X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בנט תקוע באג'נדה חולמנית לא ישימה הבעיה היא לא בנט - אלא ההטפה שלו לכיוון וחשיבה פוליטית - שיכולה להתפרש בצורה לא נכונה ומזיקה לקראת בואו של נשיא ארה"ב טראמפ, בנט דורש מנתניהו לבטל את נאום בר-אילן בעניין שתי מדינות
▪  ▪  ▪
בנט. נגד כל העולם [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
אור שלילי
הרעיון של שתי מדינות, התקבע בתודעה האירופית בשנים האחרונות, ונסיגה ממנו, תציג את ישראל, באור שלילי, ככוחנית, דורסנית ומדכאת את העם הפלשתיני. הפתרון - של שתי מדינות, טוב לישראל בתנאי שתושג הסכמה על גבולות ביטחון, בני הגנה, ביטול זכות השיבה וירושלים בירת ישראל.

"אין מדינה ניתנת לעם על מגש של כסף" (חיים ויצמן).
"המדינה יותר משהיא מטרה - היא מכשיר להגשת דברים עיקריים בחיי העם" (ברל כצנלסון).
בנט - מאיים על נתניהו
בנט נגד כל העולם. בנט תקוע בתוך אג'נדה חולמנית, יומרנית, עתיקת יומין שלא ניתנת להשגה ולביצוע. הוא מאשים את כולם, יצא חוצץ נגד כל העולם ודורש מנתניהו לבטל את נאום בר-אילן, שעלה לו בדמים להציג אותו.
חבל-חבל מאוד שבנט איש ההי-טק המסחרי תקוע בתפיסה מדינית, רעיונית שלו כמו אדם שעדיין מדפיס במכונת כתיבה ענתיקה ובאצבע אחת.
הנשיא טראמפ כאיש עסקים מומחה לנדל"ן רוצה לסגור דיל עם הפלשתינים וישראל, שיראה כהישג אישי, איזורי ולהראות לנשיאים קרטר, בוש, קלינטון ובעיקר לאובמה מה פירוש המושג "יס ווי קן" ואיך עושים זאת נכון. חבל שבנט לא מבין או לא רוצה להבין, ועוצם עיניים לרווחה בפני המצב של ישראל בעולם, שזאת טיפשות פוליטית בפני עצמה.
הגדרה עצמית בנוסח בר-אילן לפלשתינים לאמור: דגש על גבולות ביטחון בני הגנה-קו בקעת הירדן כקו ביטחוני אסטרטגי בשליטת ישראל, אין זכות שיבה, אין סיכוי להציף את הגדה באנשי חמאס, חיזבאללה או אירנים למיניהם, מדינה פלשתינית מפורזת וירושלים 02 כבירת ישראל.
הזדמנות פוליטית צריך לדעת לנצל, הזדמנות עם נשיא לא שגרתי צריך לדעת איך לאכול, איך לקדם מהלכים ורעיונות שנרדמו משך השנים, כל עוד יש נשיא בלתי צפוי בלתי מקובע בנוסח בעל הבית השתגע.
הביקור הנשיאותי הראשון של טראמפ בשלוש הדתות החשובות באזור והנאום במצדה הוא בעל משמעות פוליטית, הצהרתית סמלית וחיונית לישראל ולא סיור של תיירות. מצדה סמל של גבורה-הקרבה, הפך למותג חיוני בעצמאות ישראל הרבה מעבר לסיסמה לא עוד-אלא גבורה למען מטרה ומלחמה עד... נקווה שהצדדים ינסו לממש את הרגע ההיסטורי ואבו מאזן לא יברח פעם נוספת כפי שברח מהצעת אולמרט ועראפת מהצעת אהוד ברק. העובדה שאבו מאזן הצהיר בפגישה עם טראמפ שמוכן לפגישה וגם נתניהו הסכים לה, אינה רק כלפי חוץ כהצהרה שלא שווה את הניר והמאמץ באמירתה.
ברגע האחרון: ניסיון לעיוות היסטורי
שיא חדש בעיוות ההיסטוריה של העם היהודי לדורותיו. נציג של הקונסוליה האמריקנית בירושלים המזרחית (כנראה שריד של תקופת אובמה) התבטא בפני נציגי ישראל שהכותל המערבי נמצא בגדה המערבית ולכן אין לישראל סמכות לגביו וזאת ביום כאשר שגריר ארה"ב, איש דתי, מגיע לתפילה בכותל ומשם להגיש את כתב האמנתו לנשיא ריבלין. הנשיא מצהיר בנאומו שירושלים היא בירת ישראל מאז דוד המלך. אז בהזדמנות חגיגית זו כדאי לעדכן ללמד ולידע את נציגי הקונסוליה את הממשל של טראמפ ואת העולם הנאור כי הכותל המערבי שהוא החומה המערבית שהקיפה את מתחם הר-הבית ואת המקדש היו קיימים במקום עוד לפני לידתה של ארה"ב ולפני לידתה של האומה המוסלמית מאות בשנים לפני מסגד אל-אקצה ואלפי שנים לפני שמישהו שמע את הביטוי הישות הפלשתינית. דוד המלך ושלמה אחריו בנו, שיפצו שדרגו את ירושלים והפכו אותה לסמל ומיתוס של העם היהודי ועתה של מדינת ישראל.

הכותב הוא עורך-דין, בעל תואר שני במשפטים, המתמחה במשפט פלילי, צבאי וציבורי, והיה בעבר מדריך בקורס קציני שריון, ראש לשכה של האלוף טל, פרקליט צבאי, יועץ משפטי ביו"ש וברצועת עזה, שופט צבאי בדרגת סא"ל, סגן פרקליט מחוז, משנה ליועץ המשפטי של מועצת העיתונות, שופט בבתי דין משמעתיים ופרשן משפטי בהווה.
תאריך:  21/05/2017   |   עודכן:  21/05/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בנט - נגד כל העולם
תגובות  [ 5 ] מוצגות  [ 5 ]  כתוב תגובה 
1
פכטר היקר
כבש 44  |  21/05/17 18:50
2
בנט עושה הכל כדי לפגוע בנתניהו
דורי עמי-און  |  21/05/17 20:16
3
אבו-איוונקה הופך אתכם לשמאלנים
אלטע קאקער  |  22/05/17 02:55
4
בנט הוא העתק של נתניהו
משה דב  |  22/05/17 07:14
5
ואיך תצליח ישראל למנוע "שיבה"
בני בנקר  |  22/05/17 19:47
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפי לאופרט
דיון על הסדר ישראלי-ערבי הוא בראש וראשונה דיון בעתידה של המדינה היהודית הקטנה והיחידה בעולם; בין אם יהיה הסכם ובין אם לאו, כל הסיכונים הגדולים ישארו במגרש שלנו
איציק וולף
נהג האמבולנס חסם אתמול את נתיב הבריחה של ישראלי תושב איתמר בעת שפלשתינים ניסו לבצע בו לינץ' בכפר חווארה
איתמר לוין
המאבק כאן הוא לא על השטחים    מדינות ערב רוצות שההסכם הבא יבוסס על הפרות ההסכם הקודם    לעשות צדק עם לוי אשכול ומשה דיין    העובדות על חיי הפלשתינים תחת שלטון ישראל    אמת היסטורית ועובדות משפטיות    מהו הפתרון האפשרי לסכסוך
עידן יוסף
הותקף בידי עובד אמבולנס פלשתיני ומתפרעים פלשתינים    ירה כהגנה עצמית והביא למותו של מחבל פלשתיני    הפלשתינים: המתנחל דרס מפגין וירה במפגין
איתן קלינסקי
ישראל משקיעה את כל המאמצים, שהבכירה במדינות העולם תעביר את שגרירותה לירושלים. חבל שפרומיל אחד מאותה אנרגיה, מהמשאבים האלו והמרץ שמשקיעה ישראל בשכנוע הממשל בארצות הברית בנושא השגרירות היה מופנה לטובת 40% מתושביה הפלשתינים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il