X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי והפעם - כותרת, התרפסות, פרוטות, פיצוץ, העיקר השירות והופעה חג עצמאות שמח
▪  ▪  ▪
נכים. זורקים להם פרוטות [צילום: בן קלמר, פלאש 90]

עשרת ימי תשועה
בין י"ד בניסן, שבערבו ישבנו ל"סדר", ל-ה' באייר, יום העצמאות, מפרידים שלושה שבועות, שמסמלים יותר מכל את ההיסטוריה של עמנו - ריכוזה בפחות מחודש מבית עבדים, לשואה ולעצמאות. מצאה חן בעיניי הכותרת, שהציעו לעשרת הימים מסוף ניסן עד ליום העצמאות - עשרת ימי תשועה.
כמובן, יכולים להוסיף עוד ימי תשועה בחודש אייר - כמו ל"ג בעומר וכמו יום שחרור ירושלים - אך למרות חשיבותם, כל המוסיף גורע.
גרמניה
חוצפת שר החוץ הגרמני, שמממן ארגוני מלשינים מתוכנו, שמוציאים את דיבתנו רעה בעולם תמורת בצע כסף זר, עוברת כל גבול. ואיני מתייחס לעובדה, שביקורו בארץ נקבע בחוסר-טעם ליום השואה.
אפשר להתרפס בפני כל גוי, כדי לזכות בכמה תשואות, ויש בתוכנו מי שמתמחים בכך. לפעמים צריכים לשים גבולות גם בפני מי שמתיימרים להיות ידידינו.
בושה
למשרד האוצר יש בשורה לנכים: קצבת הנכים תעלה לסכום עתק של 4,000 ש"ח בחודש (!!) מרמתה הנוכחית, 2,342 ש"ח בחודש. כיוון שאני נכה, העניין נוגע לי מאוד, והבטתי באותיות הקטנות, שהצחיקוני. ההעלאה (שפרטיה טרם סוכמו, ונמצאים עדיין בדיון בוועדת זליכה) תהיה בארבע פעימות - עד שנת 2021. בקיצור, שר האוצר "החברתי" וצוותו עובדים עלינו בעיניים. למרות שיש בקופת האוצר עודפים עצומים, זורקים לעבר הנכים כמה פרוטות - ובעיקר, הבטחות - כדי לסתום את פיותיהם. וזאת, כיוון שהשר וצוותו אינם סבורים, שלנכים יש כוח אלקטוראלי משמעותי.
דיני מציאוֹת
הפיצוץ, שהרג שני ילדים ביישוב בדואי בנגב, מדגיש את השערורייה: אבדן תחמושת צבאית (או גניבתה). צריכים לבדוק איך הגיע הנפל לידי הילדים, ולמנוע את הישנות המקרה. הרמטכ"ל צריך לשים לב לעצומה, ששלחו אליו חיילי מילואים, שהתריעו על "מסורת" של בדואים, שגונבים בשיטתיות תחמושת וציוד צבאי משטחי אימונים של צה"ל בנגב. אבדן ציוד הנו בעיית משמעת, קל וחומר אבדן תחמושת ואמצעי לחימה, שאחריתם מי ישורנו.
שירות
שִמעו סיפור:
תימני אחד (לא חשוב מאיזו עדה) החליט לפתוח קיוסק ליד התחנה המרכזית בנס-ציונה. תלה הבחור שלט בחזית הקיוסק - "קולה - 5 ש"ח, שירות - 5 ש"ח".
בבוקר למחרת, כשנפתח הקיוסק, בא מישהו (לא חשוב מאיזו עדה), נתן מטבע של 10 ש"ח, וביקש קולה.
"אין קולה", אמר המוכר, והחזיר לו 5 ש"ח, "הרגע נגמר".
לא יופיע
עיכובים בתוכנית הפיתוח גורמים להחלטה המסתמנת, שמטוס-הקרב המתקדם אף-35 לא יוצג בסלון האווירי, שיתקיים בחודש יוני בשדה-התעופה לה-בורז'ה ליד פריז.
לכאורה, לא הזמינו הצרפתים את האמריקנים להציג את המטוס החמקן בסלון בלה-בורז'ה, למרות שאנשי לוקהיד-מארטין, יצרניתו, השתתפו כבר בסלונים קודמים בלה-בורז'ה.
לפני כשנתיים השתתף אף-35 בסלון האווירי הדו-שנתי בפארנבורו ליד לונדון ובתערוכה איר טאטוּ הבריטית. בריטניה מתכננת לקנות 138 מטוסים אף-35. צרפת, לעומת זאת, מקדמת את המכירות הבינלאומיות של מטוס-הקרב ראפאל מתוצרת מפעלי דאסו - בין השאר, לקנדה, שוויתרה על רכש אף-35.
בנוסף, אף-35 לא ישתתף השנה בתצוגה האווירית בבריטניה, למרות שהוצב בבריטניה בתחילת החודש, ועתה הוא מוצב באסטוניה.
בינתיים קבע גוף הבקרה של הקונגרס (GAO), כי בפיתוח התוכנה המתקדמת למטוס אף-35 חל עיכוב נוסף של 12 חודשים, שיעלה למשלם המיסים האמריקני כ-1.7 מיליארד דולר. העיכוב הוא בבדיקת תוכנת המטוס, שמאפשרת לו השתתפות בקרב היבשה ובקרבות אוויר.
משרד הפרויקט אף-35 בפנטגון בראשותו של לוטננט-ג'נרל כריס בוגדן מחיל-האוויר האמריקני דחה מכל וכל את מסקנות גוף הבקרה של הקונגרס ואת הערכותיו בדבר ההאמרה צפויה בפרויקט. לדברי הגנרל, נותרה עוד השקעה של כ-2.3 מיליארדי דולר לגמר הפיתוח בפרויקט, והיא תוקצבה כבר. לדברי גנרל בוגדן, ניתנה הוראה להשלים את פיתוח התוכנה ואת בדיקתה עד מאי 2018.
משרד הפרויקט רוצה להתקדם בפיתוח הדור הבא של תוכנת המטוס, ומשרד הבקרה טוען, שאין לעשות זאת עד שהדור הנוכחי ייבדק, ויימצא תקין. לדברי גנרל בוגדן, הליך כזה יעכב שלא לצורך את פיתוח המטוס, ויפגע בהכשרת טייסים למטוס המתקדם.

תאריך:  30/04/2017   |   עודכן:  30/04/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עובדים עלינו בעיניים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
לבן צדף מפריע "הכסף הזר"
שלמה המגיב   |  30/04/17 17:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רבקה שפק ליסק
הציבור אינו מתייחס באמון לארגון שאינו פועל בשקיפות ומסרב לזהות את מקורות המידע שלו. צה"ל הוא צבא העם. החברה הישראלית שולחת את בעליה, בניה ונכדיה לשרת בצבא ועל-מנת שחברה זו תהיה מוכנה לקבל ביקורת על מעשיהם הביקורת חייבת להיות פומבית ושקופה ונתונה לתגובות של חיילים נוספים שהשתתפו באותן פעילויות עליהן יש ביקורת
יוני בן-מנחם
מחמוד עבאס יוצא לוושינגטון בחשש גדול ואיננו יודע מה יאמר לו הנשיא טראמפ בפגישתם בבית הלבן. הנשיא האמריקני מנהל משא-ומתן במקביל עם ישראל והרש"פ והוא יניח את הצעותיו בעיתוי שמתאים לו
יוסף בן משה
ביום הזיכרון נזכור את כולם, בלי להבדיל בין מתיישבים לילידים, ולמחרת - לא חג דרוש, אלא הסתכלות במראה - איך אנחנו נראים! נראה שהגזענות שלנו היא הסיבה להמשך הסכסוך. כי אנחנו רוצים את האדמות שלהם, אבל אותם - אנחנו לא רוצים. ואת זה לא צריך לחגוג
יצחק מאיר
מכל מצוות התורה שנרמסו ונזנחו, מקיימת שומרון הנצורה והגוועת ברעב מצוות טיהורה ממצורעים    צלו של אויגניזם זוחל לתוך העיר הנצורה    היא רוצה למות כך שכל גוויותיה יהיו גוויות של בעלי גנים טובים
ארי בוסל
לפני שבועות ספורים בלבד, רמטכ"ל צה"ל צעד במצעד החיים עם ספר התורה שהרב גורן החזיק עת תקע בשופר באותו מעמד בהר-הבית. הספר נמצא באופן קבוע בקריה בת"א. פעם התקיימו מצעדים חגיגיים לכבוד יום העצמאות, עד שהם בוטלו. השנה, יום העצמאות יבוא ויחלוף, ופנינו נשואות כלפי יום ירושלים: מעלים אנו את ירושלים על ראש שמחתנו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il