X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
היו דברים שלא צריכים היו להיות, אבל היה כל כך הרבה יצירה אצילית בארץ חדשה של עמידה במבחן העיתונות הלוחמת, המעניקה נגישות לאוצרות, למידע, לשכיות חמדה של העולם כולו
▪  ▪  ▪
יבין. הרפתקה ישראלית [צילום: משה שי/פלאש 90]

עיניים לחות. אני מודה. אותיות על המקלדת מתערפלות. משהו מאוד לא תקין קורה לנו. דומה עליי כי הרחוב הישראלי מתרוקן מן האנשים שהילכו בו מבעד למסך, בשחור לבן, בנעורים, בתעוזת נערים ונערות, בעברית עם רי'ש, בהגיה מדויקת, בדעתנות, בהומור, ברישול מתחת לחליפות וצווארונים מעומלנים, בהעמדת פנים כי אנחנו על הירקון מדברים מן הסיין, מספרים עצב, מספרים גבורה, מספרים רגעים שבנו עיר, שהפילו מטוסים, פרצופים מוכרים אהובים, מעוררי מחלוקת, מהם מרגיזים, מהם זורקים מילה שהופכת תרבות, לוחשים, מרימים קול, עושים את ישראל לזירה של אומנות וספורט וספרים ושירה ושירים וגם קיץ' והבלים, וכל מיני דברים שמאז 1968 היו שיחת היום.
איננו.
נסגר.
אי-אפשר להבין למה.
הבטתי בשידור מבט האחרון, לא מסיימים כך. לא נועלים כך. לא יוצאים כך בחיפזון, מי לרחוב, מי לא יודע לאן. לא מודיעים לאנשים האלה שעתיים לפני כי זהו. אין! לא תקין.
הייתי חלק קטן מן ההרפתקה הישראלית הנהדרת הזאת, הייתי בין הפרשנים בשידור המיתולוגי של "מהפך" בשבעים ושבע, שידרתי פינת "עמדה", רואיינתי, כפר הנוער שלי קרא באוזני המדינה את המגילה ושר שירים שהלחנתי והקליט נערים שחינכתי קוראים בנוסח בית אבא שלהם ובניגון עתיק את הכתוב, הייתי חבר הוועד המנהל, סגן יושב-ראש, כבר אז שותף לחלק מן המאבקים על אופיו של שידור ציבורי, ואני אומר לכל מי שקורא דבריי, לא כך נועלים, כי כאשר כך ננעלים ננעל לא רק השידור הציבורי אלא עוד ועוד ממה שאיננו רוצים להעלות על הדעת.
היו, אלוהים יודע כשלים, היו דברים שלא צריכים היו להיות, אבל היה כל כך הרבה יצירה אצילית בארץ חדשה של עמידה במבחן העיתונות הלוחמת, המעניקה נגישות לאוצרות, למידע, לשכיות חמדה של העולם כולו. לא כך צריכים היו האנשים והנשים שנתנו לנו את מבט להיעקר מ'מבט'. הישירו בהם מבט. זכרו את פניהם. עלבון. ואין בעולם מה שמעורר יותר עצבת מאשר עלבון שאין עליו משיבים.
אינני עורך דבריי. כמו שורבטו כך ייצאו להם אליכם. לו יכולתי הייתי כותב על המסך "תודה". איני יכול. אבל כאחד העם הזה כאחד מן הרבים המהלכים ברחוב בו אתם לפתע חסרים כל כך עובדי 'מבט' לדורותיהם, תודה.

תאריך:  10/05/2017   |   עודכן:  10/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות שידור ציבורי
איציק וולף
ההסתייגויות לתיקון חוק השידור הציבורי התקבלו בתמיכת 7 חברי כנסת מול 4 מתנגדים    ח"כ ביטן: השתדלנו לעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי שעובדי רשות השידור יפגעו כמה שפחות
עידן יוסף, איציק וולף
הכנ"ר הודיע על סיום שידורי החדשות והיכה את העובדים בהלם    הערב שודרה מהדורת מבט האחרונה והיא הסתיימה בשירת התקווה    קול ישראל ישדר שירים    כוח אדם מצומצם יאפשר שידור האירוויזיון במוצ"ש
עידן יוסף
עד כה הוגשו למעלה מ-250 הסתייגויות לתיקון חוק התאגיד    עו"ד קלגסבלד המייצג את התאגיד: נלקחה מהתאגיד זכותו החוקתית לחופש ביטוי    רז נזרי: לא חושבים שלתאגיד ציבורי יש חופש ביטוי לכשעצמו
עידן יוסף
הכוונה היא להכין את ההצעה לקריאה שנייה ושלישית מוקדם ככל האפשר ולהביאה להצבעה במליאה כבר ביום רביעי    ממלא-מקום שר התקשורת הנגבי על בעיית עובדי רשות השידור: "שר האוצר לא אפשר פריצה של התקציב"
עידן יוסף
הכנסת אישרה בקריאה ראשונה: שינוי מבנה התאגיד והקמת תאגיד נפרד לחדשות    האופוזיציה החרימה את הדיון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il