X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
זה עבר לפמיניסטיות ולכאלו שדרשו שוויון זכויות בין יהודים לערבים, אחר כך לעובדים זוטרים שהעירו על כך שהמשכורות לא מספיקות לחיים בכבוד. "השמאל מת". אמרו להם, "לא למדתם את הלקח"?
▪  ▪  ▪
קבע את מותו [צילום: תומר נויברג/פלאש 90]

יום אחד השמאל מת. לא ברור אם הוא התאבד או שהוא מת מוות טבעי, בכל אופן הרופא שהגיע לדירת הרווקים שלו מצא כמה כוסות קפה לא שטופות, חצי פחית בירה וכמה בדלי סיגריות. תכף הוא קבע את מותו. ההמונים יצאו לרחובות. נופפו בדגלי ישראל, שרקו שריקות בוז ושמחה גם יחד, הרימו כוסית ועשו חיים.
המשטרה הצטרפה לחוגגים, הגיעו גם חיילים עם דגלים של בית"ר, אוהדי כדורגל עם דגלים של גולני ורקדו כולם במעגלים עד אור הבוקר. היה כיף חיים. כולם היו מבסוטים. וליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר.
עם הדמדומים הראשונים של הבוקר מספר צעירים שיכורים ושמחים צעדו אל עבר האוטובוס הביתה. עד שהחברה של הגבר הכי גבר בחבורה אמרה שהיא רעבה. "יאללה" צעקו כולם, "נרד על המבורגר"! אפילו שהייתה זאת רק שעת בוקר. "יש להם המבורגר צמחוני לדעתכם"? שאלה החברה. "צמחוני?" הם הסתכלו עליה בזעם. גם החבר הצטרף למבטים למרות מעמדו, כי לא היה לו נעים. "מה את שמאלנית"? הם דרשו לדעת.
ככה זה נמשך. זה עבר לפמיניסטיות ולכאלו שדרשו שוויון זכויות בין יהודים לערבים, אחר כך לעובדים זוטרים שהעירו על כך שהמשכורות לא מספיקות לחיים בכבוד. "השמאל מת". אמרו להם, "לא למדתם את הלקח"?
בטלוויזיה הפאנלים היו די משעממים, כבר לא הייתה אידיאולוגיה להתווכח עליה. הכנסת הייתה קואליציה אחת גדולה. ורק אינטריגות ואגו היו מכשול לאוטופיה וכר פורה לשעשועונים חולניים שהתעסקו באנשים עצמם. מי מבשל יותר טוב, מי מכבס יותר טוב, שר הכי יפה ונוחר הכי חזק.
בחור צנום אחד ישר הבין את הבעיה. אחריו עוד כמה. זה התחיל כמו מחתרת והפך לצונאמי של שמאלנים. הרופאים היו המומים. הם לא נתנו לו סיכוי והוא חזר לחיים. הרופא ההוא מהדירה שקבע את מותו של השמאל, כמעט חשב להחליף מקצוע. עכשיו הימין היה בבעיה. הם סגרו עליו מכל הכיוונים. פשיסט, אלים, דוחה, בבון חסר השכלה. הוא התאדה. השמאל חזר בגדול וכלקח הוא רצח את הימין. אומרים שבכרמיאל היה אחד שבסתר האמין שדווקא אפשר לחיות כאן ולישראל יש איזו שהיא זכות להגנה עצמית. אבל כשבאו כמה עיתונאים הוא הכחיש נמרצות וטרק בפניהם את הדלת.
הטלוויזיה הפכה מסורבלת. השעשועון הכי חזק היה "פרק את הזהות". מרצה למגדר, מול פרופסור לפילוסופיה אקזיסטנציאליסטית ומשורר פוסט-מזרחי התחרו מי מפרק את עצמו לדעת אחרי אינספור אנטי-הגדרות. זו הייתה חוויה קשה לצפייה. התאבדות הגדרתית בשידור חי. כשלא היה ברור אם המפסיד והמנצח זו לא הגדרה חיצונית בכלל.
הם שינו את השם למדינת נרטיב וזכויות. כולם קיבלו זכויות. חילקו את זה ברחוב כמו עיתונים בכניסה לרכבת. בעצם לא היה מי שיחלק, כי לאיש לא היו חובות. אבל הכל היה נרטיב והכאה על חטאי הכיבוש וסוציאליזם אוטופי והבנייה תרבותית. כולם זכרו מה קרה שהיה כאן רק ימין לכן איש לא העז להתנגד. גם כשהמדינה נעלמה אל תוככי הפוסט מודרניזם בהבניה מגדרית זהותית שלא הותירה דבר.
ורק ההוא מכרמיאל נשאר מבוצר בביתו. כשסביבו החלה לקום המדינה של הפליטים הסורים שהחלו לנהור למרחבים השוממים שנשארו על חורבת מדינת ישראל.
יהי זכרנו ברוך.

כתב בערוץ הכנסת
תאריך:  27/04/2017   |   עודכן:  27/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
יום אחד השמאל מת
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
טעות לייחס למחנה המכנה עצמו 'ש
קורןנאוה טבריה   |  28/04/17 08:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
מכל מצוקות העולם והאזור, בחר שר החוץ של יותר מ-80 מיליון גרמנים להיפגש עם ארגון מלשינים ישראלי המוציא דיבת חיילינו רעה בעולם    מצא לו זמן מתאים, בין יום השואה ליום הזיכרון    אין לו יועצים?
רועי אורן
המאבק בין שתי זכייניות ערוץ 2 לבין ערוץ 10 תלך ותגבר כאשר זכייניות ערוץ 2 תקבלנה רישיון ותצאנה לדרך עצמאית    זה יהיה מעניין לראות איך השוק הקטן והמצומצם יכיל שלושה ערוצי שידור שאמורים להיות שונים באופיים
אברהם הללי
משה רבנו שהוא המחוקק מפי הגבורה מפי רִבּוֹן העולמים, אשר שם מחסום לטומאה שלא תְּטַמֵּא את הַטָּהֳרָה, ומחסום בין הרשעות לאנושיות, ובין השקר לאמת, ובין הַרֶשַׁע לְצֶדֶק, כי הטהרה והאנושיות והאמת והצדק הם ארבע יסודות איתנים שהעולם עליהם עומד. בסלק אחד מהם יהיה העולם עומד כשולחן על שלוש רגלים עמידה לא יציבה
משה גולדבלט
יתן עקרונית לנהל מערכה הסברתית רצינית נגדם לחשוף את פרצופם האמתי ולפגוע באמינותם. במקום כל זאת הפנינו אליהם זרקור של תשומת לב עולמית שיעניק להם הילה כוזבת
עמוס גלבוע
במאמר הנאצה של עיתונאי בשם קליין בעיתון הארץ, אין משהו חדש. זאת משום שלדעתי הוא חלק מנורמת הכתיבה והדיבור הרווחים במדינה. סגנונה - קללות. תוכנה - עיוות המציאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il