנים
רון ה.  |  21/04/17 14:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד ורד כהן, עו"ד רענן בר-און
פסק דין שניתן לאחרונה שב ומלמד, כי מוטב שלא לחתום על זכרון דברים לרכישת דירה, אלא לבצע את כל הבדיקות הנחוצות ורק אז לחתום על ההסכם
עמי דור-און
אני משוכנע שתלמידי הישיבות המסרבים בכול תוקף לצאת לעבודה כדי להתפרנס, במקביל ללימוד התורה, לא קראו מימיהם את דברי הגותו של א"ד גורדון. אבל האם לא די להם בדברי הרמב"ם הנחשב לאחד האישים החשובים והנערצים ביותר ביהדות ושעליו נוהגים לומר "ממשה עד משה לא קם כמשה"
בעז שפירא
חאפלות מתוקשרות בחגים, באירועים פרטיים (ימי הולדת), אפשרות לקניות מוגברות בקנטינה, הקצבות כספיות בהתאם, טלפונים אל מחוץ לכלא בהקצבה נדיבה, ספורט, פעילות גופנית מגוונת, משחקי ספורט, חדרי כושר, ושעות טיול מרובות
מרדכי ליפמן
בסן רמו: עוד גושפנקה בינ"ל על הכרזת בלפור    האירועים הללו מקבלים היום משנה תוקף, לנוכח משאל העם הנוכחי
אורי שרגיל
במכללה לאינטליגנציה שימושית שבה למדתי בנעורי, אני, אמנון וכמעט כל בני ישראל בדורנו, היו שואלים: כיצד בעצם השתלטה הדת על המדיניות? ומה הייתה המדיניות בשעה שהדת השתלטה עליה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il