X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
עו"ד רועי קורץ שלח לעיתונות הודעה על הליך בו הוא מעורב בבית המשפט למשפחה - תוך הפרה בוטה של החוק האוסר זאת. הוא ממש לא היחיד, והגיע הזמן שלשכת עורכי הדין תטפל בו ובשכמותו
▪  ▪  ▪
איסור פרסום מוחלט

יש עורכי דין שיעשו הכל כדי להתפרסם. כבר נתקלתי בכאלו שלא אכפת להם שנפרסם שלקוחותיהם הפסידו, כל עוד שמותיהם יופיעו בדיווח. לאחרונה היה לי אפילו מישהו שהתגאה בפסק דין בו ניצח כביכול - אבל קריאתו לימדה שעל לקוחו נאמרו דברים קשים. אבל שוב: לעורך הדין הזה היה חשוב שמו, וכל השאר שולי לגמרי. לעיתים נדמה, שעורכי דין בישראל פועלים לפי הכלל ההוליוודי ש"אין פרסומת רעה" ושהעיקר הוא as long as you spell my name correctly.
אבל יש מקרים שמלמדים שעדיין לא ראיתי הכל. עורך דין אחד בשם רועי קורץ שכר יחצ"ן בשם מולי ארי, ששלח (יום ד', 3.5.17) הודעה לעיתונות. ההודעה סיפרה שאדון קורץ נשכר בידי אלמנתו של עבריין ידוע, ש"מאז מותו, מתחולל קרב משפטי בין ילדיו מנישואין קודמים לבין אלמנתו על עזבונו".
על-פי ההודעה - ואנחנו מורידים את השמות, ותכף תבינו מדוע - "הסכסוך המתוקשר בין אלמנתו של [פלוני] לילדיו מנישואיו הקודמים עולה כיתה, כשבאחרונה פנתה האלמנה לבית המשפט על-מנת שימנה את בא-כוחה עורך הדין רועי קורץ לשמש כמנהל עזבון בין היתר לשם איתור אנשים שלוו מ[]לוני] כספים ולא השיבו אותם, וכן לסייע באיתור כספים שונים שהחזיק [פלוני], במסגרת עיסוקו בשוק האפור אצל צדדים שלישיים".
לאחר מכן יש תיאור של אותו עבריין, אשר "בשני העשורים האחרונים לחייו החליט לפנות לכיוון אחר – לעזוב את עולם הפשע רווי היצרים, נקמות הדם, החיסולים והכסף, לטובת חיים שקטים כפוליטיקאי ואיש חברה". החלום של "הפושע לשעבר בעל מראה הקיבוצניק האולטימטיבי, היה בכלל להיות חבר כנסת מטעם הליכוד". ממש נוגע ללב.
ואז מגיעה שורת המחץ: "ממשרדו של עורך הדין קורץ נמסר: 'אני יכול לאשר שנשכרנו לטפל בתיק, עם זאת כידוע נושא דיני המשפחה הוא נושא רגיש במיוחד ומחייב הקפדה יתרה על איסור חשיפת הפרטים. אוכל רק להבטיח שהצדק יעשה עם מרשתנו'".
הבנתם? אדון קורץ יודע שאסור להוציא פרטים מבית המשפט למשפחה, אבל הוא מוציא אותם בכל זאת - עם שמו של המנוח ועם עצם קיומו של ההליך. החוק חד-משמעי: "ענייני משפחה... יידונו בדלתיים סגורות, אלא אם כן הורה בית המשפט לדון בעניין, כולו או מקצתו, בפומבי". זה אומר, שאסור לפרסם אפילו את קיומו של הליך. ואדון קורץ יודע את זה, ואומר את זה - ומצפצף על זה.
הגיע הזמן שלשכת עורכי הדין תיטול יוזמה ותעמיד לדין משמעתי את תאבי הפרסום הללו, הרומסים ברגל גסה ובכוונה תחילה את החוק. ושיהיה ברור: אדון קורץ ממש אינו היחיד, ויש מעמיתיו שגם מצליחים להיכנס לתקשורת עם תמונותיהם - משום שהם יודעים שיש מספיק עיתונאים חובבנים שיקנו את התבשיל הקדוח שהם מוכרים, ושהלשכה לא תעשה להם דבר. אז הנה אתגר ללשכה: תתחילו עם אדון קורץ. תוכלו לקבל ממני את כל החומר.

תאריך:  04/05/2017   |   עודכן:  04/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הליכוד
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אריאל י' לוין
בעוד אנו טרודים בימי הזיכרון ובחגיגות יום העצמאות, העולם ממשיך להתנהל. לצד הזירות החמות בקוריאה הצפונית ובסוריה, צץ סיפור יוצא דופן על ריגול שווייצרי בגרמניה
עמי דור-און
מדיניות ההרתעה של "האופציה הגרעינית" הישראלית נוכח מדינות ערב, אותה הגה דוד בן-גוריון, איננה מתאימה למציאות של הפנאטיות האיסלאמית המתפתחת בעולם ויש למצוא לה תחליף
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס הסירה את הכפפות ונכנסה לעימות חזיתי עם תנועת פתח ברצועה. חמאס מעבירה מסר לממשל טראמפ כי היא בעלת הבית ברצועה וכי יש על מה לדבר עימה
אורי שרגיל
מוסר זה דבר יחסי עם תלות נפשית בגאוגרפיה, אמרו אבותינו    עדות לכך ניתן למצוא בדבריו של נשיא גואטמלה לשעבר אפראין ריוס מונט שאמר לקהל של בני מאיה ב-18 ביולי 1982: "אם אתם אתנו, נאכיל אתכם, אם לא - נהרוג אתכם"
ציפורה בראבי
על השופט להביט על העומדים מולו כעל שווים, ללא משוא פנים. אין להקל על הדל ואין להתחנף אל העשיר, אין להרשיע מראש את מי שמוכר כרשע ואין להצדיק מלכתחילה את מי שידוע כצדיק. "לֹא תִשָּׂא פְנֵי דָל וְלֹא תֶהְדַּר פְּנֵי גָדוֹל בְּצֶדֶק תִּשְׁפֹּט עֲמִיתֶךָ" ויקרא יט, טו)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il