X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
למי שרוצים בטובתך היה אסור בשום פנים ואופן להסכים להגשת ערעור, כאשר גזר הדין עשה עמך חסד גדול בכך שקצב לך תקופת מאסר קצרה - להפתיע ההתעקשות של המשפחה על הגשת ערעור גרמה גם ללגיטימציה לערעור נגדי על קולת העונש לכל מטבע יש שני צדדים, כמאמר הקלישאה השחוקה והחבוטה עכשיו אתה נתן לחסדי משפט הצדק ולשבטיו
▪  ▪  ▪
אזריה. אין מקום לחיוך [צילום: פלאש 90]

הרגת אדם, בן אדם. מחה את החיוך מהפנים, הוא לא קשור, הוא לא לעניין. השתחרר מהחיבוק של המבקשים לחזק בך את תחושת החפות. אין כאן מקום לחיוך גדול, אף לא לחיוך קטן. יש מקום לעצב.
הרגת אדם, בן אדם. החמצת את שעת הכושר לקבל לגיטימיות לירייה שלך. איחרת אותה ב-11 דקות. ככל שחלף הזמן ועברו בזו אחר זו דקה ועוד דקה, נשללה ממך הלגיטימציה למעשה, ובהדרגה הפך החיסול להרג שבהדרגה הפך לרצח.
לא היית צריך לירות. אתה מבין את זה בן אדם? היה אסור לך לירות.
יש לך השקפת עולם, עולם שאין בו מקום לערבים. עולם שבו "ערבי טוב זה ערבי מת"- במירכאות או בלעדיהן. שטוף שנאה לא ראית בעיניים כשכיוונת וירית במחבל הפצוע שהיה שרוע על הקרקע, בן מוות על-פי כוונת המכוון שלו לרצוח יהודים, חיילים ואזרחים, אבל לא בנסיבות שאליהן קלע עצמו או נקלע אליהן, בהינתן פציעתו וחוסר האונים שבו היה שרוי.
הרגת אדם, בן אדם. האם אתה מבין את משמעות המעשה שלך? אתה, אולי, "הילד של כולנו", אבל אתה כבר אינך ילד. נמצאת כשיר לגיוס לצבא ולשירות בו. ניתן לך נשק. את שיקול הדעת היית אמור להביא מהבית, מהבית שבו ינקת, מתברר, את תמצית השנאה לערבים, את ראייתם כבני מוות.
שברון הלב של הוריך לא יכול שלא לעורר חמלה. הלב נכמר, יוצא אליהם. אין לקנא בהם, אין גם לקנא בך, אבל - שתבין - עשית מעשה חמור, מעשה היה אסור שייעשה. לקחת חיים. הרגת. השופטים ניסו להתחמק ככל שניתן מאישומך ברצח, אף שהנסיבות לא מקלות על הגדרה מקלה של המעשה שלך כהרג.
הרגת אדם, בן אדם.
החיבוקים והנשיקות שמרעיפים עליך דורשי טובתך ודאי לא יקרבו אותך אל ההבנה, קל וחומר אל ההטמעה ואל ההפנמה, של מהות המעשה שעשית וחומרתו. בעיניהם, ומן הסתם גם בעיניך, אתה חף מפשע. אם יש אשמה, היא לא בך. מה רוצים ממך בכלל.
למי שרוצים בטובתך היה אסור בשום פנים ואופן להסכים להגשת ערעור, כאשר גזר הדין עשה עמך חסד גדול בכך שקצב לך תקופת מאסר קצרה - להפתיע. ההתעקשות של המשפחה על הגשת ערעור גרמה גם ללגיטימציה לערעור נגדי על קולת העונש. לכל מטבע יש שני צדדים, כמאמר הקלישאה השחוקה והחבוטה. עכשיו אתה נתן לחסדי משפט הצדק ולשבטיו.
הרגת אדם, בן אדם.

תאריך:  09/05/2017   |   עודכן:  09/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הרגת אדם, בן אדם
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
11 דקות קודם הוא לא היה הורג?
אהוד פרלסמן  |  9/05/17 19:16
2
הזה אדם?
עמעד  |  9/05/17 20:04
 
- גם אני סבור שלא כל הולך על
סניל  |  11/05/17 16:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גיא חזן
תשאלו את האדם מן הישוב מה המצב הכלכלי שלו ושל המדינה... פה כבר המצב יהיה חמור מאוד    מרבית האנשים יחלו בשלל סיסמאות שבינן לבין המציאות אין קשר – "אבטלה, אינפלציה, בנקים עושקים, בורסה נופלת, טייקונים רעים, תספורות, יוקר המחיה, ריבית גבוה ועד כמה קשה ולא ניתן לחיות פה ולא ניתן לסגור את החודש"
אהוד פרלסמן
במאמר בעיתון הארץ מנסה הכותב, אורי כץ, לשכנע אותנו שהנתונים מורים שמצבנו הכלכלי יחסית לשאר העולם לא השתפר משמעותית משנת 1960    ההיגיון מורה שהוא השתמש בנתונים מטעים
ציפורה חלפון
רק אחד מעז לדבר על התנגדותו המלאה לתפירת מכרזים, מול מסך הטלוויזיה בכל חוג בית ומעל לכל במה אפשרית. אבי גבאי לשעבר השר לאיכות הסביבה, מי שיתמודד ביוני הקרוב 2017 לראשות מפלגת העבודה, בפריימריז.
יצחק מאיר
שבעים ושתיים שנה אחרי תום המלחמה ההיא הנוראה עדיין יש אומרים כי השמים היו נעולים ובאותו יום נפתחו. יש אומרים כי אם ננעלו, אי-אפשר להם לעולם להיפתח. יש אומרים כי לא ננעלו ממרום אלא מלמטה, בני אדם נעלו אותם
יוני בן-מנחם
תנועת חמאס התנתקה באופן פורמלי בלבד מ"האחים המוסלמים" והמסמך המדיני החדש שלה הושפע רבות מהשיח' יוסף קרדאווי. מבחינה אידיאולוגית אין שום שינוי מהותי בינה לבין "האחים המוסלמים" והיא עדיין דוגלת בהשמדת ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il