X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
נראה כי הסוכן רב הפעלים דונלד טראמפ עתיד לככב בסרט נוסף בסדרה האינסופית של סרטי המתח-ריגול מטעם ממלכת הביון הבריטית. השאלה היחידה שנותרה פתוחה בסיפור העלילה המרתק הזה היא מי יחליף את דונלד בתפקיד נשיא ארה"ב
▪  ▪  ▪
טראמפ. דונלד טראמפ [צילום: איוואן ווצ'י/AP]

נראה כי אין אדם בעולם שאינו מכיר את סוכן-העל הבריטי ג'יימס בונד שתמיד הצליח לגבור על כל רבי-הנוכלים שניסו למחוק אותו מעל פני האדמה. למרבה הצער עלי הוטלה היום החובה הלא-נעימה להודיע לכולכם, כי בונד, ג'יימס בונד, נקרא לישיבה דחופה בעולם המתים ואין לו אפשרות מעשית לחזור לעולם החיים. אבל כיוון שאין רע בלי טוב חובתי לבשר לכול באי העולם גם כי נמצא מחליף ראוי ל-007 והוא: דונלד, דונלד טראמפ, המכהן כיום תחת הסוואה חשאית מעולה בתפקיד נשיא ארה"ב. אני בטוח שגם הסופר איאן פלמינג, אביו ומולידו הרוחני של בונד, יהיה מרוצה מהחילופין. כוכב כמו דונלד לא מוצאים כל יום.
אחד המבצעים הראשונים שעליהם יכול טראמפ לקחת קרדיט לעצמו מוכיח, כי בימינו אין לעולם הביון החשאי צורך להפעיל מרגלים אנושיים על-מנת לחשוף את הסודות המבצעיים של כל מדינה. ובעניין הזה אפשר לסמוך על דונלד בעיניים עצומות. הוא יודע איך להגיע למידע החסוי והוא יחשוף. רק כדוגמה אפשר להציג בפני העולם, את הפרשה שעדיין לא הופקה כסרט והיא קשורה בישראל. וזה, בתמצית, סיפור העלילה כפי שהובא מפי מקורות זרים כמו "ניו-יורק טיימס".
מישהו מבכירי הממונים על מערכת הביון הישראלית, ואולי היה זה אפילו ראש הממשלה בנימין נתניהו, העביר לטראמפ מידע בעל חיסיון "סודי ביותר", בנוגע לפעילות הרצחנית של אנשי דאעש בסוריה. את המידע הזה העביר לירושלים מרגל ישראלי שהושתל זה מכבר במפקדת ארגון הטרור האיסלאמי הזה. 008 טראמפ החליט שהמידע המדובר ראוי לפרסום כיוון שאם שניים מכירים את הסוד סימן שהוא כבר נחלת הציבור, ועל כן החליט לעשות מעשה. ימים אחדים לאחר שנודעו לו פרטי המושתל הישראלי הוא נועד בבית הלבן עם ידידו הטוב סרגיי לברוב, שר החוץ של רוסיה. כדי להוכיח את עומק חברותם, הוא מסר לסרגיי באפילה מוחלטת את כל הפרטים. נכון שהוא לא עשה זאת כדי שיגרום לחיסול המרגל הישראלי, אלא רק מטעמי ידידות שאין שכרה בצידה.
אל תעלו על דעתכם שדונלד חסר אחריות. כאשר נשאל מדוע העביר מידע חסוי לידיעת הרוסים המסייעים לקידום המלחמה בסוריה, הוא השיב בבוטות המקובלת עליו, כי אף אדם לא ילמד אותו מה מותר ומה אסור בעסקי המודיעין, כי בתור נשיא הוא היחיד המוסמך להחליט מה סוד ומה לא.
בעיקרון ייתכן, כי בתוקף תפקידו הכפול כנשיא ארה"ב וגם סוכן-על, הוא בעל סמויות כמעט בלתי מוגבלות, אבל דבר אחד נשמט מבינתו. המידע על אודות המרגל הישראלי בשורות דאעש לא הושג בידי המודיעין הצבאי של ארה"ב אלא היה סוד כמוס שהופקד בידיו, כנראה, על-ידי שליח ישראלי מהימן, מתוך אמונה שישמור אותו לעצמו. וסודות כמוסים של אחרים אסור למכור, גם לא בחינם. על-פי דיווחי התקשורת הישראלית, שוחחו נתניהו וטראמפ על אודות הביקור הנשיאותי הקרוב בישראל ובשיחה זו שנמשכה כ-20 דקות כלל לא הוזכר סיפור "ההדלפה".
כך או כך נראה, כי הסוכן רב הפעלים דונלד טראמפ עתיד לככב בסרט נוסף בסדרה האינסופית של סרטי המתח-ריגול מטעם ממלכת הביון הבריטית. השאלה היחידה שנותרה פתוחה בסיפור העלילה המרתק הזה היא מי יחליף את דונלד בתפקיד נשיא ארה"ב.

תאריך:  17/05/2017   |   עודכן:  17/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בונד מת; טראמפ הוא 008
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
ננו יורק טיימס =FAKE NEWS  ל"ת
דן ה  |  17/05/17 19:17
2
מה השאלה? - אהוד ברק ל"ת
רפי לאופרט  |  18/05/17 10:13
3
היחצן המופלג
יחיאל שטרנטל  |  18/05/17 13:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
שופטי הבג"ץ עולים על עצמם, עם בולדוזרים. שופטי הבג"ץ טועים טעות מרה ואכזרית, הם הם אשר מסכנים את המעמד החשוב של המוסד בו הם עובדים.
רועי אורן
עולם הסייבר הוא עולם דינמי ומשתנה שהולך ומשתכלל כל-הזמן    לכן, צריך להיות עם היד על הדופק, ולא להיות שאננים
דרור אידר
חשוב שהמגעים בנושא בין הממשלה בירושלים לממשל בוושינגטון, יתנהלו הרחק מעין המצלמה    ישראל הרשמית לא צריכה להתחנן, ירושלים אינה בירתנו מכוח הכרת העולם, אלא מכוח אלפי שנות היסטוריה
יוסי בלום הלוי
כן! בבואנו היום לבקר את דמותה של הקונסוליה האמריקנית בירושלים של 1948 ואת המסורת הרעה הזו הנמשכת גם בימים אלה
איתמר לוין
העברת המידע המסווג לרוסיה מצטרפת להדחתו של ראש ה-FBI, כאשר שני המהלכים מדברים שטראמפ אינו מודע למגבלות כוחו. הוא חושב שהכל מותר לו - וזה עלול להיות הרה אסון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il